yeah i know, maar ik vraag me af of t niet al te laat is....quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:02 schreef Roellio het volgende:
Volgende keer wel een move maken, anders word je 'die vriend'.![]()
en dan kan je het wel schuddenquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:02 schreef djenneke het volgende:
erger nog: haar 'beste vriend'
DAT gaat dus niet gebeuren.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:02 schreef djenneke het volgende:
Volgende keer wat beter luisteren op de belangrijke momenten.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:00 schreef S0uthernsun het volgende:
Wat is jullie advies en eerste gedachte?
in het midden.. of ja, gewoon wanneer het uitkomt dat je erover kan praten.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:10 schreef S0uthernsun het volgende:
Dus wel open kaart spelen idd, maar voor de 2e date doen of beter aan t einde / afscheid?
Ik weet t, maar het is bij mij alles of niets. Vrienden worden heb ik geen behoefte aan.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:13 schreef CasB het volgende:
Je bent als een broer voor haar als het zo doorgaat...
Echt, doe er iets aan of je zit in de eeuwige friends-zone...
Dat wordt dus volgende date gewoon op haar bek pakken hequote:Op dinsdag 6 september 2005 01:18 schreef S0uthernsun het volgende:
[..]
Ik weet t, maar het is bij mij alles of niets. Vrienden worden heb ik geen behoefte aan.![]()
dat moet je dus niet te duidelijk zeggen want dat zou wel eens in verkeerde keelgat kunnen schieten bij haarquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:18 schreef S0uthernsun het volgende:
[..]
Ik weet t, maar het is bij mij alles of niets. Vrienden worden heb ik geen behoefte aan.![]()
Ik zeg t niet, ik kijk wel uit.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:20 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
dat moet je dus niet te duidelijk zeggen want dat zou wel eens in verkeerde keelgat kunnen schieten bij haar
Binnenkort schiet er misschien nog wel meer bij haar in het verkeerde keelgat. Dus zoon ramp is het ook weer niet.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:20 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
dat moet je dus niet te duidelijk zeggen want dat zou wel eens in verkeerde keelgat kunnen schieten bij haar
Beter uit eten nemen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:06 schreef Topmaat het volgende:
Ik zou zeggen: volgende date een biosje, en dan kijken wat je ervan kan maken he
dan heeft die het goed gedaan of hij is strafbaar bezigquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:21 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Binnenkort schiet er misschien nog wel meer bij haar in het verkeerde keelgat. Dus zoon ramp is het ook weer niet.
Dan weet je wat je te doen staatquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:18 schreef S0uthernsun het volgende:
[..]
ik zou zeggen, thuis eten en dan filmpje, tis mij nog nooit gelukt om met een meisje een film af te kijkenquote:
Nog beter inderdaad. Voor een vrouw koken heeft een diepere symbolische betekenis. Het symboliseert dat je als man zijnde voor een vrouw kan zorgen en haar kan voeden. Onbewust maakt dit een grote indruk. Kattie in het bakkiequote:Op dinsdag 6 september 2005 01:23 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ik zou zeggen, thuis eten en dan filmpje, tis mij nog nooit gelukt om met een meisje een film af te kijken
Ik bedoel dus haar kauwgom...quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:22 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
dan heeft die het goed gedaan of hij is strafbaar bezig
Ben je er zo trots op dat ze zo snel weglopen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:23 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ik zou zeggen, thuis eten en dan filmpje, tis mij nog nooit gelukt om met een meisje een film af te kijken
vraag me nog steeds af of het positief of negatief wasquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:25 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Ben je er zo trots op dat ze zo snel weglopen?
Precies wat ik dacht..quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:02 schreef djenneke het volgende:
Vooral n.a.v. dit stukje:quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:34 schreef S0uthernsun het volgende:
[..]
Je geeft het nog weinig kans dus?
Ik zou zoiets nooit zeggen als ik ooit nog een kans bij iemand zou willen maken..quote:Maar tijdens het gesprek probeeerde ze me te vertellen dat ze me nooit als potentiele partner zag, meer als leuke bekende.
Nee dat snap ik, ik dacht dus ook KUT. Maar ze zei er dus wat achteraan in de zin van totdat.. Maar ik moet gewoon beter luisteren.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Vooral n.a.v. dit stukje:
[..]
Ik zou zoiets nooit zeggen als ik ooit nog een kans bij iemand zou willen maken..
Sja, als je het niet hebt verstaan dan is het jammer ja...quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:37 schreef S0uthernsun het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, ik dacht dus ook KUT. Maar ze zei er dus wat achteraan in de zin van totdat.. Maar ik moet gewoon beter luisteren.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:24 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nog beter inderdaad. Voor een vrouw koken heeft een diepere symbolische betekenis. Het symboliseert dat je als man zijnde voor een vrouw kan zorgen en haar kan voeden. Onbewust maakt dit een grote indruk. Kattie in het bakkie.
nah maar anders zit ie zo in de "friends zone". beter meteen de intenties duidelijk makenquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:44 schreef CleeJee het volgende:
ben ik zo een ouderwetse lul geworden ofzo dat ik er (vrouwen beetje kennende) niet gelijk op zou duiken?
jeeeezus hoeveel aanmoediging heb jij nodig...????????quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:20 schreef S0uthernsun het volgende:
Hmm okee. Ze heeft me inmiddels al 2 keer gesms't en spreekt me steeds aan op msn. Ik ga denk ik toch maar de move maken.
Goed plan, vertel meteen dat je haar leuk vindt, en wordt het slaafjequote:Op dinsdag 6 september 2005 12:54 schreef avotar het volgende:
Vragen of zij jou net zo leuk vindt als jij haar..
overigens zij = meisje
zei = verleden tijd van zegt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |