Volgens mij heb je ernstig last van een telaag alcohopercentage als je verhaal zo lees.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:24 schreef PC eend het volgende:
Hmmm ik ben er weer geloof ik...
Gisteravond kwam ik niet op het forum en wel op de frontpage?
En op de frontpage kreeg ik dit: Ingelogd als PC eend. Laatste bezoek: donderdag 1 januari 1970 @ 01:00![]()
Ik ben pas echt een oldbie
Daar kan aan gewerkt wordenquote:Op donderdag 8 september 2005 19:34 schreef cuall het volgende:
[..]
Volgens mij heb je ernstig last van een telaag alcohopercentage als je verhaal zo lees.
Fijn dat je er bent![]()
Neem een bakkie meidquote:Op donderdag 8 september 2005 20:31 schreef Tinkerbell het volgende:
*Meeschuift en neerploft*
Ikke niet hoor, maar m'n buik is wel ff blootquote:Op donderdag 8 september 2005 20:37 schreef Sanne het volgende:
Ook last van je rug Tink?
Anders ik welquote:Op donderdag 8 september 2005 23:33 schreef Gert het volgende:
Mag ik drie bier met jenevertjes ernaast?
Allejezus wat heb ik een hekel aan die tering-Tanja zeg.
Heerlijk....BB is eindelijk begonnenquote:Op donderdag 8 september 2005 23:52 schreef cuall het volgende:
![]()
ja daar ben ik aan toe, wat een heerlijke ergernis weer he jongens, dit is zoals BB hoort te zijn
![]()
Ah lieffie, das wat ik nodig heb.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:53 schreef Tinkerbell het volgende:
Ff cuall en Gert over de huppel helpen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |