Bij voorkeur een boom.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:27 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[hindsight]
Laat ook eigenlijk maar... Als je je zo graag wilt doodrijden, zoek dan iemand anders dan mij uit om tegen aan te knallen graag...
[/hindsight]
Dan rijd 99% van Newderland binnenkort niet meer. Je wil niet weten hoeveel NL'ers soms per ongeluk hun richting vergeten, mezelf incluisquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:47 schreef Metro2005 het volgende:
ook richting aangeven ed valt hieronder.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:27 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Dan rijd 99% van Newderland binnenkort niet meer. Je wil niet weten hoeveel NL'ers soms per ongeluk hun richting vergeten, mezelf incluis
licht zou automatisch aan moeten gaan... overdag of niet, je blijft er beter zichtbaar doorquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:30 schreef Metro2005 het volgende:
[..]zoiets moet een automatisme zijn, dat vergeet je niet
En inderdaad, enorm veel mensen zouden dan hun rijbewijs kwijt zijn.
Wordt het eindeljik weer eens rustig op de weg.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:38 schreef Echo99 het volgende:
Maar ik was wel op tijd op mn werk. en jij niet
Sommige nieuwe auto's hebben die knop niet meer daar is het dus motor aan = licht aan...quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:36 schreef vamos1 het volgende:
[..]
licht zou automatisch aan moeten gaan... overdag of niet, je blijft er beter zichtbaar door
mee eensquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:39 schreef Grk het volgende:
TS is volgens mij een angstig typje
TS, jouw soort is erg vervelend op de weg..quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:27 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Vanmorgen was het mistig in de polder, érg mistig. De N243 was met 60-70 per uur nog nét te doen.
Jammer alleen dat er altijd weer mensen zijn die denken dat ze radar-ogen hebben en zonder licht met 100 per uur kunnen gaan inhalen... Ik heb meermalen met het zweet in mijn handen gezeten...
[hindsight]
Laat ook eigenlijk maar... Als je je zo graag wilt doodrijden, zoek dan iemand anders dan mij uit om tegen aan te knallen graag...
[/hindsight]
Ja, dat zullen die 2 auto's die vanochtend op elkaar knalden ook hebben gezegdquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:32 schreef Vigile het volgende:
[..]
TS, jouw soort is erg vervelend op de weg..
Mensen die 30 gaan rijden bij regen/mist![]()
True, net zoals gordel omdoen etc etcquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:30 schreef Metro2005 het volgende:zoiets moet een automatisme zijn, dat vergeet je niet
En dan heb je van die mensen die je op alle manieren mogelijk willen duideljk maken overdag, dat je lichten nog brandenquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:19 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Sommige nieuwe auto's hebben die knop niet meer daar is het dus motor aan = licht aan...
Alleen natuurlijk het grootlicht pookje, die blijf je nodig hebben...
en waarom harmen? wat een bullshit zegquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:41 schreef Harmen1984 het volgende:
Verplicht verlichting (overdag ook) zou niet zo'n slecht idee zijn....
ga weg zeg kost nog meer benzinequote:Op dinsdag 6 september 2005 14:41 schreef Harmen1984 het volgende:
Verplicht verlichting (overdag ook) zou niet zo'n slecht idee zijn....
Van die madderfakkers op rotondes die dan inéénkeer afslaan als jij op je fietsje zit. GEEF DAN RICHTING AAN! Valt me op dat dat heel vaak vrouwen zijn. Maar ik let er ook op hè..quote:ook richting aangeven ed valt hieronder.
Booh-fucking-hooh!quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:32 schreef Vigile het volgende:
[..]
TS, jouw soort is erg vervelend op de weg..
Mensen die 30 gaan rijden bij regen/mist![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |