Verschil van smaak zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:20 schreef Liejannuh het volgende:
Lucie Silvas heeft Knuffelrock een nieuw leven in geblazen! Wat een ellende die muziek! Sky Radio heeft er weer een favoriete artieste bij.
Het is allemaal zo ontzettend braaf en middle of the road, dat ik er eigenlijk niets leuks in kon ontdekken. Was gister dus in Paradiso en vond het geluid daar ook nog eens slecht afgesteld staan. Of ze heeft echt zo'n harde/schelle stem, maar dat kan ik me niet voorstellen.
Mijn advies: als je vindt dat muziek bezieling moet hebben, koop de nieuwe cd van Lucie Silvas dan niet!
Daar kom je nu mee?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:25 schreef Prep2Fight het volgende:
Ik was vanavond naar Boris Mccucheon in de kleine zaal en zag een enorme rij staan. Toen ook maar even gekeken naar haar, het kon mij niet boeien,
Trouwens fans, als je graag heen had gewilt had je een kaartje voor boris moeten kopen van 8,50.. je kon gewoon doorlopen!!
HAHA
Daaag, weltrusten
Ja maar dit was mijn Paradiso ontmaagding zeg maar, was er nog nooit eerder geweestquote:Op zondag 15 oktober 2006 02:19 schreef Prep2Fight het volgende:
Nou Bobby, daar staat paradiso al een tig jaar om bekend hoor
Ik vind de cover van NEM live wel mooi.quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:52 schreef Ferdie88 het volgende:
Vooral triest zijn de mensen die gaan zeggen dat de cover van NEM mooier is dan het orgineel. Vaak zijn dat luisteraars van Q-music/538 en dat geeft het niveau al een beetje aan
Leukquote:Op donderdag 23 november 2006 22:31 schreef Coconut het volgende:
Ik ga 6 februari naar VredenburgLucie is gewoon leuk.
Eerder een te hoog Skyradio-gehalte, echt jammerquote:Op maandag 5 februari 2007 08:45 schreef Apfel het volgende:
Vind het weinig meer aan. Te hoog Tros-gehalte gekregen.![]()
Mooi dat het leuk was! Even een vraagje waar jij misschienwel een antwoord op weet.. Enig idee hoe laat de zaal morgen open gaat en wat een mooie tijd is om een beetje relaxte staanplaatsen te 'bemachtigen'?quote:Op maandag 5 februari 2007 03:49 schreef BobbyB het volgende:
-knip-
Vandaag het eerste concert gezien en het was echt super mooi, het wordt echt steeds beter en anders. Jammer alleen was wel een beetje dat het een zit concert was want niemand durfde echt op te staan, maar daar komt dinsdag wel verandering in in Vredenburg! Ik heb er in ieder geval weer zin in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |