Ooooh je woont bij mij in de buurt...quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:25 schreef Mokster het volgende:
Nou... dan ga ik ook maar slapen...
Misschien wel handig, gezien het feit dat ik morgen op tijd naar (G)Rijswijk moet...
Nee... helaas niet...quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:26 schreef Christine het volgende:
[..]
Ooooh je woont bij mij in de buurt...
Ik werk in Rijswijk.. .maar morgen een dagje vrij.
Ook IND ja. Niet The Crown maar Churchillhof... ligt ernaast.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:27 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee... helaas niet...
Maar daar is mn nieuwe werk wel...
jij toch ook IND? ook The Crown?
Goed te doenquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:28 schreef Godlike02 het volgende:
Wonen: Haarlem
Werk: Amsterdam
Rijtijd: 15 min![]()
Dat is het langste stukquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Dan zit je dicht bij de snelweg zeker?
Ik was laatst nog in aalsmeerquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:30 schreef Mokster het volgende:
Nu:
Wonen: Aalsmeer
Werken: Schiphol
= 15 minuten
Volgende week:
Werken: Rijswijk
= 40 minuten + file
Ach ja... moet toch wat voor je carriere overhebben....![]()
Je begint maandag?quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:30 schreef Mokster het volgende:
Nu:
Werken: Schiphol
= 15 minuten
Volgende week:
Werken: Rijswijk
= 40 minuten + file
Ach ja... moet toch wat voor je carriere overhebben....![]()
Wat moet je daar dan? Als je in Haarlem woont (waar je alles hebt wat je in Aalsmeer niet hebt.... behalve het water dan)...quote:
En bloemenquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:33 schreef Mokster het volgende:
[..]
Wat moet je daar dan? Als je in Haarlem woont (waar je alles hebt wat je in Aalsmeer niet hebt.... behalve het water dan)...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |