Tegen de hoofdprijs, met de feestdagen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 07:03 schreef Flyingdutchman het volgende:
Wacht maar, je huidige foon werkt nog. En meestal voordat de winter en feesttijd begint komen fabrikanten met nieuwe modellen
Ik heb op het moment geen toestel (ook niet echt nodig.. maar het is altijd makkelijk)quote:Op dinsdag 6 september 2005 07:03 schreef Flyingdutchman het volgende:
Wacht maar, je huidige foon werkt nog. En meestal voordat de winter en feesttijd begint komen fabrikanten met nieuwe modellen
quote:Op dinsdag 6 september 2005 07:03 schreef Mickeys het volgende:
voor je 18e een mobiel kopen moet je toch samen met je pappa en mamma doen dacht ik.. denk niet dat het dus de moeite waard is daar ze toch zeggen dat het allemaal te duur is (meestal)
Je slaat de spijker op z'n kopquote:Op dinsdag 6 september 2005 07:57 schreef Jordy-B het volgende:
Het is altijd een slecht moment om elektronica te kopen... Wachten heeft dus niet echt veel zin.
Neequote:Op dinsdag 6 september 2005 10:27 schreef Geqxon het volgende:
Syncen met de Mac gaat hoe dan ook lastig
Zo kan je Mac ondermeer crashen
Met de symbian Nokia's wel iig.quote:Op dinsdag 6 september 2005 07:53 schreef tonks het volgende:
Het gaat mij ook een beetje om het syncen met de mac. en samsung kan dat volgens mij niet maar nokia wel
Nee, hoe kom je daar bij?quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:27 schreef Geqxon het volgende:
Syncen met de Mac gaat hoe dan ook lastig
Zo kan je Mac ondermeer crashen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |