Yes yes, ik voel weer de sensatie en de drank door mij heen gaan, oeps zou ik teveel al op hebben?quote:Op donderdag 8 september 2005 23:54 schreef misterDre het volgende:
[..]
Heerlijk....BB is eindelijk begonnen![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:55 schreef cuall het volgende:
[..]
Yes yes, ik voel weer de sensatie en de drank door mij heen gaan, oeps zou ik teveel al op hebben?
Dit is typisch een gevalletje "overdaad schaadt" waar je je op een ergelijke manier aan kan irriterenquote:Op donderdag 8 september 2005 23:54 schreef Gert het volgende:
Meestal is je irriteren aan iemand wel lekker, maar dit mens bepaalt heel BB.
Kunnen we haar niet helemaal negeren een tijdje?
Niet meer over hebben, niet meer noemen in streamverslagen. Heel hard met de ogen dicht gaan zingen als ze op tv is... en doe nog maar een neut.
Als je jezelf gaat quoten heb je duidelijk teveel opquote:Op donderdag 8 september 2005 23:58 schreef cuall het volgende:
[..]
teveel al op hebben
![]()
Hoeveel port heb ik eigenlijk al op, hik
![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:59 schreef misterDre het volgende:
[..]
Als je jezelf gaat quoten heb je duidelijk teveel op
Vrij naar Lieske: Nederland irriteert zich bont en blauw aan die crackhoer.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:58 schreef misterDre het volgende:
[..]
Dit is typisch een gevalletje "overdaad schaadt" waar je je op een ergelijke manier aan kan irriteren![]()
Cuall gaat ff Gert zijn voeten masserenquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Vrij naar Lieske: Nederland irriteert zich bont en blauw aan die crackhoer.![]()
Lachuh dit, ze zouden er een antropoloog op moeten zetten hoe Tanja zich gedraagt en hoe de groep en de kijkers zich er aan irriteren.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:58 schreef misterDre het volgende:
Dit is typisch een gevalletje "overdaad schaadt" waar je je op een ergelijke manier aan kan irriteren![]()
Ik heb ff een antropoloog uit z'n nest gebeld dus zet je wepkem maar aan.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:09 schreef APK het volgende:
[..]
Lachuh dit, ze zouden er een antropoloog op moeten zetten hoe Tanja zich gedraagt en hoe de groep en de kijkers zich er aan irriteren.![]()
Zit er klaar voorquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:16 schreef misterDre het volgende:
[..]
Ik heb ff een antropoloog uit z'n nest gebeld dus zet je wepkem maar aan.![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:08 schreef cuall het volgende:
[..]
Cuall gaat ff Gert zijn voeten masseren [afbeelding]
goed voor de tintels![]()
niet lekker dan Gert, ik deed nog zo mijn best en dat viel niet mee met al die port in mijn donder, moet je wel waarderen ondankbare hondquote:
Is ze al naakt?quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:16 schreef misterDre het volgende:
[..]
Ik heb ff een antropoloog uit z'n nest gebeld dus zet je wepkem maar aan.![]()
Tja, als er zweepjes aan te pas komen dan moet ik wel gehoorzamen natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:23 schreef cuall het volgende:
[..]
niet lekker dan Gert, ik deed nog zo mijn best en dat viel niet mee met al die port in mijn donder, moet je wel waarderen ondankbare hond![]()
voor Gert?quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:32 schreef misterDre het volgende:
[..]Had ik ook een gynacoloog uit z'n nest motte belluh
![]()
Gaan we ff aan werken.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:06 schreef OpaLing het volgende:
Cynix, wil jij mijn kleinzoon aub reanimeren? De passmailer wijst denk ik naar een oude brievenbus. Wil je de postduif met het pw sturen naar Paling-at-gmail ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |