Hij zit er zelf ook doorheen te lachen hoorquote:Op woensdag 7 september 2005 12:08 schreef KRIBBET het volgende:
Wat zal Ralph zich lullig voelen nu zeg, op zich is het best een belangrijk onderwerp en niemand neemt hem serieus (maar wie zou dat wel doen)
quote:Op woensdag 7 september 2005 12:09 schreef charlysilva het volgende:
Roel is wel heel erg zenuwachtig.............
Dat is het beste wat hij op dit moment kan doen ja!quote:Op woensdag 7 september 2005 12:09 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Hij zit er zelf ook doorheen te lachen hoor![]()
Hij kan gewoon geen dingen uitleggen en een presentatie houden.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat is het beste wat hij op dit moment kan doen ja!
Nou dat ie het vaker doet, is niet aan hem af te zien.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:12 schreef LuukBes het volgende:
Ralph is dit wel gewend, boeit hem echt weinig dat gelach, hij doet dit vaker voor bedrijven en schoolklassen.
Zijn missie??quote:Op woensdag 7 september 2005 12:13 schreef Kolomo het volgende:
Hij ligt zelfs op de bank, mag dat wel? Moesten ze niet allemaal mee...?
Iddquote:
Ik heb bij een bedrijf bij de brandweerploeg gezeten (mijn taak was om de mensen op de parkeerplaats te krijgenquote:Op woensdag 7 september 2005 12:13 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nou dat ie het vaker doet, is niet aan hem af te zien.
En op scholen, volgens mij werkt dat helemaal niet als je zo waardeloos de aandacht er bij kunt houden.
Ik vraag me ook af wat ze hier van zullen zeggen. Maar erbij staan is ook wel heel riskant: om de paar minuten moeten Menno en Ingrid opgetild worden... De opdracht is stiekem toch best lastig, las het idd zo is wat we denken.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:16 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Roel is wel erg opvallend afwezig
Dit gaat hij niet trekken zonder zijn jointjes, kan niet wachten tot 19:40quote:Op woensdag 7 september 2005 12:14 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Idd![]()
Wat een stress heeft die jongen![]()
Ik hou normaal enorm de aandacht erbij, maar als ik dit toch voorgekauwd krijg, in zo'n langzaam tempo, jezus slaapverwekkend.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:17 schreef KRIBBET het volgende:
Ik heb bij een bedrijf bij de brandweerploeg gezeten (mijn taak was om de mensen op de parkeerplaats te krijgen) Maar we hebben uitleg gehad van iemand die het met veel meer vuur kon vertellen
![]()
Dat is ook waar ja... maar ik dacht wel dat Ralph net zei dat iedereen erbij moest zijn...quote:Op woensdag 7 september 2005 12:17 schreef nicoleV het volgende:
Hij zegt gewoon dat ie ziek is..........buikpijn.........zielig.....ik denk dat Roel wel een beetje credit heeft opgebouwd de afgelopen dagen......hij komt er wel mee weg ......right?
Hij gooit z'n concentratie op z'n eigen auraquote:Op woensdag 7 september 2005 12:18 schreef KRIBBET het volgende:
Dit gaat hij niet trekken zonder zijn jointjes, kan niet wachten tot 19:40![]()
krijgt hij om 19:40 een joint?quote:Op woensdag 7 september 2005 12:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dit gaat hij niet trekken zonder zijn jointjes, kan niet wachten tot 19:40![]()
Ze heeft zoveel aandacht en een grote grijns, dat ik eerder denk, dat Ralph misschien het vlammetje in d'r weer heeft aangewakkert.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:19 schreef charlysilva het volgende:
Valt me op dat Natte Lie wel erg veel aandacht voor onze grote verteller Ralph heeft.Waarschijnlijk al vaker lange verhalen moeten horen uit de mond van de stoere blusser![]()
Wij kregen dia's te zien van brandende panden, heel mooi om te zienquote:Op woensdag 7 september 2005 12:19 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik hou normaal enorm de aandacht erbij, maar als ik dit toch voorgekauwd krijg, in zo'n langzaam tempo, jezus slaapverwekkend.
Veel te slappe toon.
Als je Rob 1 ding er doorheen hoort vragen of zeggen, is je aandacht er meteen bij.
Gaat Ralph weer, hop concentratie foetsie![]()
"Heey Naat, sal ik muh brandblussert es een keer in jouw vuurgrot pleuruh."quote:Op woensdag 7 september 2005 12:21 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ze heeft zoveel aandacht en een grote grijns, dat ik eerder denk, dat Ralph misschien het vlammetje in d'r weer heeft aangewakkert.![]()
Haha was dat maar waarquote:Op woensdag 7 september 2005 12:21 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
[..]
krijgt hij om 19:40 een joint?![]()
![]()
En dan in alle hevigheid van "hey leuk, nu kunnen we het testen en laten zien dat we het weten" gaat er ineens een eiquote:Op woensdag 7 september 2005 12:22 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
hmm ik heb het vermoeden dat we vannacht een brandalarm gaan krijgen.
Gelukkig had Chantal nog een pilletje voor hemquote:Op woensdag 7 september 2005 12:20 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Hij gooit z'n concentratie op z'n eigen aura![]()
En anders Tanja welquote:Op woensdag 7 september 2005 12:25 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gelukkig had Chantal nog een pilletje voor hem![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |