quote:Op donderdag 8 september 2005 21:24 schreef LSS het volgende:
Waarom zou je in een chinees willen palen als ik vragen mag, TS? , of ben je zelf chinees, dan mag het natuurlijk wel van mij!![]()
Chinezen zijn zo lief.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:24 schreef LSS het volgende:
Waarom zou je in een chinees willen palen als ik vragen mag, TS? , of ben je zelf chinees, dan mag het natuurlijk wel van mij!![]()
En kunnen goed loempias vouwen.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:33 schreef thabit het volgende:
Chinezen zijn ook nog eens erg intelligent..
Zolang het maar van jouw mag, dan paal ik tevredenquote:Op donderdag 8 september 2005 21:24 schreef LSS het volgende:
Hahahahaha, Chinezen zijn over het algemeen echt leeghoofden die alleen maar stap voor stap kunnen denken. Hele generaties hier hebben nooit geleerd om logisch en dynamisch na te denken. En studenten van 21 hebben het emotionele en intelectuele niveau van een puber. Chinezen zijn wel hoog opgeleid, maar gemiddeld niet echt wat ik slim zou noemen.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:33 schreef thabit het volgende:
Chinezen zijn ook nog eens erg intelligent..
Spreek je uit ervaring?quote:Op zondag 11 september 2005 16:54 schreef PirE het volgende:
Gewoon veel geld opnemen bij de plaatselijke bank en ze komen op je af als vliegen op een hoop stront. Zelfs als je zelf een hoop stront bent.
Je zou het bijna denkenquote:
Zo ver wil ik nou ook weer niet gaan.quote:Op maandag 12 september 2005 21:01 schreef GF het volgende:
2e kind
Had je misschien een tweedehandsjequote:Op maandag 12 september 2005 20:58 schreef DeHovenier het volgende:
Net zoals vrouwen uit Rusland.
Laatst zat de verpakking niet goed dicht
TS wilt gewoon een aziatische neuken maar durft er niet voor uit te komen en doet alsof hij geinteresseerd in hun cultuur is. En "hun" cultuur bestaat niet want zoals jij al zegt de verschillen tussen de landen zijn te groot.quote:Op maandag 12 september 2005 21:29 schreef Roi het volgende:
Lijkt me dat er wel een groot verschil tussen Taiwan/Thailand en Japan/Kore/Hong Kong. Of heeft de TS het over Aziatische vrouwen in NL ?
Goed dat je dit hier ooit gepost hebt, want nu weet ik dat jij een ervaringsdeskundige bent. Kun je iets meer in detail treden over het versieren van Zuid-Amerikaanse vrouwen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:25 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Als je meiden wilt versieren kun je beter naar Z-Amerika zijn waar de meiden wat eerder op de man naar keuze zal afstappen!
Daar moet je wel minstens een bloedhond uit de hel voor zijn.. ben je dat niet, dan ben je vrijwel kansloos..quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:00 schreef thabit het volgende:
[..]
Goed dat je dit hier ooit gepost hebt, want nu weet ik dat jij een ervaringsdeskundige bent. Kun je iets meer in detail treden over het versieren van Zuid-Amerikaanse vrouwen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |