Heheh, maar daar ging het niet om, ik had gevraagd of als iemand wat dacht te zien of ze dan konden melden in welke minuten het te zien was, zodat niet iedereen de volle 3 kwartier hoefde uit te zittenquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:11 schreef bloempje17 het volgende:
[..]
Ik heb hem ook gezien hoor eend! Dankje.. Ook al was er niet veel boeiends te zien..![]()
niet in mijn filmpje helaasquote:Op woensdag 9 november 2005 17:13 schreef bloempje17 het volgende:
Zo vannacht schijnen dido en roel weer lekker bezig te zijn geweest (staat filmpje op talpa).
Iemand nog filmpjes van dido en roel vannacht?
Bedankt voor het veertjequote:Op woensdag 9 november 2005 17:38 schreef CartWOman het volgende:
PC eend, lief van je, al die filmpjes.![]()
Ik neem op in divx, ik heb ook wel eens als .avi upgeload maar dan krijgen mensen codec problemen ( misschien ook omdat ik was vergeten te zeggen welke nodig wasquote:Op woensdag 9 november 2005 20:50 schreef Zw0rld het volgende:
PC eend
Wat voor wmv encoder gebruik jij
Dat je opneemt in divx weten we.hint logo uitzetten,quote:Op woensdag 9 november 2005 22:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik neem op in divx, ik heb ook wel eens als .avi upgeload maar dan krijgen mensen codec problemen ( misschien ook omdat ik was vergeten te zeggen welke nodig was![]()
)
Ik gooi het nu allemaal maar in moviemaker (zit standaard in winXP), die maakt er wmv van.
Ik heb die optie nog niet gevondenquote:Op woensdag 9 november 2005 22:36 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Dat je opneemt in divx weten we.hint logo uitzetten,
Zit in de player codec.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb die optie nog niet gevonden![]()
Ik vind het wel leuk hoor, hoe meer filmpjes hoe beter, maar is dit niet een hoop extra werk voor niks?quote:Op donderdag 10 november 2005 20:48 schreef Zw0rld het volgende:
Samenvatting donderdag
http://rapidshare.de/files/7450985/donderdag.wmv
Weet ik.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk hoor, hoe meer filmpjes hoe beter, maar is dit niet een hoop extra werk voor niks?
Alle uitzendingen staan gewoon op de talpa site online toch?
Is het niet leuker om streams op te nemen en zo leuke dingen te laten zien die juist helemaal niet in de uitzending komen
Je bent te lui, maar gaat wel samenvattingen maken van uitzendingen die gewoon online staanquote:Op donderdag 10 november 2005 22:48 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Weet ik.
Maar ik ben lui. Tis zo bewerkelijk met die streams te rotzooien.
Ik heb een goede mpg kaart in pc + alle edit software.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |