Alcohol is inderdaad een van die zaken. Vlees en verse groenten zijn ook niet goedkoop, maar alternatieven hiervoor zijn er natuurlijk wel. Wat mensen ook niet in de gaten hebben is dat de inflatie de laatste 4 jaar in Nederland veel groter was dan in Noorwegen, waardoor de prijsverschillen een stuk minder geworden zijn.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat voor dingen zijn dan duurder? Waar moet ik dan aan denken? Alcohol e.d?
Geheel in stijl van deze week verlaat ik nu m'n huis...quote:Op donderdag 8 september 2005 06:43 schreef YPPY het volgende:
Wij vergaderen altijd pas om 9 uur gelukkig.
De prijs van alcohol (met name wijn) valt tegenwoordig wel mee. Het viel me inderdaad op dat door de inflatie in NL de prijzen in Scandinavië tegenwoordig meevallen. Je durft alleen geen pech te hebben in het hoge noorden van Noorwegenquote:Op woensdag 7 september 2005 23:36 schreef Lucille het volgende:
[..]
Alcohol is inderdaad een van die zaken. Vlees en verse groenten zijn ook niet goedkoop, maar alternatieven hiervoor zijn er natuurlijk wel. Wat mensen ook niet in de gaten hebben is dat de inflatie de laatste 4 jaar in Nederland veel groter was dan in Noorwegen, waardoor de prijsverschillen een stuk minder geworden zijn.
Pssst...quote:Op woensdag 7 september 2005 20:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Is Flipsen hier nog gesignaleerd?
De bus was ook niet echt bijzonder aangenaam....quote:Op donderdag 8 september 2005 12:49 schreef Litman het volgende:
Ga nooit met de trein naar je werk als het warm is: alleen maar mensen met koelboxen en bikini's, niet echt humeur verhogend als je moet werken...........
maar morgen vrij!!!!!!!!![]()
Linkje?quote:Op woensdag 7 september 2005 14:40 schreef Hik het volgende:
[..]
Huh?![]()
Staat dat ook al in de Fok!FUQ tegenwoordig?![]()
jij bent zeker ook een van die vervelende mensen die 's morgens heerlijk ontspannen op hun fietje naar kantoor gaan?quote:Op donderdag 8 september 2005 12:52 schreef UIO_AMS het volgende:
Daarom woon en werk ik in de stad, Litman. En morgen ben ik ook vrij. Om dat te vieren hebben we vanavond weer de maandborrel.
Ik ook, maar wel van A'dam Noord naar Amstelveen, dus da's nog even flink doortrappen. Wel te verkiezen boven het in een zweterige klotemetro zitten die met warm weer altijd vertraging heeft.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:58 schreef Litman het volgende:
[..]
jij bent zeker ook een van die vervelende mensen die 's morgens heerlijk ontspannen op hun fietje naar kantoor gaan?![]()
checkquote:Op donderdag 8 september 2005 13:58 schreef Litman het volgende:
jij bent zeker ook een van die vervelende mensen die 's morgens heerlijk ontspannen op hun fietje naar kantoor gaan?![]()
*jaloers isquote:Op donderdag 8 september 2005 14:05 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik ook, maar wel van A'dam Noord naar Amstelveen, dus da's nog even flink doortrappen. Wel te verkiezen boven het in een zweterige klotemetro zitten die met warm weer altijd vertraging heeft.
Met slecht weer ook trouwens.
Wil je echt naar Amsterdam? Ik dacht dat je dronken was en een grapje maakte?quote:Op donderdag 8 september 2005 14:22 schreef Hik het volgende:
Ik ga ook op de fiets!![]()
Uh... nu nog. Vanuit Amsterdam waarschijnlijk niet meer. Hebben de HTL-hoofdstedelijke bewoners nog wat van hun tipgevers gehoord toevallig?![]()
Nog niets gevonden voor je, maar ik ben momenteel ook harder op zoek voor mezelfquote:Op donderdag 8 september 2005 14:22 schreef Hik het volgende:
Hebben de HTL-hoofdstedelijke bewoners nog wat van hun tipgevers gehoord toevallig?![]()
Huisbaas heeft nog niet gereageerd op fax. Dat zegt overigens niets.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:22 schreef Hik het volgende:
Ik ga ook op de fiets!![]()
Uh... nu nog. Vanuit Amsterdam waarschijnlijk niet meer. Hebben de HTL-hoofdstedelijke bewoners nog wat van hun tipgevers gehoord toevallig?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |