Yep, saaie shit.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:03 schreef CartWOman het volgende:
Krijgen ze nu iedere week zo'n opdracht en verder niks? Alle avonden vroeg naar bed? Totaal geen actie?
Wat een enorm bóooooring vooruitzicht.
Misschien is de geheime missie dat ie niet mag meehelpen met tillenquote:Op woensdag 7 september 2005 11:07 schreef kinito_mendez het volgende:
volgens mij heeft roel gisteren nog een geheime missie gekregen werd gisteren op tv in de uitzending vertelt ze krigen naast een weekopdracht ook nog geheime missies
Dat idee opperde ik een tig delen terug al.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien is de geheime missie dat ie niet mag meehelpen met tillen![]()
Ja, die zijn net zo saai.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:07 schreef kinito_mendez het volgende:
volgens mij heeft roel gisteren nog een geheime missie gekregen werd gisteren op tv in de uitzending vertelt ze krigen naast een weekopdracht ook nog geheime missies
Daar heb ik het waarschijnlijk ook vandaanquote:Op woensdag 7 september 2005 11:09 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
[..]
Dat idee opperde ik een tig delen terug al.![]()
Hmm hij vertelt net dat 'ie erg last van buikklachten heeft, klinkt als een verstopping.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:10 schreef kinito_mendez het volgende:
ja dat denk ik ook dat hij mischien expres niet helpt
waarom nietquote:Op woensdag 7 september 2005 11:18 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hmm hij vertelt net dat 'ie erg last van buikklachten heeft, klinkt als een verstopping.
Als het inderdaad een missie zou zijn kan ik me voorstellen dat hij geen lichamelijke klachten- smoesjes mag ophangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |