quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:47 schreef Cynix ® het volgende:
Check je mail.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik word nu wel nieuwsgierig wat Cynix precies voor jou heeft gedaanquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:36 schreef PalinG het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
*kucht en rochelt terwijl diep in ogen redder kijkt*
Respect Cynix! Grote dank, ik ben u mijn leven schuldig...
Eeuwig (igg tot ik u dezelfde goede daad heb mogen terugdoen) dankbaar!
Jij mag van mij drinken hier.
AAN IEDEREEN: "Schrijf alles dat Cynix hier drinkt / snackt* maar op mijn rekening!"
)* doorhalen wat niet van toepassing is
Cynixquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:44 schreef PalinG het volgende:
Cynix heeft een verzoek van mijn grootvader ingewilligd.
Ik verkeerde in doodsnood, zag al wit licht aan het eind van een lange tunnel enzo...
Cynix heeft me gereanimeerd.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
JOEPIE, IK LEEF !!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
*rondje voor iedereen die langskomt inschenkt*
quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:28 schreef karn het volgende:
Yup. About 5 litres of water pleaseom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
mazzel... dag opa, dag iedereen... ik ga d'r ook op...quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:58 schreef OpaLing het volgende:
Bedankt voor de borrel. Ik ga slapen. Tot ziens.
Wat vroegquote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:33 schreef Tinkerbell het volgende:
Gisteren de héle dag streams gekeken, ik was kapot.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:49 schreef Tinkerbell het volgende:
Een broodje paling zou er ook wel ingaan eigenlijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
I am hooked againquote:Op zaterdag 10 september 2005 10:50 schreef Gert het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:51 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
I am hooked againom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoe was het gister, nog witte auto's gezien?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop