Beste mensen, ik wil graag ff mn verhaal kwijt
Ik heb vanavond wat met een meid gedronken die ik al enige tijd leuk vindt. Ik had hiervoor eigenlijk 1 keer goed met haar gesproken., dit was echter wel een gesprek van anderhalf uur in een kroeg.
Nadat ik haar had opgehaald zijn we naar t terras gegaan, waar helaas allemaal bekenden waren die erbij kwamen zitten. Dit was iets wat ik dus echt niet wou, na enige tijd ging het terras sluiten. De hele groep ging naar huis en ik zag de date zo goed als mislukt.
Echter vroeg ze aan mij of we nog ff ergens anders naartoe gingen. Uiteraard keurde ik goed, en pas in deze kroeg raakten we goed in gesprek. Het was echter niet zomaar een gesprek, we hebben het over de diepste dingen gehad. Ze heeft me dingen vertelt die niemand van haar wist, zelfs haar beste vriendinnen niet.
Ze vertelde dat ze nog nooit zo goed met een jongen heeft kunnen praten en zei dat ze me lief en leuk vond. Ze is eigenlijk alleen maar aan het woord geweest en ik heb voornamelijk geluisterd en mijn mening gegeven. Tussen het gesprek door hebben we nog ff gedanst. Nadat we een twee uur gepraat hebben had ze t voorstel om bij bekenden van haar te gaan zitten. Ik kon uiteraard niet weigeren, maar vond dit een tegenvaller. Wel zag ik duidelijk dat ze opeens heel vrolijk en opgelucht leek. Op de terugweg wou ze nog met me meefiesten naar huis omdat ik 4 km verder woon. Uiteraard heb ik nee gezegt. ook zij ze dat ze absoluut weer wat wou afspreken, dit kwam van haar kant.
Ik snap dat dit alleen maar positief is. Maar tijdens het gesprek probeeerde ze me te vertellen dat ze me nooit als potentiele partner zag, meer als leuke bekende. Echter zij ze erna iets van 'maar dat was voor ik echt een gesprek met je voerde' , dit verstond ik half en weet dus niet of die 2e zin juist was.
Juist om deze ene, belangrijke zin, heb ik geen poging gedaan om met haar te zoenen. Ik twijfel of ze me echt aantrekkelijk vind of meer ziet als een leuke gesprekspartner omdat ze zo open is geweest en we zo'n diep gesprek hebben gehad... Daarom leek het me verstandig om voor de 2e date enigzins openkaart te spelen. Vrienden zeggen dat ik dit echter niet moet doen...
Wat is jullie advies en eerste gedachte?
Bedankt voor het lezen en de tijd