Pfaf moet Mary toch nog uit de titel halen, kan hij er gelijk deel 3 van maken...quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:50 schreef Riert het volgende:
hmmm....had #3 moeten zijn geloof ik
Jammer dat het niet voor 3.00 NL-tijd begint, waarschijnlijk de beste vrouwenpartij van het toernooi.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:47 schreef Norrage het volgende:
Ben wel benieuwd naar Clijsters - Williams vanavond, denk toch dat Clijsters er niet aan te pas zal komen,...
Ik kijk geen vrouwentennis.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:08 schreef Riert het volgende:
Klinkt ook alsof het goed diep zit.
Jammer dat we niet samen Pierce - Henin gekeken hebben![]()
En Dementievaquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:14 schreef XL het volgende:
[..]
Ik kijk geen vrouwentennis.
Alleen Hantuchova![]()
Dat je de bal beter kan zien op de nieuwe kleur banen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
En Dementieva
Ik lees net de OP door, ik begrijp de woorden, maar wat staat er eigenlijk![]()
Ja, dat is de essentie, maar die zinnen lopen voor geen meterquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:23 schreef XL het volgende:
[..]
Dat je de bal beter kan zien op de nieuwe kleur banen.
Ik heb het verder ook niet gezien, maar altijd leuk als je met iemand kijkt die zwaar voor de ander is (als de goede wint)quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:14 schreef XL het volgende:
Ik kijk geen vrouwentennis.
Zelf niet gelezen eigenlijk. Copy-pastjequote:Op dinsdag 6 september 2005 14:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik lees net de OP door, ik begrijp de woorden, maar wat staat er eigenlijk![]()
Orgineel even bekeken, maar daar staat het ook zoquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:25 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ja, dat is de essentie, maar die zinnen lopen voor geen meter
google translator waarschijnlijkquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:25 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ja, dat is de essentie, maar die zinnen lopen voor geen meter
Volgens mij was het een gebaar dat Henin maakte tijdens de opslag van Williams, waardoor Williams dacht dat er probleem was bij Henin en ook veronderstelde dat ze wel opnieuw mocht opslaan. Waarna Henin beweerde dat ze geen gebaar had gemaakt. Zoiets.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:22 schreef Riert het volgende:
irritante is dat ik niet meer weet wat er nou precies gebeurde....iets met een let geloof ik
Het is een vertaling van een vertaalmachine. Niet helemaal optimaal blijkt welquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:32 schreef Riert het volgende:
[..]
Orgineel even bekeken, maar daar staat het ook zo
O ja, i remember. Thanksquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Volgens mij was het een gebaar dat Henin maakte tijdens de opslag van Williams, waardoor Williams dacht dat er probleem was bij Henin en ook veronderstelde dat ze wel opnieuw mocht opslaan. Waarna Henin beweerde dat ze geen gebaar had gemaakt. Zoiets.
Kinderachtig van Henin, maar ik vind het niet echt veel onsportiever dan al dat gekreun. Beiden hebben als hoofddoel het irriteren van de tegenstander, het ging 'm minder om dat puntje.
Ik bedoel het eigenlijk in het algemeen. Dat veel gezeik vooral dient om de tegenstander te ontregelen, minder omdat iemand zich echt bestolen voelt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:38 schreef Riert het volgende:
[..]
O ja, i remember. Thanks
het ging 'm minder om dat puntje.
hem? Henin bedoel je?
Ach so.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik bedoel het eigenlijk in het algemeen. Dat veel gezeik vooral dient om de tegenstander te ontregelen, minder omdat iemand zich echt bestolen voelt.
Toch vind ik het wel mooi dat Ginepri heeft gewonnen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik moet zeggen, Gasquet vs. Ginepri nu op Eurosport, Gasquet speelt erg indrukwekkend, ook al heeft ie verloren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |