Nee, dat komt nooit meer goed. Ze heeft totaal geen respect voor andere mensen en roept dingen die ze helemaal niet kan weten, maar die die persoon wel enorm kwetsen. Die 'dame' is behoorlijk rot van binnen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tanja is wel oke.
Een beetje begeleiding bij het opvoeden van haar kindje, en het komt wel goed![]()
Dank je wel. Ik weet dat het onbegonnen werk is om het scheldwoord weg te krijgen zeker in Rotterdam maar elk stapje probeer ik te zetten!!quote:
Tanja komt prima tot haar recht zo iddquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:27 schreef Stereotomy het volgende:
Tanja doet het wel goed in een kleine, veilige groep.
Klopt ja, maar hij is nog wel lekker.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:28 schreef caradoc het volgende:
Misschien ligt het aan mij, maar menno begint er steeds slechter uit te zien.
Ik vind het jammer, dat ik niet kan tellen hoeveel ik vandaag opgehaald heb, maar de bus voelt echt behoorlijk zwaar aan, en heb ook best veel opgehaald.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook bets veel opgehaaldMensen met een kale kop in een rolstoel krijgen echt veel geld
Er kwamen veel briefjes door mijn gleuf maar liep ook in mijn eigen wijk en daar kent idereen me
![]()
quote:
Zeker weten. Wij zijn de lieverdjes van fokquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:30 schreef snakelady het volgende:
[..]
![]()
Wij zijn ook allemaal schatjes.![]()
Ligt het dan puur aan het feit, dat het een grote groep is?quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:27 schreef Stereotomy het volgende:
Tanja doet het wel goed in een kleine, veilige groep.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker weten. Wij zijn de lieverdjes van fok
Ze trok het weer terug. Het was een geintje.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:30 schreef jalla het volgende:
zou dit nu het geheim van tanja zijn, vind het nauwelijks een verrassing eigelijk
quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker weten. Wij zijn de lieverdjes van fok
Dat hoop ik ook voor jequote:Op dinsdag 6 september 2005 01:30 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik vind het jammer, dat ik niet kan tellen hoeveel ik vandaag opgehaald heb, maar de bus voelt echt behoorlijk zwaar aan, en heb ook best veel opgehaald.
Na morgen en Woensdag hoop ik een propvolle bus te hebben
Ach, nog ff en ze gaat.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:31 schreef caradoc het volgende:
Tanja zegt dat als ze weer niet kan slapen, ze maar buiten gaat liggen. Please tanja, doe het. Loop een flinke griep of ontsteking op en zorg dat je verplicht het huis uit moet! PLEASE!
Kan ze met haar mond open alsnog die muis vangen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:31 schreef caradoc het volgende:
Tanja zegt dat als ze weer niet kan slapen, ze maar buiten gaat liggen. Please tanja, doe het. Loop een flinke griep of ontsteking op en zorg dat je verplicht het huis uit moet! PLEASE!
Tanja is gewoon gekozen omdat ze zwanger was denk ik.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:30 schreef jalla het volgende:
zou dit nu het geheim van tanja zijn, vind het nauwelijks een verrassing eigelijk
Denk het wel, herken mezelf er ook wel in: grote groepen > 8 mensen, dan trek ik me automatisch wat meer terug. Groepje van 3, 4 aardige mensen, gaat prima.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:31 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ligt het dan puur aan het feit, dat het een grote groep is?
Ik kan het me niet voorstellen, na zoveel dagen en zoveel kleine onderonsjes.
gevalletje slechte timing...quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Verpest jij de goede sfeer hier weer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |