abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 september 2005 @ 14:21:36 #251
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_30421491
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 14:11 schreef RudyCarell het volgende:
er moet gewoon een regel bij! niet luisteren naar admins op de server, is waarschuwing, blijft het zo... kicken!
Dat is het voordeel van de levende regels
Echter deze regel staat er al in. Je moet wel je "eigen" regels lezen
Oops las ik zelf niet goed.
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_30421551
iemand bf2 spelen??? of hebben jullie geen tijd
Every war is different, every war is the same.
  vrijdag 9 september 2005 @ 14:25:39 #253
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_30421627
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 14:23 schreef dekkered het volgende:
iemand bf2 spelen??? of hebben jullie geen tijd
Ah jij was degene die te jong is voor de BoF clan. Misschien geven ze je dispensatie

Zou wel willen, maar moet nog een uurtje werken
2de in de Tour de BoF!
pi_30421643
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 12:50 schreef Sickert het volgende:

[..]

omg.... hij zei tegen mij pas jij de map cyclus aan want daar hadden we het over
ik had iets gezegd over 64 playr waar die op stond en toen had ik het over terug zetten en toen zei ie van sickert doe jij het straks? dus ik is goed en toen de map was afgelopen heb ik m veranderd en gereset

naja maakt mij t uit ik hoor alleen escape over mij klagen verder niemand
rustig allemaal, ik wist er wel van , no offense.

En ik klaag helemaal niet over je sickert, heb alleen aangegeven dat je kickbeleid erg streng was de afgelopen tijd.
pi_30421712
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 14:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Ah jij was degene die te jong is voor de BoF clan. Misschien geven ze je dispensatie

Zou wel willen, maar moet nog een uurtje werken
wat is dat voor gezeur dat ik te jong ben als ik te jong ben dan is misterfox helemaal te jong
Every war is different, every war is the same.
pi_30421741
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 14:26 schreef escape_nl het volgende:

[..]

rustig allemaal, ik wist er wel van , no offense.

En ik klaag helemaal niet over je sickert, heb alleen aangegeven dat je kickbeleid erg streng was de afgelopen tijd.
ben nu eenmaal erg streng en ik vind dat het voor onze members gewoon leuk moet zijn.. onze ''gasten'' moeten daar soms wel eens onder lijden maarja die betalen ook niet
Narf!
pi_30421784
gasten dit programma wodt waarschijnlijk geaccepteerd binnen 4 weken door i3d! ziet er goed en wat handiger uit dan wat we nu hebben....
http://www.bf2cc.com/screens.htm
pi_30421818
Waarom ben je net gebanned sickert van de server waar we op zaten?
  vrijdag 9 september 2005 @ 14:47:41 #259
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_30422421
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 14:30 schreef RudyCarell het volgende:
gasten dit programma wodt waarschijnlijk geaccepteerd binnen 4 weken door i3d! ziet er goed en wat handiger uit dan wat we nu hebben....
Ziet er zeer goed uit.
  vrijdag 9 september 2005 @ 14:59:53 #260
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_30422842
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 14:30 schreef RudyCarell het volgende:
bf2cc werkt echt super goed, schande dat i3d er zolang over doet.
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 14:28 schreef dekkered het volgende:
wat is dat voor gezeur dat ik te jong ben als ik te jong ben dan is misterfox helemaal te jong
Wat mij betreft is niemand te jong, maar ja clanregels he. En misterfox heeft een andere clan gevonden. Dit staat overigens los van zijn leeftijd.
De clanregels zijn op een democratische manier tot stand gekomen:
Een aantal wijze en niet door de achterban gekozen admins heeft er toe besloten dat er een leeftijdsgrens moest komen.
Of is dit nu juist niet democratisch

Bedoel er verder niks mee, ben gewoon een beetje in een vervelende bui, omdat ik mijn auto vandaag niet krijg
2de in de Tour de BoF!
  vrijdag 9 september 2005 @ 15:08:08 #261
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_30423089
heej, maar bij die update zou iedereen waarschijnlijk 1 rang stijgen ,
is het dan slim om nou nog snel die 4000 punten te gaan halen zodat ik korporaal ben voordat dieupdate komt, zodat ik daarna meteen doorstorm naar sergeant?
of gaat het niet zo werken?
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
pi_30423165
..Ik heb Moses nog gekend, je weetwel die van die trektoch door woestijn..Benik te oud om mee te doen met de FOK Clan?
pi_30423592
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 15:10 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]..Ik heb Moses nog gekend, je weetwel die van die trektoch door woestijn..Benik te oud om mee te doen met de FOK Clan?[afbeelding]
ja..

jij bent nog uit de tijd van de elke keer herhalende posts
Narf!
pi_30423642
Ik dacht meer aan zoiets, suggesties zijn verder welkom

Zondag: Urban Day

- Strike At Karkand 32
- Mashtuur City 32
- Sharqi Peninsula 32

Maandag: Battlefield 2 Day

- Alle mappen in 32 formaat

Dinsdag: BoF's Flight Day

- Dragon Valley 64
- Zatar Wetlands 64
- Daqing OilFields 64
- Dalian Plant 64
- Clean Sweep 64

Woensdag: Big Urban day

- Strike At Karkand 64
- Mashtuur City 64
- Sharqi Peninsula 64

Donderdag: Mix van 32 en 64 mappen

Vrijdag: Suprise Day

- Elke keer door een verschillende admin zelf samengesteld, dus elke keer een verrassing!!!

Zaterdag: ??????????????
  vrijdag 9 september 2005 @ 15:27:19 #265
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_30423722
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 15:10 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]..Ik heb Moses nog gekend, je weetwel die van die trektoch door woestijn..Benik te oud om mee te doen met de FOK Clan?[afbeelding]
Ah vroeger...
Vroeger hadden we geen black hawks, we hadden gewoon kraaien
2de in de Tour de BoF!
pi_30423726
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 15:08 schreef kievit19 het volgende:
heej, maar bij die update zou iedereen waarschijnlijk 1 rang stijgen ,
is het dan slim om nou nog snel die 4000 punten te gaan halen zodat ik korporaal ben voordat dieupdate komt, zodat ik daarna meteen doorstorm naar sergeant?
of gaat het niet zo werken?
ik denk dat ze de criteria gewoon aanpassen... dus bijvoorbeeld 1e unlock 500, 2e 1000, 3e 5000, 4e 10000...
pi_30423730
jah...en begint dat rooster vanavond al of is dat pas voor volgende week...en...hoelaat?
pi_30423828
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 15:27 schreef i-spy24 het volgende:
jah...en begint dat rooster vanavond al of is dat pas voor volgende week...en...hoelaat?
het is een opzet, eerst moet het goedgekeurd worden door alle anderen en misschien wat aanpassingen, misschien vanaf morgen of gewoon zondag
pi_30423919
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 15:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Ah vroeger...
Vroeger hadden we geen black hawks, we hadden gewoon kraaien
en tanks waren varkens of koeien
Narf!
pi_30423954
Ah ok, maakt mij verder niet uit, ik vind alles best als het gaat om welke map wel f niet er wordt gebruikt. Spelen doe ik toch wel of het nu op 1 soort map is of een zelf gemaakte..
pi_30423967
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 15:33 schreef Sickert het volgende:

[..]

en tanks waren varkens of koeien
en de boten, o ja die waren er wel al...
  vrijdag 9 september 2005 @ 16:08:30 #272
13036 Frenkyboy
Medium Pimping Unfortunately
pi_30425134
Voor de volledigheid nog even dan:

• 1. De minimale leeftijd om lid te kunnen worden is 16 jaar. We accepteren alleen nog mensen die zich volwassen gedragen, puberaal gedrag word niet getolereerd.
  • 2. Ieder lid behoort tijdens het spelen de ClanTag te dragen. Deze clantag is [BoF]”jenaam”.
  • 3. Om de Clan te kunnen joinen moet je in het bezit zijn van een legale Battlefield 2
  • 4. We zijn altijd vriendelijk tegen elkaar en anderen, vloeken, schelden en opscheppen word niet getolereerd.Zowel niet in een game maar vooral niet op ons Forum en het TS kanaal
  • 5. Iedereen heeft te luisteren naar de Admins, uiteraard grijpen deze alleen in als het echt uit de hand loopt. We zijn vooral een Fun Clan dus hou dat ook zo!
  • 6. Als er mensen zijn die willen joinen dient er altijd een aanmelding formulier te worden ingevuld via de site. Alleen op deze manier worden aanmeldingen in behandeling genomen.
  • 7. In principe kan iedereen die 16 jaar of ouders is de Clan joinen. Enige affiniteit met BF2 wordt wel verwacht.
  • 8. Als we ons op een normale manier gedragen hoeft er geen enkel probleem te zijn maar als er mensen zijn die zich op wat voor manier dan ook "asociaal" gedragen, wordt men gewaarschuwd. Bij herhaling van deze fouten wordt diegene uit de Clan verwijderd en gebanned op de Server.

[9] Overige vereisten zijn:
    -MSN / Mail
    -TeamSpeak
    -Headset of Microfoon

[10] Houd er rekening mee dat deze regels “levend” zijn en ten alle tijden kunnen en zullen worden aangepast.

En dan mijjn input nog ff voor de overbodigheid:

1. OK, maar waarom daar een harde leeftijsgrens op geplakt. Ik heb er persoonlijk geen probleem mee om te spelen met 15 jarigen, mits enigszins normaal. Goed voor de diversiteit zeg maar. En dan kan ik de stemmetje op TS ook beter uit elkaar houden...
    2. Mee eens, ik wacht nog op een namechange functie.
    3. Hoe wil je dit in godsnaam controleren? Moet je je bonnetje meesturen bij aanmelding?
    4. Zet hier puberaal gedrag even tussen en schrap regel 1.
    5. OK, mits regels vantevoren duidelijk (bv op server banner) en kicks/bans ook ALLEEN en CONSEQUENT vanwege die regels.
    6. OK. Ik stel ook voor dat er een soort minimum speel requirement is. Ik zie nu namen op de site die ik nog NOOIT online heb gezien op de server. We hebben tig members waarvan de helft niet eens meer speelt volgens mij.
    7. Niet duidelijk wat hiermee wordt bedoeld. Affiniteit?
    8. K
    9. Nogmaals ik heb geen mic, wil er misschien wel een kopen maar dan hou ik toch voornamelijk mijn bek. Ik kan 's avonds in mijn flatje niet slap ouwehoeren als mijn vriendin ernaast te slapen ligt (jaja, ik hoor het commentaar alweer) en om 6 uur 's ochtends op moet. Virtuele bereikbaarheid lijkt me niet meer dan normaal.
    10. Regels die om de maand wijzigen zijn geen regels, maar waan van de dag. Ik zou dit willen zien als een eerste opzetje voor een stel vastere regels. Maar ja ik ben dan ook (nog) geen betalend lid, dus wie ben ik.

Duck out.
  • aka. SickMyDuck // ii typpes tjis wiiiyhh ,myyu diiivk.
    pi_30425268
    mocht dit al online? laat maar stond al een paar posts terug...
    pi_30425532
    @JMPoSTMaN:
    Ik ben 16 voor de weet ik hoeveelste keer

Verder:
    Wat is dat gedoe met die Black Hawk nou allemaal
    Als je gewoon een beetje handig speelt kan je nog lekker Black Hawken, gewoon als je word beschoten zo snel mogelijk weg gaan en voila

Verder probeer ik vandaag weer ff van de partij te zijn om te spelen want dat is ook al lang geleden maar het zal niet veel worden denk ik
    En weekend ga ik nieuwe mobiel kopen, gaten in de PC zagen en PC herinstallen en dan is het al weer zondag 11 uur en dat betekent bedtijd
    De regels zijn verder ook prima alleen met dat microfoon gedoe doe ik niet aan mee omdat ik toch niet zal praten
    Verder heb ik wel altijd teamspeak aanstaan en als iemand wat aan mij vraagt zie je het wel in het beeld verschijnen.

Tot zo (misschien)
    pi_30425718
    Ik zie nooit iemand op de server, heel raar dat er dan in dit topic wordt geklaagd over dat je nooit iemand anders van de clan ziet
    fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')