Hehehehehe.quote:
En zo hoort het!quote:Op woensdag 7 september 2005 00:29 schreef PrintScreen het volgende:
Zo rustig heb ik het hier nog nooit meegemaakt op dit tijdstip
Ga jij ff chinees eten en daarna aan vreselijke dairree sterven ofzoquote:
Zomaar drie posts gemistquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:33 schreef JDude het volgende:
Ja goeienavond! Is er dan NIEMAND?
En jij gelooft daarin?quote:Op woensdag 7 september 2005 01:07 schreef JDude het volgende:
Taak 1 voor de nieuwe mod: deze reeks tot leven wekken
Jaquote:
De meeste hé?quote:Op woensdag 7 september 2005 01:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ja
* Denkt meteen aan het liedje: "De meeste dromen zijn bedrog"
Ja, haal die wandelende coltrui er weer bij zegquote:Op woensdag 7 september 2005 01:13 schreef PrintScreen het volgende:
* Denkt meteen aan het liedje: "De meeste dromen zijn bedrog"
Afscheid nemen bestaat niet volgens hemquote:Op woensdag 7 september 2005 01:14 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, haal die wandelende coltrui er weer bij zeg
Oh, dan blijf ik nog even.quote:Op woensdag 7 september 2005 01:15 schreef PrintScreen het volgende:
Afscheid nemen bestaat niet volgens hem
mooie utopische wereld leeft ie in danquote:Op woensdag 7 september 2005 01:15 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Afscheid nemen bestaat niet volgens hem
Ik ook nog maar ff danquote:Op woensdag 7 september 2005 01:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Oh, dan blijf ik nog even.
Er zou nog iemand online komen op MSN, maar het schiet niet echt op geloof ik.
quote:Op woensdag 7 september 2005 01:17 schreef killswitch het volgende:
damn en toen begon het ineens toch te lopen
Mits ie nooit geen dag zegtquote:Op woensdag 7 september 2005 01:17 schreef killswitch het volgende:
[..]
mooie utopische wereld leeft ie in dan
Niet eens, volgens mijquote:Op woensdag 7 september 2005 01:19 schreef PrintScreen het volgende:
Als die iemand in de kroeg hangt zou ik er vanuit gaan dat het nog wel ff kan duren![]()
Maar het MP lukt niet meer nu Fok! snel isquote:
Och, in dit soort trage reekschen is zelfs een octet geen utopie.quote:Op woensdag 7 september 2005 01:22 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Maar het MP lukt niet meer nu Fok! snel is
Ze/hij is je vergetenquote:
Maar ik wil weer eens 31 dezelfde posten in een topic, ik kom nu niet meer verder dan 2quote:Op woensdag 7 september 2005 01:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Och, in dit soort trage reekschen is zelfs een octet geen utopie.
En zelfs dat lukt me maar 1 maligquote:Op woensdag 7 september 2005 01:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Maar ik wil weer eens 31 dezelfde posten in een topic, ik kom nu niet meer verder dan 2
K*tFok!quote:Op woensdag 7 september 2005 01:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En zelfs dat lukt me maar 1 malig
Dan slaapt ze al, zoals het een verstandig mens betaamtquote:
Doei Peetquote:
Zou het?quote:Op woensdag 7 september 2005 01:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dan slaapt ze al, zoals het een verstandig mens betaamt
Ik zie het als optiequote:Op woensdag 7 september 2005 01:28 schreef JDude het volgende:
[..]
Zou het?
Half twee, wat is dat nou voor tijd voor iemand die ook wel eens in deze reeksch postte.
Dan zal ik me er maar bij neerleggen... morgen is er weer een dag!quote:Op woensdag 7 september 2005 01:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik zie het als optie
Heej, ik ben meestal pas rond een uur of 3 weg maar het gebeurt ook wel eens dat ik om 1 uur aftaai
Dat was dan voor mijn tijdquote:Op woensdag 7 september 2005 01:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik zie het als optie
Heej, ik ben meestal pas rond een uur of 3 weg maar het gebeurt ook wel eens dat ik om 1 uur aftaai
[BeF]quote:Op woensdag 7 september 2005 01:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wat loopt er opeens?
Leg uit, wat is het en hoe ziet eruit?
Dat ik rond 3 uur weg ben of soms rond 1 uur al vertrek?quote:
Damn, heeft mijn gameboy me de hele tijd opgedragen naar het tvscherm te kijken, draag jij mij op naar mijn beeldscherm te kijkenquote:Op woensdag 7 september 2005 01:35 schreef killswitch het volgende:
[..]
[BeF]
een SC topic
kijk naar je beeldscherm
rppquote:Op woensdag 7 september 2005 01:40 schreef rompompom het volgende:
teejveejpeej.
Oja, schop ook natuurlijk
De tweede.quote:Op woensdag 7 september 2005 01:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat ik rond 3 uur weg ben of soms rond 1 uur al vertrek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |