Herkenbaarquote:Op woensdag 7 september 2005 15:51 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen mooie meisjes in je klas hebt. Mijne zit er vol mee, en damnnn dan kan jeje echt moeilijk concentrerenVooral in de zomer.
Have mercy![]()
Herkenbaarquote:Op woensdag 7 september 2005 15:03 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ben lekker naar school geweest.
Ik heb een kutklas met enkel debielen en geen enkel knap meisje.
Omdat ik elke dag om kwart voor 7 opsta, en internet deed het weer, dus hop ff naar Fok!quote:Op woensdag 7 september 2005 09:21 schreef TheSorrow het volgende:
Brechtje,waarom ben je trouwens om 1 voor 7 al op FOK!
Dat is best slecht voor je ogenquote:Op woensdag 7 september 2005 16:48 schreef Jaguarized het volgende:
Ik zit me net te bedenken dat ik al vanaf 09.45 naar dit beeldscherm zit te turen....
En je alles?quote:Op woensdag 7 september 2005 16:51 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Dat is best slecht voor je ogen
En je alles
Niet echt, alleen als iets achterin mijn kluis ligtquote:Op woensdag 7 september 2005 16:36 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Dus je hebt me niet meer nodig?
Oh ja dat is ook echt het eerste waar ik aan dacht.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:54 schreef Gizmore het volgende:
[..]
hij bedoelt denk ik dat je geslachtsdeel daardoor krimpt![]()
Ja je krijgt ook iets met je bloedvaten omdat het bloed niet door kan stromen-> Bloedproppen, en het is slecht voor je conditiequote:
Verkapt GMTA-moment dusquote:Op woensdag 7 september 2005 16:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh ja dat is ook echt het eerste waar ik aan dacht.![]()
Ik hoor het wel zodra je me nodig hebt,geef maar een gilquote:Op woensdag 7 september 2005 16:54 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Niet echt, alleen als iets achterin mijn kluis ligt. Maar je mag best met me om blijven gaan hoor
, zolang het maar gezellig is!
Gutteguttegut...quote:Op woensdag 7 september 2005 16:56 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ja je krijgt ook iets met je bloedvaten omdat het bloed niet door kan stromen-> Bloedproppen, en het is slecht voor je conditieen je wordt er dik van
![]()
Waarom zou je dat gaan lezenquote:Op woensdag 7 september 2005 17:01 schreef -Trinity- het volgende:
* -Trinity- leest examenreglement + PTA door.. Nog 55 pagina's![]()
Nou daar zou ik niet echt een boodschap aan hebben eigenlijkquote:Op woensdag 7 september 2005 17:04 schreef -Trinity- het volgende:
Moest, van de mentor.
Ik ookquote:Op woensdag 7 september 2005 17:10 schreef Gabry het volgende:
Blondjes leggen het af tegen brunettes
Ik was allang tot die conclusie gekomen
Dat is ook weer niet mooi, laat t dan zoals t isquote:Op woensdag 7 september 2005 17:15 schreef Imberr het volgende:ik denk dat ik men haren maar bruin laat verven
![]()
Niet doenquote:Op woensdag 7 september 2005 17:15 schreef Imberr het volgende:ik denk dat ik men haren maar bruin laat verven
![]()
Nee iedereen is dood, behalve ik kennelijkquote:Op woensdag 7 september 2005 17:20 schreef Ayaxola het volgende:
Was Fok! dood ofzo dat dit topic nog niet vol is?
iedereen heeft weer school enzoquote:Op woensdag 7 september 2005 17:20 schreef Ayaxola het volgende:
Was Fok! dood ofzo dat dit topic nog niet vol is?
Ik zag laatst een meisje in de bus en die leek precies op jou..quote:
Manga Imberrquote:Op woensdag 7 september 2005 17:18 schreef Imberr het volgende:dan laat ik er wel weer donkerpaarse of koperkleurige plukjes in verven
![]()
wat heb je dan bestudeert als je er van boven op keek?quote:Op woensdag 7 september 2005 17:22 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik zag laatst een meisje in de bus en die leek precies op jou..
Ik ernaar toe om dr ff te bestudere![]()
Ze was een kop kleiner dus et viel dr toch niet op
Ach, dan word je toch gewoon een maandje gepest.. is niet zo erg toch?quote:Op woensdag 7 september 2005 17:28 schreef Imberr het volgende:
[..]
manga![]()
maar dat paarse word toch rood na n tijdje![]()
Alles...quote:Op woensdag 7 september 2005 17:32 schreef B_BOY het volgende:
[..]
wat heb je dan bestudeert als je er van boven op keek?
quote:Op woensdag 7 september 2005 17:32 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ach, dan word je toch gewoon een maandje gepest.. is niet zo erg toch?
Nee ik heb geen ideequote:Op woensdag 7 september 2005 17:33 schreef Imberr het volgende:
[..]
weet je wel hoe cool dat rode/paarse eruit ziet
![]()
![]()
Roodquote:Op woensdag 7 september 2005 17:28 schreef Imberr het volgende:
[..]
manga![]()
maar dat paarse word toch rood na n tijdje![]()
plukjes jongen, plukjesquote:Op woensdag 7 september 2005 17:35 schreef Gabry het volgende:
http://images.google.nl/images?q=purple+hair&hl=nl![]()
![]()
Zo:quote:Op woensdag 7 september 2005 17:33 schreef Imberr het volgende:
[..]
weet je wel hoe cool dat rode/paarse eruit ziet
![]()
![]()
Maak je maar geen zorgen, ik blijf van je houden hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |