Juist dat Ralph niet roddeld, betekend misschien dat hij het niet doet omdat hij niet verkeerdover wil komen op de bewoners thuis. Persoonlijk vind ik roddelen ook niet leuk, maar af en toe even zeggen wat je van iemand vind kan geen kwaad. Als je maar niet al te lelijke dingen zegt zoals Tanja..quote:Op woensdag 7 september 2005 12:02 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ik zat een beetje te twijfelen tussen Joost en Ralph.
Joost omdat ik hem gewoon lief vind![]()
En Ralph omdat hij altijd meehelpt en niet roddelt
Jij dus.. (althans, je deed een poging)quote:Op woensdag 7 september 2005 12:42 schreef Gert het volgende:
Ik kwam op enkele anonymizers de melding tegen dat er "al vanaf deze IP gestemd was".
Wie zit er hier vals te spelen?
Sherlock.quote:Op woensdag 7 september 2005 13:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij dus.. (althans, je deed een poging)
Vind je dat ze geen reden had om te huilen dan?quote:Op woensdag 7 september 2005 12:42 schreef Sybesma het volgende:
Minst favoriet: Lieske, dat gejank daar had ik binnen 1 minuut al genoeg van.. Ik zal wel niet levellen met haar....
Nou en? Daarom kun je dat gejank nog wel irritant vinden.quote:Op woensdag 7 september 2005 13:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Jij misschien anders reageren, maar jij bent haar niet en je
zit niet in het BB huis dus je hebt ook geen idee hoe jij op zo'n situatie zou reageren.
Ach, persoonlijk vind ik het wel mevallen dat ze veel aan haarzelf denkt. Er zijn ergere in het huis die echt alleen om zichzelf geven, bijv. rob.quote:Op woensdag 7 september 2005 13:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou en? Daarom kun je dat gejank nog wel irritant vinden.
Persoonlijk vind ik vooral die zelfgeobsedeerdheid van haar hinderlijk. Goed, het hoort een beetje bij de leeftijd om heel erg met jezelf bezig te zijn, maar de hele tijd maar dat ik ik ik ik ik ik en dan nauwelijks luisteren naar wat anderen zeggen, dat komt niet sympathiek over.
Daar komt nog dat corps-gedoe bij, inclusief die ultiem mongolide reden om op de VVD te stemmen.
Toch mag ze blijven, als het aan mij ligt. Ze zorgt voor leven in de brouwerij, wekt de haat van de Bolle op bijvoorbeeld. Ook is het wel leuk om te volgen hoe ze (figuurlijk) groeit, want dat zal gebeuren.
En een béétje extra krediet omdat ze de benjamin is, heeft ze ook wel.
Pssst.. Had dan op Lieske gestemd joh!quote:Op woensdag 7 september 2005 13:26 schreef Showtime het volgende:
Mijn favorieten zijn Ralph, Lieske en Roel. Omdat ik vorige keer op Ralph had gestemd heb ik deze keer op Roel gestemd.![]()
Volgende keer wordt het Lieske.quote:Op woensdag 7 september 2005 13:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Pssst.. Had dan op Lieske gestemd joh!![]()
Rob hangt nog weleens de spiegoloog voor anderen uit.quote:Op woensdag 7 september 2005 13:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ach, persoonlijk vind ik het wel mevallen dat ze veel aan haarzelf denkt. Er zijn ergere in het huis die echt alleen om zichzelf geven, bijv. rob.
Uh oh, een echte "fan". Pas je een beetje op de SMS-kosten straks?quote:Op woensdag 7 september 2005 13:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Pssst.. Had dan op Lieske gestemd joh!![]()
Inderdaad, geen enkele reden. Ik vond het aanstellen en aandachttrekken. Kun je overal wel om gaan janken...quote:Op woensdag 7 september 2005 13:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vind je dat ze geen reden had om te huilen dan?
Maar waarom is de rest dan niet de hele dag aan het janken??? Die kleuter komt gewoon aandacht tekort..quote:In zo'n huis kun je mensen moeilijk ontlopen en dat is juist zo lastig. Normaal zou je
gewoon die mensen nergeren, maar in zo'n huis kan dat dus niet.
Ik zou zeker anders reageren, helemaal op een type als Tanja of Chantal...quote:Jij misschien anders reageren, maar jij bent haar niet en je
zit niet in het BB huis dus je hebt ook geen idee hoe jij op zo'n situatie zou reageren.
Als je een labiele zwangere muts nog niet aan kan ben je pas echt een muts. Ze moet maar snel naar huis, dat wilde ze toch zo graag?quote:Zij trekt dit zich gewoon heel erg aan, en als 2 berwoners ( Nog wel 1 zwangere en de oudste vrouw in het huis ) je zwart gaan maken, zou ik ook huilen.
Kan wel naar huis...quote:Lieske![]()
Omdat de rest geen ruzie heeft en nog niet echt Confrontaties als deze heeft gehad.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:15 schreef Sybesma het volgende:
Maar waarom is de rest dan niet de hele dag aan het janken??? Die kleuter komt gewoon aandacht tekort..
En waarom zou zij nou juist wel ruzie hebben en de rest niet?quote:Op woensdag 7 september 2005 16:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat de rest geen ruzie heeft en nog niet echt Confrontaties als deze heeft gehad.
Omdat zij aandacht krijgt van de jongens en daar kunnen Chantal en Tanja niet tegen.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:49 schreef Oldbie het volgende:
[..]
En waarom zou zij nou juist wel ruzie hebben en de rest niet?
Die let volgensmij ook ERG op de camera's.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:49 schreef Gia het volgende:
Dido.
Eén van de weinigen die tenminste normaal doet.
Pervert!quote:
Falco moet gewoon de poll-titel even veranderen in "wie vind je de grootste kut van het BB-huis."quote:Op donderdag 8 september 2005 13:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Kan inderdaad nooit dat Tanja in 10 minuten tijd 50 extra stemmen erbij heeft.
Eureka!quote:Op donderdag 8 september 2005 13:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Falco moet gewoon de poll-titel even veranderen in "wie vind je de grootste kut van het BB-huis."
Mee eens.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:59 schreef bloodymary het volgende:
Verdachte numero 1: Peter6000
Peter6000, lever je lijstje met proxy's eens inquote:Op donderdag 8 september 2005 16:31 schreef Darklight het volgende:
Heeft er echt een sukkel 50x op hangbuikzwijn gestemd? Dan ben je ff triest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |