Het komt idd vrij weinig voor hé?quote:
Net als UFO's, heb ik het nog nooit waargenomen.quote:Op woensdag 7 september 2005 01:44 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het komt idd vrij weinig voor hé?
Maar ze bestaan welquote:Op woensdag 7 september 2005 01:45 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Net als UFO's, heb ik het nog nooit waargenomen.![]()
Neem nog een biertje, drink ik nog een watertjequote:Op woensdag 7 september 2005 01:47 schreef JDude het volgende:
Ik twijfel.
[ ] Nog een biertje
[ ] Slapen
Deal.quote:Op woensdag 7 september 2005 01:52 schreef PrintScreen het volgende:
Neem nog een biertje, drink ik nog een watertjemet je mee
quote:Op woensdag 7 september 2005 01:41 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
rpp![]()
![]()
{HK}
En doe eens niet zo tegen mijn schenen schoppen
Hard knuffelen?quote:Op woensdag 7 september 2005 01:57 schreef JDude het volgende:
Wat de fuck is {HK} ?
Whehe! Ander forum en dergelijkequote:Op woensdag 7 september 2005 01:57 schreef JDude het volgende:
Wat de fuck is {HK} ?
Is een knuffelsmilie van een ander forumquote:Op woensdag 7 september 2005 01:57 schreef JDude het volgende:
Wat de fuck is {HK} ?
Trusten rppquote:Op woensdag 7 september 2005 01:56 schreef rompompom het volgende:
[..]Sorry!
![]()
{HK}
Ik ga er ook meteen weer vandoor, het is alweer drie uur enzo
Weltrusten allemaal!![]()
Ah, kán.quote:Op woensdag 7 september 2005 02:00 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Is een knuffelsmilie van een ander forum
Het kan niet alleen, het is zoquote:Op woensdag 7 september 2005 02:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Ah, kán.
Wat een rondje zappen mij net leerde:Op TMF kun je negen auto's winnen als je de hele straat die kutzender op 9 laat zetten. No way dat dat iemand in mijn straat lukt, want ik doe het niet
(al acht ik de kans toch al klein aangezien op nr 1 tm 12 studenten wonen en op nr 13 tm 75 bejaarden.)
The Bloodhound Gang is terug!
![]()
![]()
Ik gaf netjes antwoord he?quote:Op woensdag 7 september 2005 02:11 schreef JDude het volgende:
Wat een echoput hier.
* Mompelt iets over onkruid en vergaanquote:Op woensdag 7 september 2005 02:11 schreef JDude het volgende:
Wat een echoput hier.
PS, je leeft nog!
Zelfs onkruid heeft soms zo zijn voordelenquote:Op woensdag 7 september 2005 02:12 schreef PrintScreen het volgende:
* Mompelt iets over onkruid en vergaan
Hoezo?quote:Op woensdag 7 september 2005 02:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Zelfs onkruid heeft soms zo zijn voordelen
WNtdZquote:
nOObquote:
Ze laten tegenwoordig ook iedereen Mod worden.quote:
Kijk eens ff op de klok.quote:
Dat blijkt dagelijksquote:Op woensdag 7 september 2005 02:20 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ze laten tegenwoordig ook iedereen Mod worden.![]()
yes een post speciaal voor mij, ik ben bijzonderquote:Op woensdag 7 september 2005 02:22 schreef PrintScreen het volgende:
ksjij ook welterusten en een goede nacht
Trustequote:Op woensdag 7 september 2005 02:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Kijk eens ff op de klok.
Wat meteen voor mij het sein is om af te sluiten
Trusten JDen Ntd
Sweet dreams en tot later
Aju! Slaapze.quote:Op woensdag 7 september 2005 02:23 schreef killswitch het volgende:
[..]
yes een post speciaal voor mij, ik ben bijzonder
en ik ben ook weg
trusten allemaal
He, jij hier! Iedereen is net weg geloof ikquote:Op woensdag 7 september 2005 02:28 schreef cerror het volgende:
peop trusten.
Ja, waar was je dan ook, muts.quote:Op woensdag 7 september 2005 13:09 schreef Janetje het volgende:
Nou jullie hebben ook lekker je best gedaan zonder mij zie ik.. Ik ben teleurgesteld in jullie...
Sociaal doen, veel te veel drank door elkaar drinken...quote:
Goede reden voor afwezigheid!quote:Op woensdag 7 september 2005 13:12 schreef Janetje het volgende:
[..]
Sociaal doen, veel te veel drank door elkaar drinken... [afbeelding]
Ik vond m ook al aardig..quote:
*weer op kamer is na 1 collegequote:Op woensdag 7 september 2005 13:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik vond m ook al aardig..
*met zonnebril in klaslokaal zit en koppijn heeft...
Dan blijft er niets over!quote:Op woensdag 7 september 2005 14:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Snij dat gezwel gewoon zelf weg. [afbeelding]
*kommetje ehmm.. kippensoep aangeeft...quote:
Maar 1 les of nog maar 1 paracetamol?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |