quote:
Op vrijdag 9 september 2005 16:08 schreef Frenkyboy het volgende:Voor de volledigheid nog even dan:
1. De minimale leeftijd om lid te kunnen worden is 16 jaar. We accepteren alleen nog mensen die zich volwassen gedragen, puberaal gedrag word niet getolereerd.
Minimale leeftijd mag van mij wel weg, als ik straks een neefje heb of iemand anders die 14 is, moet ie zich gewoon volwassen gedragen en puberaal gedrag wordt niet geaccepteerd.
Wel vind ik dat een 14-jarige bij het begin duidelijk wordt gemaakt t/m 18 kan dat ook geen kwaad,
dat ondanks een evt. betaling voor de server het gewoon
![]()
is.
quote:
2. Ieder lid behoort tijdens het spelen de ClanTag te dragen. Deze clantag is [BoF]”jenaam”.
9000 punten
quote:
4. We zijn altijd vriendelijk tegen elkaar en anderen, vloeken, schelden en opscheppen word niet getolereerd.Zowel niet in een game maar vooral niet op ons Forum en het TS kanaal
![]()
Zie punt 1. maakt deze overbodig, mbt Forum mag ik nu ook moderator zijn dan. lijkt me niet dus
I-Spy achtige posts, hehe, zijn gewoon toegestaan. De regels op dit forum zijn verder duidelijk.
quote:
5. Iedereen heeft te luisteren naar de Admins, uiteraard grijpen deze alleen in als het echt uit de hand loopt. We zijn vooral een Fun Clan dus hou dat ook zo!
Als er mensen gekickt worden of een incident maak je ook maar gelijk een formulier en
vul je de reden in, aangezien ik bij punt 6 zag dat onze Funclan, ook al een administratiebureau
gaat worden. Of zou de opperleider iets aparts gedaan met de site waar ik nooit kom omdat
ik hier en met het spel al een dagtaak heb. Is effe checke straks, eerst klagen.
Ook handig voor TS-incidenten, zoals mensen die de TS server zien en alleen komen irriteren
en niet spelen. Aan de TS-admin, ik kon met dat BF2 tour of duty geregistreerd inloggen nadat
ze mij aparte rechten hadden gegeven voor een special room. Hint. Altijd handig om naar uit te wijken in geval van problemen. Hoofddoel blijft om met iedereen te spelen, maar gisteren hadden
we echte harde kern op de server. Ik ben alleen benieuwd waar Vagere Hein en Steeven zijn.
quote:
7. In principe kan iedereen die 16 jaar of ouders is de Clan joinen. Enige affiniteit met BF2 wordt wel verwacht.
Overbodig, ook al was ik het er mee eens geweest.
quote:
[10] Houd er rekening mee dat deze regels “levend” zijn en ten alle tijden kunnen en zullen worden aangepast.
Iets teveel politiek gekeken. Dit kan niet. Ik snap wat je bedoelt, maar gaat de geheime
![]()
club
van admins dat intepreteren. Waar blijft dat beginidee van alle mensen emailtje sturen, erbij
betrekken. Ik merk er niet veel van. Nu moet ik hier mijn gal spuwen, wat ik ook niet vervelend
vind. Effe de neuzen weer dezelfde kant op krijgen.
Maar verder, naar het schijnt zijn al deze regels besproken tijdens de vergadering
en werd er gisteren dus al een regel "levend" geintepreteerd, mbt. het helikopter incident.
Zo dat was effe gezellig, reageer gerust, maar onthoud grondregel 1, waar eigenlijk het
woordje fun ook wel geschreven had mogen worden.
IEMAND SPELEN!!!!!!
Oja, als die patch goed is en ik kan mijn account meenemen, koop ik natuurlijk special ops.
Misschien handig om met een eventuele volgende verlenging, wat ik toch nog wel van plan ben,
2 avondjes die te spelen. Want hij is wel strak hoor, 3 vlaggen in 2 naast gelegen gebouwen.
En voor de fans (oa. NLBoy)
64 maps zuigen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ Bericht 1% gewijzigd door Droopie op 09-09-2005 18:47:10 (voor NLboy) ]