Had ik net een betoog in het voordeel van Roel getypt en nu maken jullie al helemaal in de warquote:Op woensdag 7 september 2005 11:45 schreef Kolomo het volgende:
Ze gaan weer tillen en Roel is weer zover mogelijk weg...
Dan mot die Haagse gauzâht nie zau langdradag alles vetellequote:Op woensdag 7 september 2005 11:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
Vind het wel zielig dat Ralph dat ze hem niet serieus nemen :s
Zou het dan toch de opdracht zijnquote:Op woensdag 7 september 2005 11:51 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Had ik net een betoog in het voordeel van Roel getypt en nu maken jullie al helemaal in de war![]()
Hij is wel erg stil en peert hem zodra hij voelt aankomen dat de mensen verplaatst moeten worden![]()
Ik was van plan om nu even te gaan douchen om de stem van Ralph niet te hoeven aan te horen maar kijk nu wel even zonder geluid en hou Roel scherp in de gatenquote:Op woensdag 7 september 2005 11:52 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Zou het dan toch de opdracht zijn
Ben benieuwd wat hij nu gaat doen! Denk dat we daar veel uit kunnen afleiden..
Ja hij ken gewoon niet lullen, hij zit het 10x langer te maken dan nodig en hapert elke keerquote:Op woensdag 7 september 2005 11:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ze laten hem ook niet uitspraten en gaan telkes uitlachen ben geen Ralph fan maar dit vind ik niet leuk
Nee inderdaad, moeilijk om daar serieus bij te blijven.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:55 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja hij ken gewoon niet lullen, hij zit het 10x langer te maken dan nodig en hapert elke keer![]()
Hij kan echt niet goed uitleggen iig.
Nou waarom is Rikkert dan gecast vraag ik me af, net zo'n dooiequote:Op woensdag 7 september 2005 11:55 schreef schatje het volgende:
Zou Ralph gecast zijn als het niet de ex van Nathalie was geweest?
Dat mag ik hopen zeg, je zou in Den Haag wonen en je huis staat in brandquote:Op woensdag 7 september 2005 11:55 schreef BB-King het volgende:
Ralph is meer een 'geen woorden, maar daden' type.
Ik zie het al voor mequote:Op woensdag 7 september 2005 11:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen zeg, je zou in Den Haag wonen en je huis staat in brand![]()
(daaaag huis)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |