abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30426012
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 16:08 schreef Frenkyboy het volgende:

9. Nogmaals ik heb geen mic, wil er misschien wel een kopen maar dan hou ik toch voornamelijk mijn bek. Ik kan 's avonds in mijn flatje niet slap ouwehoeren als mijn vriendin ernaast te slapen ligt (jaja, ik hoor het commentaar alweer) en om 6 uur 's ochtends op moet. Virtuele bereikbaarheid lijkt me niet meer dan normaal.

Duck out.
dan luister je alleen mee doe ik ook zo vaak is toch handig kunnen we toch tegen je zeggen dat je moet uitkijken of dat er artillery aankomt ect
Narf!
  vrijdag 9 september 2005 @ 16:35:00 #277
13036 Frenkyboy
Medium Pimping Unfortunately
pi_30426077
Misschien speel je van 9:00 tot 11:00 's ochtends? Als ik er ben dan meestal van 22:00 tot 24:00. De geijkte posters hier zie ik wel eens, of misschien vallen ze me daardoor meer op, kan ook.
aka. SickMyDuck // ii typpes tjis wiiiyhh ,myyu diiivk.
pi_30427064
Yo tuig...ik ga NU naar de FOK server... zorg dan Domo Tours in de lucht is, kan ik weer gaan knallen op dat zwarte ding...
pi_30427402
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 15:25 schreef escape_nl het volgende:
Ik dacht meer aan zoiets, suggesties zijn verder welkom
Ik had zelf ook al iets geprobeerd en kwam uit op:
Urban Night
Uiteraard, alleen zou ik er Dalian Plant ook bij gooien.

Big Maps Urban Night
Vind ik ook een goed idee.

BOF's Flight Day
Ook een goed idee.

8 vs 8
Maar wel op een rustige dag omdat we natuurlijk maar de helft v/d mensen kwijt kunnen. Of kunnen we ook 32man op een 16player map kwijt ?

64maps night
Ook erg leuk.

Dus dan hebben we vijf thema avonden. Lijkt me dan handig om de tussenliggende dagen gewoon als normale dagen te gebruiken aangezien ik zeven thema avonden niet zie zitten. De Suprise Day ben ik tegen. Zoveel variaties kunnen we toch niet bedenken vrees ik en dat betekent ook dat er weer extra werk in zit.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  vrijdag 9 september 2005 @ 17:40:35 #280
13036 Frenkyboy
Medium Pimping Unfortunately
pi_30427958
Is het misscchien iets om een vast teamplay avondje af te spreken? Ik weet dat dat niet de opzet is maar als ik vantevoren weet dat er 10 boffers online zijn, ben ik eerder geneigd om ook ff te komen. Geen verplichting natuulijk. Die avond kan dan gelijk dubbelen als trainingsavondje...
aka. SickMyDuck // ii typpes tjis wiiiyhh ,myyu diiivk.
pi_30427989
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 17:40 schreef Frenkyboy het volgende:
Is het misscchien iets om een vast teamplay avondje af te spreken? Ik weet dat dat niet de opzet is maar als ik vantevoren weet dat er 10 boffers online zijn, ben ik eerder geneigd om ook ff te komen. Geen verplichting natuulijk. Die avond kan dan gelijk dubbelen als trainingsavondje...
Inderdaad een goed idee. Moeten we alleen nog een leuke dag verzinnen.
pi_30428430
doen we FJD dag... iedereen FJD in zn clan tag en dan allemaal hunten op FJD
Narf!
  vrijdag 9 september 2005 @ 18:05:56 #283
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_30428625
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 17:57 schreef Sickert het volgende:
RESPECT.
pi_30428807
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 17:57 schreef Sickert het volgende:
Pas op, ik schiet terug...
pi_30428860
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 14:31 schreef escape_nl het volgende:
Waarom ben je net gebanned sickert van de server waar we op zaten?
Ik heb het al eerder gezegd. De leuke vragen worden amper beantwoord!

Sickert is ook gewoon een NOOB, die zijn soldaten de schuld geeft als ze zijn
artillery inlopen. Met respect ik vind dat ik de beste commander bent van iedereen
waartegen ik speel mbt. het waarschuwen voor Artillery, gewoon INCOMING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en klaar is kees. Of was dat het niet Sickert.

En over die gozer had niet gekickt mogen worden want hij was er tegelijk met mij en verder niemand. Hij heeft alleen mij gekilled, maar ik ben ook als NOOB begonnen.
Ik durf te wedden dat de mensen die zo streng kicken ook zo asociaal worden
als ze een lesauto tegenkomen op de weg en vergeten dat iedereen het heeft moeten/
aan het leren is. Misschien kan iemand zo'n I love NOOB sticker maken.

Ben zo terug voor mijn volgende zeikpost.
Hell To The Liars
  vrijdag 9 september 2005 @ 18:24:27 #286
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_30429070
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 18:14 schreef Droopie het volgende:

[..]
Ben zo terug voor mijn volgende zeikpost.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_30429190
Vanavond trouwens weer knallen ? Het lijkt er op dat hier alles eindelijk werkt
pi_30429249
net ff best spec ops, en best (iets met voertuigen) tgaat steeds beter laatste tijd
op een server van 64 natuurlijk
pi_30429554
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 16:08 schreef Frenkyboy het volgende:
Voor de volledigheid nog even dan:

• 1. De minimale leeftijd om lid te kunnen worden is 16 jaar. We accepteren alleen nog mensen die zich volwassen gedragen, puberaal gedrag word niet getolereerd.
  • Minimale leeftijd mag van mij wel weg, als ik straks een neefje heb of iemand anders die 14 is, moet ie zich gewoon volwassen gedragen en puberaal gedrag wordt niet geaccepteerd.
    Wel vind ik dat een 14-jarige bij het begin duidelijk wordt gemaakt t/m 18 kan dat ook geen kwaad,
    dat ondanks een evt. betaling voor de server het gewoon is.
    quote:
  • 2. Ieder lid behoort tijdens het spelen de ClanTag te dragen. Deze clantag is [BoF]”jenaam”.
  • 9000 punten
    quote:
  • 4. We zijn altijd vriendelijk tegen elkaar en anderen, vloeken, schelden en opscheppen word niet getolereerd.Zowel niet in een game maar vooral niet op ons Forum en het TS kanaal
  • Zie punt 1. maakt deze overbodig, mbt Forum mag ik nu ook moderator zijn dan. lijkt me niet dus
    I-Spy achtige posts, hehe, zijn gewoon toegestaan. De regels op dit forum zijn verder duidelijk.
    quote:
  • 5. Iedereen heeft te luisteren naar de Admins, uiteraard grijpen deze alleen in als het echt uit de hand loopt. We zijn vooral een Fun Clan dus hou dat ook zo!
  • Als er mensen gekickt worden of een incident maak je ook maar gelijk een formulier en
    vul je de reden in, aangezien ik bij punt 6 zag dat onze Funclan, ook al een administratiebureau
    gaat worden. Of zou de opperleider iets aparts gedaan met de site waar ik nooit kom omdat
    ik hier en met het spel al een dagtaak heb. Is effe checke straks, eerst klagen.
    Ook handig voor TS-incidenten, zoals mensen die de TS server zien en alleen komen irriteren
    en niet spelen. Aan de TS-admin, ik kon met dat BF2 tour of duty geregistreerd inloggen nadat
    ze mij aparte rechten hadden gegeven voor een special room. Hint. Altijd handig om naar uit te wijken in geval van problemen. Hoofddoel blijft om met iedereen te spelen, maar gisteren hadden
    we echte harde kern op de server. Ik ben alleen benieuwd waar Vagere Hein en Steeven zijn.
    quote:
  • 7. In principe kan iedereen die 16 jaar of ouders is de Clan joinen. Enige affiniteit met BF2 wordt wel verwacht.
  • Overbodig, ook al was ik het er mee eens geweest.
    quote:
    [10] Houd er rekening mee dat deze regels “levend” zijn en ten alle tijden kunnen en zullen worden aangepast.
    Iets teveel politiek gekeken. Dit kan niet. Ik snap wat je bedoelt, maar gaat de geheime club
    van admins dat intepreteren. Waar blijft dat beginidee van alle mensen emailtje sturen, erbij
    betrekken. Ik merk er niet veel van. Nu moet ik hier mijn gal spuwen, wat ik ook niet vervelend
    vind. Effe de neuzen weer dezelfde kant op krijgen.
    Maar verder, naar het schijnt zijn al deze regels besproken tijdens de vergadering
    en werd er gisteren dus al een regel "levend" geintepreteerd, mbt. het helikopter incident.

Zo dat was effe gezellig, reageer gerust, maar onthoud grondregel 1, waar eigenlijk het
    woordje fun ook wel geschreven had mogen worden.

IEMAND SPELEN!!!!!!

Oja, als die patch goed is en ik kan mijn account meenemen, koop ik natuurlijk special ops.
    Misschien handig om met een eventuele volgende verlenging, wat ik toch nog wel van plan ben,
    2 avondjes die te spelen. Want hij is wel strak hoor, 3 vlaggen in 2 naast gelegen gebouwen.

En voor de fans (oa. NLBoy)
    64 maps zuigen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[ Bericht 1% gewijzigd door Droopie op 09-09-2005 18:47:10 (voor NLboy) ]
    Hell To The Liars
    pi_30430019
    pi_30430083
    quote:
    Op vrijdag 9 september 2005 18:45 schreef Droopie het volgende:
    Johan,

Bovenstaande notulen zullen veel verklaren omtrent je verhaal....TAG name zal wellicht kunnen worden gewijzigd bij de nieuwe patch dus maak je daarover geen zorgen.

Sorry dat het wat later kwam maar dit vanwege een klein misverstandje....
    pi_30430444
    Hmmm....wat lees ik nu weer ?
    Zit een figuur in een BH. Persoon kan nog niet echt overweg met dat ding,dus wordt ie maar gekickt !
    GVD...wat kan ik mij hier pissig over maken. Laat die persoon toch lekker aanknoeien en pak zelf een ander voer-vlieg of vaartuig.
    Zo..en nu is 't tijd voor een bakkie leut
    Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
      vrijdag 9 september 2005 @ 19:20:11 #293
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_30430567
    Ik doe ook even mee:
    quote:
    # 1. De minimale leeftijd om lid te kunnen worden is 16 jaar. We accepteren alleen nog mensen die zich volwassen gedragen, puberaal gedrag word niet getolereerd.
    Helemaal top! Alleen vind ik dat er uitzonderingen mag gemaakt worden als iemand op de server zeer sirieus speelt en ook luistert bijvoorbeeld naar de orders.
    quote:
    # 2. Ieder lid behoort tijdens het spelen de ClanTag te dragen. Deze clantag is [BoF]”jenaam”.
    Ik zou dat graag willen, maar dan moet ik opnieuw beginnen. Binnenkort aan te passen had ik gelezen.
    quote:
    # 3. Om de Clan te kunnen joinen moet je in het bezit zijn van een legale Battlefield 2
    Uiterraad.
    quote:
    # 4. We zijn altijd vriendelijk tegen elkaar en anderen, vloeken, schelden en opscheppen word niet getolereerd.Zowel niet in een game maar vooral niet op ons Forum en het TS kanaal
    No comment.
    quote:
    # 5. Iedereen heeft te luisteren naar de Admins, uiteraard grijpen deze alleen in als het echt uit de hand loopt. We zijn vooral een Fun Clan dus hou dat ook zo!
    Ook mee eens, maar de admin's moeten ook luisteren naar de betaalde mensen.
    Want die hebben ook iets te zeggen over de server!
    quote:
    # 6. Als er mensen zijn die willen joinen dient er altijd een aanmelding formulier te worden ingevuld via de site. Alleen op deze manier worden aanmeldingen in behandeling genomen.
    Duidelijk.
    quote:
    # 7. In principe kan iedereen die 16 jaar of ouders is de Clan joinen. Enige affiniteit met BF2 wordt wel verwacht.
    Zie 1.
    quote:
    # 8. Als we ons op een normale manier gedragen hoeft er geen enkel probleem te zijn maar als er mensen zijn die zich op wat voor manier dan ook "asociaal" gedragen, wordt men gewaarschuwd. Bij herhaling van deze fouten wordt diegene uit de Clan verwijderd en gebanned op de Server.
    Eerst 1/2 x kicken en als ie doorblijft gaan dan bannen.

Mijn mening over:

N00b's
    Ik wil duidelijk info hebben over de omgang van n00b's op de server. Ik ben TEGEN als een admin dat doet. Zo krijg je een slechte reputatie. Alleen als veel mensen op de server last hebben van zo'n n00b (dmv chat) dan mag de n00b gekickt worden.
      vrijdag 9 september 2005 @ 19:22:53 #294
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_30430683
    quote:
    Op vrijdag 9 september 2005 18:45 schreef Droopie het volgende:

En voor de fans (oa. NLBoy)
    64 maps zuigen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ik en 64 maps? Dan own ik iedereen zo en dat is natuurlijk nie eerlijk.
    pi_30430817
    Als ik ga voor de explosive badge maak ik meer teamkills dan een n00b.
    Hell To The Liars
    pi_30437225
    quote:
    Op vrijdag 9 september 2005 om 18:14 uur schreef 'Droopie' het volgende:!

Sickert is ook gewoon een NOOB, die zijn soldaten de schuld geeft als ze zijn
    artillery inlopen. Met respect ik vind dat ik de beste commander bent van iedereen
    waartegen ik speel mbt. het waarschuwen voor Artillery, gewoon INCOMING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    en klaar is kees. Of was dat het niet Sickert.
    Wat heb jij nou? ...

Ik wil wel iets voor 'Sickert' zeggen en dat is dat hij een van de weinigen is die tenminste zijn afspraken nakomt en altijd...herhaal altijd...meelevend is als het gaat om instandhouding van de door ons ooit opgestarte FOK Clan en de naleving van vooraf gemaakte afspraken tijdens Battlefield 2.
    Ik heb 'Sickert' nimmer tijdens BF2 erop kunnen betrappen dat hij zomaar wat artillery ergens deponeert. Bedoel laten we wel reeel zijn: Je mag...herhaal mag nu intussen wel enige volwassenheid en kennis van noobs verwachten hoe je het spel dient spelen.
    We zouden toch lol hebben? En die lol gaat wel gepaard met enige serieusheid om punten en ribbons te verzamelen. Lees alle threads maar eens goed na. Dan mag je er ook vanuit gaan dat met die serieusheid andere spelers niet als domme koeien gewoon blijven rondlopen en daarmee collega spelers in het nauw brengen danwel benadelen alleen maar omdat ze zelf te lui...herhaal te lui zijn om zich een beetje aan die basis-regels te houden die bij het spel horen.

Ik heb vaak gezien dat allerlei idioten achter een tank/apc blijven lopen of stilstaan ipv. ernaast te lopen of plotseling een weg oversteken wanneer een eigen tank/pantserwagen langskomt en daarmee een teamkill veroorzaken en dan boos worden als ze gestraft worden om vervolgens later precies hetzelfde opnieuw te doen.
    En dat geldt voor heel veel dingen. Op een bepaalt moment heb je het wel gehad met die onnozelheid en ga je je behoorlijk irriteren aan het feit dat JIJ je maar iedere keer moeite moet getroosten om andere spelers het niet te moeilijk te maken.
    Je hebt een Q toets, je hebt een radar rechtsboven, je kunt teamspeak gebruiken, of K indrukken om wat tekst te typen, Komop zeg! Hoe makkelijker moeten we het die noobs dan nog maken?

Je spant je maar in en doet moeite het spel goed te begrijpen en anders sodemieter je maar op!

[ Bericht 1% gewijzigd door i-spy24 op 09-09-2005 22:44:49 ]
    pi_30437687
    quote:
    Op vrijdag 9 september 2005 22:25 schreef i-spy24 het volgende:
    En die lol gaat wel gepaard met enige serieusheid om punten en ribbons te verzamelen. Lees alle threads maar eens goed na.
    Is dit dezelfde I-spy die een kleine 10 topics terug nog iedereen tot de grond toe afbrandde die begon over "ik ga die en die ribbon nu halen en hoeveel awards heb jij al ?"

Wat is er gebeurd met je ? Hebben alle andere culturen van de afgelopen weken je week gemaakt ?
    pi_30437957
    neuh , ik ben nog precies dezelfde 'relnicht als voorheen alleen wil ik soms weleens serieus zijn en normaal doen.
    Je ziet dat ik nog steeds lekker aanrommel en nergens voor ga en alleen bij clanwars wel m'n best doe.
    pi_30438128
    quote:
    Op vrijdag 9 september 2005 22:42 schreef i-spy24 het volgende:
    [afbeelding] neuh , ik ben nog precies dezelfde 'reller'&stoker als voorheen
    Pfoeh, gelukkig. Ik dacht al bijna dat je je normaal zou gaan gedragen
    pi_30439946
    23.30 ea server *pang*
    Hell To The Liars
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')