quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:44 schreef nlboy het volgende:
[..]
Nou de DS met een pennetje...vet man!
Ik bedoel dus juist dat er zoveel meer is op de PSPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als ik Nintendo games wil spelen sluit ik mn Nintendo consoles wel aan
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Ik zie het wel zo en anders:quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De PSP is de nieuwe Xbox![]()
"Alleen maar racen en schieten op dat ding"
Heerlijk die oogkleppen van een hoop mensen
Dan heb ik niks gezegt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik bedoel dus juist dat er zoveel meer is op de PSPEn als ik Nintendo games wil spelen sluit ik mn Nintendo consoles wel aan
Virtua Tennisquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarom heb je 'm dan gekochtquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb m vanochtend bij de frs gehaald (bijlmerplein) A'dam. Hoorde dat veel winkels ze morgen weer binnen kregen dixons etc.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:10 schreef madjacksss het volgende:
weet iemand nog een goeie plek om een PSP te kopen in NL?
in de winkels is hij overal uitverkocht
Hij moet nog een maand wachtenquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:13 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Waarom heb je 'm dan gekocht
Je sig ?quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:59 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Over een uur heb ik Lumines in handen![]()
..filmpje!
quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:11 schreef vive_la_vida het volgende:
Mja voor de mensen die nog op hun psp zitten te wachten![]()
![]()
Bericht gewijzigd, je mag dit doorlezen om te weten te komen waaromquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:11 schreef vive_la_vida het volgende:
Mja voor de mensen die nog op hun psp zitten te wachten![]()
![]()
Wat is er met mijn sig?quote:
Ik zit nooit in de trein.. (heb beide spellen ook niet)quote:Ik heb nog niemand gezien in de trein die met mij wil wipeouten of thuggen
Is 2.0 te downgraden ? Niet toch ?quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:49 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Wat is er met mijn sig?![]()
[..]
Ik zit nooit in de trein.. (heb beide spellen ook niet)![]()
Ik heb hem ook niet helemaal opgeladen, en bij mij haalt hij gewoon de 6:30.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik kon het geduld opbrengen.
Op dezelfde dag dat ik de PSP kocht, kwam ook net Nintendogs binnen met de post. Die maar ff'tjes gespeeld toen
Met m'n DS ging ik gelijk spelen toen ik hem kocht, en dat had ik niet moeten doen denk ik. De accu haalt de 5 uur nauwelijks, terwijl de specificatie 6 tot 10 uur is.
Vroegah moest dat omdat batterijen een soort van geheugen hadden en dus bij verkeerd laden niet volledig benut werden ( niet helemaal vol of leeg alsie niet leeg is ) tegenwoordig hebben de batterijen dit niet ( Li-On ) dus het boeit geen holquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:59 schreef American_Nightmare het volgende:
Ff een vraag mbt opladen van de batterij. Kun je niet opladen en spelen tegelijk? Zo ja, dan vraag ik me af waarom je eerst de batterij helemaal op zou moeten laden zonder te spelen, volgens sommigen.
Niet met non stop spelen of film kijkenquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:03 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Ik heb hem ook niet helemaal opgeladen, en bij mij haalt hij gewoon de 6:30.![]()
Het kan wel, maar de eerste keer is dat niet aan te raden. Laad je PSP dan volledig op, das stukken beter voor de batterij. Anders heeft ie vanaf het begin al een kleine zwakheid.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:59 schreef American_Nightmare het volgende:
Ff een vraag mbt opladen van de batterij. Kun je niet opladen en spelen tegelijk? Zo ja, dan vraag ik me af waarom je eerst de batterij helemaal op zou moeten laden zonder te spelen, volgens sommigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |