of door middenquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:18 schreef Frunik het volgende:
Of de oploopkabel is van de katrol. Dan kan de motor draaien wat hij wil, maar zal hij het niet gaan doen.
SCHROEVEN DUS!!
Ja, die moet je dan reseten. Maar dan zul je denk ik onder de kap moeten kijken.quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:46 schreef dahei het volgende:
Bij mij zit er een een thermische beveiliging op. Dus als hij te warm wordt dan stopt hij vanzelf.
Zonneschermen werken met een buismotor.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:18 schreef Frunik het volgende:
Of de oploopkabel is van de katrol. Dan kan de motor draaien wat hij wil, maar zal hij het niet gaan doen.
SCHROEVEN DUS!!
Is een bi-metaaltje. Reset zichzelf.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:31 schreef Martijn_77 het volgende:
Ja, die moet je dan reseten. Maar dan zul je denk ik onder de kap moeten kijken.
's mij te ver weg.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:00 schreef wendyiscool het volgende:
hmmmmm, iemand in de buurt van Bergen op Zoom die wat bij wil klussen?
Dan kan 't goed zijn dat er (intern) iets is afgebroken.quote:Op woensdag 7 september 2005 07:35 schreef wendyiscool het volgende:
ik hoor gewoon de zoem van de motor. Hetzelfde zoemgeluid als toen alles nog werkte
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |