dohquote:

Jij vond zelf die vliegmissies in GTA moeilijk...quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:21 schreef paarse_paashaas het volgende:
wat een graf tering moeilijk spel trouwens, dat Resident Evil 4, toch maar eens op easy proberen!

heb JIJ ze al wel gehaald dan?quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:04 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Jij vond zelf die vliegmissies in GTA moeilijk...

Flightschool? Ja... Na een paar keer proberen is die wel te doen hoor.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:11 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
heb JIJ ze al wel gehaald dan?
en Beetle, hebben jullie trouwens al een andere hond?

nope hoezo ?quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:11 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
en Beetle, hebben jullie trouwens al een andere hond?

waar ?quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:22 schreef SuperWeber het volgende:
Dikke waailappen...

* Wat_gaaf_dat_dat_kan !quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:59 schreef Cynic het volgende:
policeman in helicopter looking for marihuana!

Kutkloonquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:47 schreef Wat_gaaf_dat_dat_kan het volgende:
[..]
* Wat_gaaf_dat_dat_kan !

Wat gaaf dat dat kan!quote:Op zondag 11 september 2005 11:39 schreef paarse_paashaas het volgende:
zo, een hele dag geen posts?

Rastafari ! haille selasi Iquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:59 schreef Cynic het volgende:
policeman in helicopter looking for marihuana!

Gaaf stuur eens opquote:

Marjolein Donks/Theelepel/Mien in Twee Vandaagquote:Op zondag 11 september 2005 15:39 schreef paarse_paashaas het volgende:
ow, die krasser?

quote:Op zondag 11 september 2005 15:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Marjolein Donks/Theelepel/Mien in Twee Vandaag
en ernstig aandachts gestoord
quote:Ik ben niet meer op zoek sinds juli 2005.
Mijn profiel laat ik gewoon staan, met medeweten van mijn vriend.
Gewoon, omdat ik het leuk vind om in de belangstelling te staan

mits gebrek aan levensadem !quote:Op zondag 11 september 2005 15:47 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Dood zeg ik je! Dood!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |