Dat is het voordeel van de levende regelsquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:11 schreef RudyCarell het volgende:
er moet gewoon een regel bij! niet luisteren naar admins op de server, is waarschuwing, blijft het zo... kicken!
Ah jij was degene die te jong is voor de BoF clan. Misschien geven ze je dispensatiequote:Op vrijdag 9 september 2005 14:23 schreef dekkered het volgende:
iemand bf2 spelen??? of hebben jullie geen tijd
rustig allemaal, ik wist er wel van , no offense.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:50 schreef Sickert het volgende:
[..]
omg.... hij zei tegen mij pas jij de map cyclus aanwant daar hadden we het over
ik had iets gezegd over 64 playr waar die op stond en toen had ik het over terug zetten en toen zei ie van sickert doe jij het straks? dus ik is goed en toen de map was afgelopen heb ik m veranderd en gereset
naja maakt mij t uitik hoor alleen escape over mij klagen verder niemand
![]()
wat is dat voor gezeur dat ik te jong ben als ik te jong ben dan is misterfox helemaal te jongquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ah jij was degene die te jong is voor de BoF clan. Misschien geven ze je dispensatie![]()
Zou wel willen, maar moet nog een uurtje werken![]()
ben nu eenmaal erg streng en ik vind dat het voor onze members gewoon leuk moet zijn.. onze ''gasten'' moeten daar soms wel eens onder lijden maarja die betalen ook nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:26 schreef escape_nl het volgende:
[..]
rustig allemaal, ik wist er wel van , no offense.
En ik klaag helemaal niet over je sickert, heb alleen aangegeven dat je kickbeleid erg streng was de afgelopen tijd.
Ziet er zeer goed uit.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:30 schreef RudyCarell het volgende:
gasten dit programma wodt waarschijnlijk geaccepteerd binnen 4 weken door i3d! ziet er goed en wat handiger uit dan wat we nu hebben....
http://www.bf2cc.com/screens.htm
bf2cc werkt echt super goed, schande dat i3d er zolang over doet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:30 schreef RudyCarell het volgende:
gasten dit programma wodt waarschijnlijk geaccepteerd binnen 4 weken door i3d! ziet er goed en wat handiger uit dan wat we nu hebben....
http://www.bf2cc.com/screens.htm
Wat mij betreft is niemand te jong, maar ja clanregels he. En misterfox heeft een andere clan gevonden. Dit staat overigens los van zijn leeftijd.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:28 schreef dekkered het volgende:
wat is dat voor gezeur dat ik te jong ben als ik te jong ben dan is misterfox helemaal te jong
ja..quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:10 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]..Ik heb Moses nog gekend, je weetwel die van die trektoch door woestijn..Benik te oud om mee te doen met de FOK Clan?[afbeelding]
Ah vroeger...quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:10 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]..Ik heb Moses nog gekend, je weetwel die van die trektoch door woestijn..Benik te oud om mee te doen met de FOK Clan?[afbeelding]
ik denk dat ze de criteria gewoon aanpassen... dus bijvoorbeeld 1e unlock 500, 2e 1000, 3e 5000, 4e 10000...quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:08 schreef kievit19 het volgende:
heej, maar bij die update zou iedereen waarschijnlijk 1 rang stijgen ,
is het dan slim om nou nog snel die 4000 punten te gaan halen zodat ik korporaal ben voordat dieupdate komt, zodat ik daarna meteen doorstorm naar sergeant?
of gaat het niet zo werken?
het is een opzet, eerst moet het goedgekeurd worden door alle anderen en misschien wat aanpassingen, misschien vanaf morgen of gewoon zondagquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:27 schreef i-spy24 het volgende:
jah...en begint dat rooster vanavond al of is dat pas voor volgende week...en...hoelaat?
en tanks waren varkens of koeienquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ah vroeger...
Vroeger hadden we geen black hawks, we hadden gewoon kraaien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |