zal wel voor 30 juni zijn in HMHquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Voor wat en wanneer precies?
mms://media.rtvnoord.nl/nieuwsvideoitems/LucieSilvas.asf een klein stukje video om het goed te makenquote:Op maandag 25 juni 2007 13:24 schreef BobbyB het volgende:
Nee ik woon niet in Groningen, zag het gister pas. Had er wel bij willen zijn. Talent Fever was de hele dag op de Grote Markt met overdag minder bekende acts en 's avonds top acts van Lucie Silvas en aansluitend Armin van Buren. Ze heeft nog best lang opgetreden, het waren niet maar een paar nummers of zo. Erg jammer
Thanks!!quote:Op maandag 25 juni 2007 15:10 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
mms://media.rtvnoord.nl/nieuwsvideoitems/LucieSilvas.asf een klein stukje video om het goed te maken
Kan ook na het werk toch? Maar je wist het toch? Hebben we al eerder over gehad in dit topicquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
30 juni is een.. donderdag?
Een gewoon mens moet ook nog wel eens werken..
Gewone mensen die moeten werken kunnen alsnog wel 's avonds naar een concert of wat dan ookquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
30 juni is een.. donderdag?
Een gewoon mens moet ook nog wel eens werken..
Ja 1 cover waarvan ik de naam niet meer weet. En ik geloof 2 nummers die niet op cd zijn uitgebracht.quote:Op zondag 1 juli 2007 11:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Deed ze ook covers? (behalve NEM)
Ik denk van Bonnie Raitt?quote:Op zondag 1 juli 2007 12:51 schreef BobbyB het volgende:
Place to Hide is inderdaad heel erg mooi.
Ze deed inderdaad een cover "Can't Make You Love Me" geen idee van wie het origineel was, in ieder geval niet die van Britney Spears.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |