Welke is dat?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:46 schreef MaRySe het volgende:
Hm ik kan er maar 1 bedenken
Doe eens mailen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:48 schreef Jaguarized het volgende:
2 hier. Je hebt me ze zelf gegeven.
Nope. Blijven in het prive-archief.quote:
Zie 2 hierboven.quote:
Tssss.... gun jij je medefokker geen plezier?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nope. Blijven in het prive-archief.![]()
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:51 schreef brainster het volgende:
[..]
Tssss.... gun jij je medefokker geen plezier?![]()
Nou ja zegquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nope. Blijven in het prive-archief.![]()
Slaapze!quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:52 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nou ja zegIk ga slapen dan, niets meer om wakker voor te blijven
Nou kijk, makkelijk toch? Dat ze alsnog online staan.quote:
Goed gedacht van je!quote:Op woensdag 7 september 2005 00:06 schreef Teringjakkie het volgende:
Ik wil wedden dat heel het volk nu optieft naar bed.
Ik had nog geen plannen om mijn bed op te zoeken.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:06 schreef Teringjakkie het volgende:
Ik wil wedden dat heel het volk nu optieft naar bed.
Ik lig liever op een vrouw.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:16 schreef Jaguarized het volgende:
Tis ook erg saai op zo'n moment als deze. Iedereen ligt al op 1 oor....
vrij logisch he?quote:Op woensdag 7 september 2005 06:59 schreef Brechtje het volgende:
Hallo ik ben er weer.
Me internet lag er een paar dagen uit dus van yvonne ook. *zucht* blij dat ik weer internet heb.
quote:Op woensdag 7 september 2005 07:44 schreef -Trinity- het volgende:
Môge. Zometeen school. Let's make a mess of it.
Dan was ik mijn tijd veeeeeer vooruitquote:Op woensdag 7 september 2005 08:11 schreef livEliveD het volgende:
Zeg, voor alle pubers hier, jullie gaan toch wel elke les ondermijnen die jullie tegenkomen heh? Een model student zijn is iets van vroeger![]()
Ja, sommige waren de drijfveer achter de revolutiequote:Op woensdag 7 september 2005 08:21 schreef DaMook het volgende:
Dan was ik mijn tijd veeeeeer vooruit
Viva le revolutionquote:Op woensdag 7 september 2005 08:23 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja, sommige waren de drijfveer achter de revolutie![]()
Dat was te merken ja.quote:Op woensdag 7 september 2005 06:59 schreef Brechtje het volgende:
Hallo ik ben er weer.
Me internet lag er een paar dagen uit dus van yvonne ook. *zucht* blij dat ik weer internet heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |