quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oh! *SNIK* Kijk!...
*traantjes nu helemaal opdroogt
nu mocht ik eindelijk eensquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:42 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik heb van de dag gedroomt dat je dit zou posten
Dat kan/wil* ik me niet voorstellenquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
IddAnders had ik jullie misschien nooit meer gevonden.. stel je dat maar eens voor
![]()
Ach, iedereen gaat toch een keer dood, het is alleen vrij sneu als je zo gaatquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tot het je eigen moeder is, hè blaaskaak?
Tof ain't it?quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nu mocht ik eindelijk eens![]()
Is ook beter bekend als Heet Wijfquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hete golf? klinkt erg onhygienisch.![]()
Die mensen die met opzet zo gaan, zullen het niet sneu vinden. Maar dat is nu niet het geval. Tja...quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:44 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ach, iedereen gaat toch een keer dood, het is alleen vrij sneu als je zo gaat![]()
okee.. dan kan ik die warme golf ook wel thuisbrengen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is ook beter bekend als Heet Wijf
Die doet dat soort dingen niet.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tot het je eigen moeder is, hè blaaskaak?
Als je dat met opzet doet ben je zwaar arrogant, want je denkt niet aan wat andere mensen moeten doen om je weer van die trein af te schrapenquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Die mensen die met opzet zo gaan, zullen het niet sneu vinden. Maar dat is nu niet het geval. Tja...
vast niet hoor, maar cola en bacardi x een paar stuks = anders gaan denken.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zo onduidelijk was die toch niet ?![]()
Het schijnt dat gewoon de zee inlopen nog de meest pijnloze manier isquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:46 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Als je dat met opzet doet ben je zwaar arrogant, want je denkt niet aan wat andere mensen moeten doen om je weer van die trein af te schrapen![]()
jah... zo heb ik de politie ooit eens met grote pincetten hersenen uit de bosjes zien hengelen. En bedankt, agenten met een trauma, machinist en conducteur.. en de passagiers pissed omdat ze laat zijn.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:46 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Als je dat met opzet doet ben je zwaar arrogant, want je denkt niet aan wat andere mensen moeten doen om je weer van die trein af te schrapen![]()
Volgens de Belgische definitie begin je nu pasquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:48 schreef D.Rose het volgende:
*uitgezaagd
Dat had ik ook eens ergens opgevangen inderdaad.. Je raakt dan onderkoelt, verliest je bewustzijn en dan ga je dood.. dusquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het schijnt dat gewoon de zee inlopen nog de meest pijnloze manier isdoor de onderkoeling vallen je lichaamsfuncties gewoon 1 voor 1 uit
Voor de trein duiken zeg
Maar de trein gaat sneller, dus kiezen mensen daarvoor.. waar ik wel kan inkomen. Een trein die 100 rijdt is 99% kans dat je het niet overleefd, tenzij je gaat liggen en de trein voor je neus stopt (jepp.. ook dát heb ik eens gezien)quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het schijnt dat gewoon de zee inlopen nog de meest pijnloze manier isdoor de onderkoeling vallen je lichaamsfuncties gewoon 1 voor 1 uit
Voor de trein duiken zeg
is dat zo?quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:49 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Volgens de Belgische definitie begin je nu pas
Maar daar moet je psychisch echt heel sterk voor in je schoenen staan. Hoewel ik wel respect heb voor de mensen die het zo doenquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor de trein duiken zeg
Wb D.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:48 schreef D.Rose het volgende:
*uitgezaagd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |