Ja, alleen hij is al weer oud.. er wordt zoveel moois gepost dat ik eigenlijk om de dag een andere wil hebben. Maar ja nu jalla er mee op is gehouden, is er wel wat taalkundig talent verloren gegaan helaas.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:53 schreef scanman01 het volgende:
Leuke sig Gert.... Was wel lachen toen die geplaatst werd
quote:
Alleen ik neem toch aan dat dit dan wel met gel gaat, via haar buik, en niet dat er een stok in haar flamoes gaat en wij dat allemaal moeten zien.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:54 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Oh ja, dat zal er wel dik inzitten![]()
normaal heb jij daar toch ook geen moeite mee als er iets in iemands flamoes gaatquote:Op donderdag 8 september 2005 17:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Alleen ik neem toch aan dat dit dan wel met gel gaat, via haar buik, en niet dat er een stok in haar flamoes gaat en wij dat allemaal moeten zien.
Dat hoeft met 7 maanden niet meer Gert, das met 7 weken hooguit. Rieleksquote:Op donderdag 8 september 2005 17:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Alleen ik neem toch aan dat dit dan wel met gel gaat, via haar buik, en niet dat er een stok in haar flamoes gaat en wij dat allemaal moeten zien.
Lijkt er op, nog niet gezien vandaag.quote:
*LOL*quote:Op donderdag 8 september 2005 17:59 schreef Gert het volgende:
Volgens mij heb jij óók een koude douche nodig.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:07 schreef just me het volgende:
Mmmm dan blijven we samen achter Gert
quote:Op donderdag 8 september 2005 18:34 schreef tong80 het volgende:
Bianca uit BB_2 nu op RTL-4. M'n haren gaan gelijk overeind staan.
Tevens eerste post hier
Nou dat is duidelijk tochquote:Op donderdag 8 september 2005 18:38 schreef tong80 het volgende:
Is dit een soort Hools zoals in VBL ? Wie zijn hier de vaste gasten ? Wie schenkt de drankjes in ?
Drie keer raden waar hij volgens traditie de live-uitzending bekijkt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |