Jij?quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:31 schreef Kolomo het volgende:
blijft er nog iemand wakker voor als iemand gaat slaapwandelen ofzo?
Als er zelf geen muisquote:Op dinsdag 6 september 2005 02:31 schreef Kolomo het volgende:
blijft er nog iemand wakker voor als iemand gaat slaapwandelen ofzo?
Is wel van hogerhand af geregeld dit keer he... ben benieuwd wat het gaat worden morgenvroeg, spannend!quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:34 schreef Day het volgende:
Ze gaan wel steeds vroeger naar bed!![]()
Vindt dat niet kunnen!![]()
Schandalig gewoon !! (Ze hebben orders gekregen van BB dat er een weekopdracht aankomt en ze hun slaap hard nodig hebben en om 9:00 worden gewekt vandaar)quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:34 schreef Day het volgende:
Ja precies.. nachteritme is prima.. maar dit gaat nergens overquote:Op dinsdag 6 september 2005 02:34 schreef Day het volgende:
Hmm, da's un goeie, kan ik nu ff niet plaatsen, heb het wel een keer gezien dacht ik...quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:42 schreef Stereotomy het volgende:
Kon ik niet goed zien, dacht Ralph.
Een knul met een kleine, ronde tattoo op de bovenrug, wiesda?
is wel een beetje een verschil of je contact met elkaar kunt hebben of niet lijkt me....quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:47 schreef jalla het volgende:
quote:
Het meest dat joost gaat missen zou toch zijn vriendin zijn??? Dat is echt grote onzin. Die drie maanden kan hij wel zonder haar... dat heeft hij tenslotte het afgelopen jaar ook gedaan. Ik las net op de site van zijn vriendin dat ze pas in aug. 2005 is teruggekomen van een jaartje usa.
Als het een crime zou zijn zonder haar dan zou hij niet meteen zo'n huis in gaan als zij terugkomt toch
is mij nu volledig duidelijk hoe het zit met joost
Roel heeft volgens mij rechtsachter op z'n schouder een ronde tattoo.quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:42 schreef Stereotomy het volgende:
Een knul met een kleine, ronde tattoo op de bovenrug, wiesda?
Dat zou best wel eens kunnen inderdaad....quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:58 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Roel heeft volgens mij rechtsachter op z'n schouder een ronde tattoo.
Het is een soort zonnetje.quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:58 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Roel heeft volgens mij rechtsachter op z'n schouder een ronde tattoo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |