Oorfauteuil heet zoiets gek wief!quote:Op woensdag 7 september 2005 01:00 schreef Sanne het volgende:
[..]
Weet je dat niet meer, dat we zo'n oorstoel hadden ?
Voor Moor en Fondaco, verder durfde er niemand in te gaan zitten.
*jukebox aanzet*
Die slungel was eerder.quote:Op woensdag 7 september 2005 01:05 schreef Sanne het volgende:
ja welke wordt het nu?
quote:Op woensdag 7 september 2005 01:05 schreef OpaLing het volgende:
tssss, "Ouwe lullen"
Dat ik een kleinzoon heb had, maakt mij nog geen ouwe lul... hoor... dus...
Iemand nog een [hip] refill [/hip] ?
Sla maar een vaatje witte wijn aan ouwe.quote:Op woensdag 7 september 2005 01:07 schreef OpaLing het volgende:
@ APK:
En waarom sta ik daar niet op????quote:Op woensdag 7 september 2005 01:06 schreef APK het volgende:
[..]
Die slungel was eerder.
[afbeelding]
[img] tags vergeten in de haast om ook weer eens een topicje te openen?quote:Op woensdag 7 september 2005 01:09 schreef Roache_ het volgende:
Ik kan mij niet bedenken waarom mijn plaatje het niet doet en die van APK wel....
quote:Op woensdag 7 september 2005 01:11 schreef Sanne het volgende:
Nóg een rode wijn trek ik niet hoor.
(...)
Wat heeft ingrid met haar plas gedaan?quote:Op woensdag 7 september 2005 01:14 schreef OpaLing het volgende:
[..]
Waarom hebben vrouwen (bijna) altijd gelijk? Weer zo'n akelig verstandige opmerking.
Ik drink er nog snel eentje en laat dan u en de bewoners alleen...
*plezier heeft om plasgedoe van Ingrid*
Whehehequote:Op woensdag 7 september 2005 01:11 schreef APK het volgende:
[..]
[img] blablabla om ook weer eens een topicje te openen?
Ja natuurlijk, maar opa is ook niet de jongste niet meer, die hecht waarde aan woorden als fauteuil als we "stoel" bedoelen.quote:Op woensdag 7 september 2005 01:17 schreef Sanne het volgende:
Oorfauteuil, oorstoel, wat maakt het uit?
Je begrijpt toch wat ik bedoel Roache?
waarom mag ze niet lopen? vanwege die blessure waar Ruud Rob haar voor masseerde gisteren?quote:Op woensdag 7 september 2005 01:17 schreef OpaLing het volgende:
Ingrid (en Menno ook uiteraard) was wakker en moest plassen.
Het 'zorgteam' moest dus even van de keukentafel weg om te assisteren.
Met veel gehannes en gelach lukte het Ingrid op het toilet te parkeren (ze mag immers niet lopen).
Inmiddels is ze, voorzien van sokken met eieren, op de bank in de kamer gestald.
* Sanne is ouder dan opaquote:Op woensdag 7 september 2005 01:18 schreef Roache_ het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar opa is ook niet de jongste niet meer, die hecht waarde aan woorden als fauteuil als we "stoel" bedoelen.
Liefje, dat zijn we geloof ik letterlijk allemaal, maar speel nou even mee!!quote:
Sorry hoor.quote:Op woensdag 7 september 2005 01:25 schreef Roache_ het volgende:
[..]
Liefje, dat zijn we geloof ik letterlijk allemaal, maar speel nou even mee!!
![]()
![]()
Ja, wie is er niet van FL oinder de indruk???quote:Op woensdag 7 september 2005 01:26 schreef OpaLing het volgende:
Over lengte en de M&G van 'toen' gesproken...
Met name F_L heeft wat betreft dat aspect indruk gemaakt op mijn kleinzoon. Voorts herinner ik mij, dat hij te spreken was over haar esthetische bijdrage aan het gezelschap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |