Deal!quote:Op woensdag 7 september 2005 10:11 schreef Talena het volgende:
[..]
Ja sgoed, morgen!
*zie ondertitel*
je ondertitelquote:Op woensdag 7 september 2005 10:27 schreef TheSorrow het volgende:
Aardig druk hiet met telefoontjes, gelukkig neem ik ze alleen aan en schrijf wat op of verbind ze door
Heeft een beker fanta + koekjes
Om de een of andere reden denk ik bij jouw nickname aan een foto in onderstaand topic:quote:Op woensdag 7 september 2005 10:31 schreef B_BOY het volgende:
ik is er weer. tis weer informatica uurtje dus beetje htmlen maar ik heb geen zin.
goh! nog nooit gehoord. maarja ben ik gewend aan.quote:Op woensdag 7 september 2005 10:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Om de een of andere reden denk ik bij jouw nickname aan een foto in onderstaand topic:
Breezah DeeLTjUHHhhh 35! *Bling Bling & String String*
Whehe, zoiets had ik gisteren ook, eerst van 9 tot 11 college en daarna van 3 tot 5quote:Op woensdag 7 september 2005 13:30 schreef Nory het volgende:
Hmm, ik dacht dat ik morgen een nog wel redelijk rooster had. Maar door alle uitval is het nu echt![]()
1e uur: Engels
2e uur: Tussenuur
3e uur: Tussenuur
4e uur: Tussenuur
5e uur: Tussenuur
6e uur: Biologie
Eingenlijk best wel zielig nu.![]()
men wat boeit dat ga lekker op het terras zittenquote:Op woensdag 7 september 2005 13:30 schreef Nory het volgende:
Hmm, ik dacht dat ik morgen een nog wel redelijk rooster had. Maar door alle uitval is het nu echt![]()
En dat was ik ook zekers van planquote:Op woensdag 7 september 2005 14:13 schreef B_BOY het volgende:
[..]
men wat boeit dat ga lekker op het terras zitten
ik moet morgen het 1e en 2e uur mediatheken das pas verlepte toeillie.
quote:Op woensdag 7 september 2005 13:30 schreef Nory het volgende:
Spijbelenquote:Op woensdag 7 september 2005 13:30 schreef Nory het volgende:
Heeft men ook niks te klagen.quote:Op woensdag 7 september 2005 13:47 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Whehe, zoiets had ik gisteren ook, eerst van 9 tot 11 college en daarna van 3 tot 5Toch maar ff de stad in geweest (Rotterdam). Deze SC gaat anders wel heel erg langzaam
![]()
Dude, dan blijf je toch lekker thuis? Pauperschoolquote:Op woensdag 7 september 2005 14:18 schreef taart het volgende:
[..]
![]()
![]()
1e uur: Biologie
5e uur: Engels
ik heb geen zin om na te blijvenquote:Op woensdag 7 september 2005 14:53 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Dude, dan blijf je toch lekker thuis? Pauperschool![]()
t' harde leven!quote:Op woensdag 7 september 2005 15:03 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ben lekker naar school geweest.
Ik heb een kutklas met enkel debielen en geen enkel knap meisje.
Succesquote:Op woensdag 7 september 2005 15:28 schreef Imberr het volgende:
hey iedereen, ik zit nu op school![]()
edit: t was wel dood hier he![]()
naja.. ik ga dalijk naar huis en dan moet ik naar de tandarts dus wens me succes enzo
![]()
![]()
tot straks
![]()
Wees blij dat je geen mooie meisjes in je klas hebt. Mijne zit er vol mee, en damnnn dan kan jeje echt moeilijk concentrerenquote:Op woensdag 7 september 2005 15:03 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ben lekker naar school geweest.
Ik heb een kutklas met enkel debielen en geen enkel knap meisje.
*Kijkt in fotoboek*quote:Op woensdag 7 september 2005 15:51 schreef -Trinity- het volgende:
Nou, dat was vermoeiend. Succes Imberrr! Ik heb een klassiek dom, blond breezersletje in mijn klas.
*schriktquote:Op woensdag 7 september 2005 16:28 schreef -Trinity- het volgende:
Boe.
Ha ha!quote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 16:32 schreef -Trinity- het volgende:
Alleen hangen er wel veel sletjes rond, dat is wel jammer.
Overigens vonden de jongen het wel leuk toen ik zei dat ik ze ging pwnen. "Meisje?"
quote:Op woensdag 7 september 2005 15:51 schreef -Trinity- het volgende:
Nou, dat was vermoeiend. Succes Imberrr! Ik heb een klassiek dom, blond breezersletje in mijn klas.
Dus je hebt me niet meer nodig?quote:Op woensdag 7 september 2005 16:32 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ha ha!
Ik kan toch nog best goed bij mijn kluisje komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |