Ja. Een zeker vast inkomen is nodig.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:21 schreef sk888er het volgende:
Ik hoop dat ik niet vervelend ben maar ik heb nog een paar vraagjes![]()
Ik ben 18 en ik heb een inkomen maar die verschilt per maand, maakt dat iets uit?
Nee. Het bedrag is wel afhankelijk van wat je verdient en wat je lasten zijn.quote:Dan komt meteen mn 2de vraag: is het bestedingslimiet ook het bedrag wat je moet verdienen?
Volgens mij kan dat niet. Je kunt afaik alleen betalen met een credit card.quote:En dan voorlopig mijn laatste vraag: Kan ik bijvoorbeeld van een bookmake site dat geld op mijn creditcard zetten?
http://www.rabobank.nl/info/execute/node?node_id=132quote:Als er nog iemand een site weet waar alles uitgelegd staat, dan hoor ik het graag.
ja bij tpg en brabantsdagblad en onder contract verdien ik daar bij elkaar 200 euro (maar wat ik werkelijk verdien is dat nog niet eens de helft omdat ik heel veel meeruren draai)quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Heb je wel een contract bij je werkgever?
De ANWB Visa Card is ¤ 11.50 per jaar, en gratis als je hem nog niet gebruikt, en een standaard bestedingslimiet van ¤ 1.150quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:04 schreef LennyKravitz het volgende:
Wat is eigenlijk de goedkoopste vorm van credit card?
Dat is niet waar. Ik ben student, zonder vast inkomen en geen werk. Ik heb 2 jaar geleden een MasterCard aangevraagd via de ABN (ivm vakantie in het buitenland) door een mini formuliertje in te vullen en zonder problemen of wat dan ook had ik mijn kaartje 2 weken later in de bus.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:26 schreef Alicey het volgende:
Ja. Een zeker vast inkomen is nodig.
Nope geen voetballer... als je bij de Postbank zit, krijg je wel eens reclameshit van de ING (want zelfde bedrijf)...quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:11 schreef passport het volgende:
Laat me raden ... je bent een voetballer ...
KNVB heeft gegevens vrijgegeven aan ING waardoor heel veel mensen een brief hebben gekregen van deze bank met de vraag of er intresse is in een credit card ... zou het op jouw leeftijd niet doen, tenzij je dat ding nooit gebruikt en alleen voor eventuele aankopen via internet zal gebruiken .. iets wat ook niet al te vaak nodig is ...
Bedoelde de TSquote:Op woensdag 7 september 2005 00:02 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Nope geen voetballer... als je bij de Postbank zit, krijg je wel eens reclameshit van de ING (want zelfde bedrijf)...
Ben ook geen lid van de ANWB...
Dus wat is dan het voordeligste?
Kun je overigens alle credit cards van alle banken wereldwijd gebruiken?
Je hoefde geen stufi te hebben?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:42 schreef Locusta het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Ik ben student, zonder vast inkomen en geen werk. Ik heb 2 jaar geleden een MasterCard aangevraagd via de ABN (ivm vakantie in het buitenland) door een mini formuliertje in te vullen en zonder problemen of wat dan ook had ik mijn kaartje 2 weken later in de bus.
Moest alleen iets van naam + adres ofzo invullen....
Ik krijg wel stufi, thuiswonend, maar daar werd verder niet naar gevraagd...quote:
Toen ik in 2002 mijn rekening omzette van Jongerenrekening naar Rabo Totaalpakket met Rabocard, had ik geen vast inkomen. Ik werkte wel, elke week andere uren, kreeg contant uitbetaald en heb met nadruk gezegd dat het een tijdelijk baantje was. Al met al geen enkele zekerheid dat ik geld op mijn rekening zou hebben.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja. Een zeker vast inkomen is nodig.
quote:Op woensdag 7 september 2005 12:48 schreef Alicey het volgende:
Ik denk wel dat zoiets je alleen bij je huisbankier lukt.
Valt me, is me ook gelukt bij mijn nieuwe bank. Met een beetje hoog van de toren blazen is mijn creditcard ruimte net vergroot naar 10.000 euro, niet dat ik het nodig heb... (of het geld heb, haha)quote:Op woensdag 7 september 2005 12:48 schreef Alicey het volgende:
Ik denk wel dat zoiets je alleen bij je huisbankier lukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |