abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30327663
ons zonnescherm is electrisch en nu heeft m n moeder eergisterennacht de hele nacht dat ding op stand naar boven laten staan (motortje blijft dan ook zoemen maar had ze niet in de gaten). Nu gaat ie niet meer naar beneden...... Motortje hoor je nog wel gewoon aanslaan als je de schuif omzet. Ook al een beetje aan het scherm proberen te trekken maar helpt niets. Garantie zit er niet meer op.....
Iemand nog tips/ideeen?
pi_30327686
de helden van DHZ wel denk ik .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_30327763
ik hoop het..........
pi_30328117
Bij mij zit er een een thermische beveiliging op. Dus als hij te warm wordt dan stopt hij vanzelf.
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_30328719
Kan idd zijn dat het motortje te heet is. Kan ook zijn dat ie zodanig doorgebrand is, dat je deze nog wel hoort aanslaan, maar simpelweg niet genoeg kracht kan zetten.
pi_30329092
Of de oploopkabel is van de katrol. Dan kan de motor draaien wat hij wil, maar zal hij het niet gaan doen.

SCHROEVEN DUS!!
  dinsdag 6 september 2005 @ 20:07:47 #7
67333 Kaboutertje_X
Kleine opneuker..
pi_30330883
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:18 schreef Frunik het volgende:
Of de oploopkabel is van de katrol. Dan kan de motor draaien wat hij wil, maar zal hij het niet gaan doen.

SCHROEVEN DUS!!
of door midden
  dinsdag 6 september 2005 @ 20:31:31 #8
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_30331780
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 18:46 schreef dahei het volgende:
Bij mij zit er een een thermische beveiliging op. Dus als hij te warm wordt dan stopt hij vanzelf.
Ja, die moet je dan reseten. Maar dan zul je denk ik onder de kap moeten kijken.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_30337435
hmmmmm, iemand in de buurt van Bergen op Zoom die wat bij wil klussen?
pi_30337705
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:18 schreef Frunik het volgende:

SCHROEVEN DUS!!
Zonneschermen werken met een buismotor.
pi_30337759
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 20:31 schreef Martijn_77 het volgende:
Ja, die moet je dan reseten. Maar dan zul je denk ik onder de kap moeten kijken.
Is een bi-metaaltje. Reset zichzelf.

Totdat-ie té vaak is aangesproken; dan trekt-ie niet meer recht en is 't einde oefening.
pi_30337936
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 23:00 schreef wendyiscool het volgende:
hmmmmm, iemand in de buurt van Bergen op Zoom die wat bij wil klussen?
's mij te ver weg.

Hoor je wel geratel uit de motor komen als je het zonnescherm bedient ?

In dat geval is de condensator naar z'n grootje. Daarvoor moet de motor eruit en opengemaakt.

Wel raar dat de motor is door blijven lopen. Dat betekent dat de eindafstelling niet goed stond.
pi_30343668
ik hoor gewoon de zoem van de motor. Hetzelfde zoemgeluid als toen alles nog werkte
pi_30351255
quote:
Op woensdag 7 september 2005 07:35 schreef wendyiscool het volgende:
ik hoor gewoon de zoem van de motor. Hetzelfde zoemgeluid als toen alles nog werkte
Dan kan 't goed zijn dat er (intern) iets is afgebroken.
Je zult 'm er dus, hoe dan ook, uit moeten trekken...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')