Wat doe je Natte Lie goed naquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:02 schreef milagro het volgende:
[..]
dat komt omdat hij geniepig is, daarom![]()
Dus ze morgen er ook niet opquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ze weten al dat ze onder de voeten moeten dat heet Menno een tijdje geleden al gezegd.
waarom doe jij de heledag onaardig over ralphquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:02 schreef milagro het volgende:
[..]
dat komt omdat hij geniepig is, daarom![]()
't schijnt dat de streams wat achterlopenquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:03 schreef Digi23 het volgende:
3 uur.. tijd voor de sokken!
hij manupileert mijquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:04 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
waarom doe jij de heledag onaardig over ralph
Die opmerking hoor ik steeds als er iemand naar de DBK moet. en maar lachen dat de bewoners overal "spoken zien" terwjl ik dit soort opmerkingen hier ook steeds leesquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:05 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Roel krijgt volgens mij een geheime missie om de weekopdracht te verzieken.
JA! FFS please shut the fuck up met dat zingen!quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:06 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
WAAROM ZINGEN ZE DE HELE TIJD?????
oh, bedankt voor de uitlegquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:06 schreef milagro het volgende:
[..]
hij manupileert mij
hij is namelijk lekker, en daar moet hij eens mee kappen
alsof ik daarom niet op hem zou stemmen, zeg
Dat heb ik even gemist danquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:04 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
ah ok, onderop it is.
Het zou wél de goede kandidaat zijn voor zo'n opdracht.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:05 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Roel krijgt volgens mij een geheime missie om de weekopdracht te verzieken.
Tja, ze moet voor twee eten. Haar tweede koekie is ook op!quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:10 schreef Peekaboo het volgende:
Tanja eet nog een koekie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |