abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30399697
Topic wordt overal naartoe gekickt
  donderdag 8 september 2005 @ 21:20:54 #52
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_30399845
Kick naar PTA!!
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
pi_30399942
Waarom zou je in een chinees willen palen als ik vragen mag, TS? , of ben je zelf chinees, dan mag het natuurlijk wel van mij!
pi_30400137
quote:
Op donderdag 8 september 2005 21:24 schreef LSS het volgende:
Waarom zou je in een chinees willen palen als ik vragen mag, TS? , of ben je zelf chinees, dan mag het natuurlijk wel van mij!
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_30400301
quote:
Chinezen zijn zo lief. .
pi_30400326
quote:
Op donderdag 8 september 2005 21:31 schreef thabit het volgende:

[..]

Chinezen zijn zo lief. .
de mannen wel ja
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_30400362
Chinezen zijn ook nog eens erg intelligent. .
pi_30406850
quote:
Op donderdag 8 september 2005 21:33 schreef thabit het volgende:
En kunnen goed loempias vouwen.
Bismillahi rahmani rahim
Alhamdu lillahi rabbi al-'alamien
Arahmani rahim
Maliki yawmi-din
pi_30410367
quote:
Zolang het maar van jouw mag, dan paal ik tevreden
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_30481448
quote:
Op donderdag 8 september 2005 21:33 schreef thabit het volgende:
Hahahahaha, Chinezen zijn over het algemeen echt leeghoofden die alleen maar stap voor stap kunnen denken. Hele generaties hier hebben nooit geleerd om logisch en dynamisch na te denken. En studenten van 21 hebben het emotionele en intelectuele niveau van een puber. Chinezen zijn wel hoog opgeleid, maar gemiddeld niet echt wat ik slim zou noemen.
pi_30487661
Interessant.

Des te meer val je op als 21jarige genie uit Holland zijnde
Children of the night. What music they make.
  zondag 11 september 2005 @ 16:54:32 #62
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_30488137
Gewoon veel geld opnemen bij de plaatselijke bank en ze komen op je af als vliegen op een hoop stront. Zelfs als je zelf een hoop stront bent .
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  zondag 11 september 2005 @ 16:55:43 #63
72710 whispers
verbally copulating
pi_30488171
quote:
Op zondag 11 september 2005 16:54 schreef PirE het volgende:
Gewoon veel geld opnemen bij de plaatselijke bank en ze komen op je af als vliegen op een hoop stront. Zelfs als je zelf een hoop stront bent .
Spreek je uit ervaring?
  zondag 11 september 2005 @ 16:59:50 #64
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_30488284
quote:
Op zondag 11 september 2005 16:55 schreef whispers het volgende:

[..]

Spreek je uit ervaring?
Je zou het bijna denken
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_30522316
Even een klein zijpaadje in dit topic bewandelen. Hoe zit het met Oost-europeanen?
pi_30522993
Gewoon online bestellen.
Unspoken words were understood
pi_30523355
Net zoals vrouwen uit Rusland.

Laatst zat de verpakking niet goed dicht
Children of the night. What music they make.
pi_30523435
M'n neef heeft trouwens een vrouw uit Indonesie 'gehaald'. Zaterdag ga ik op kraambezoek. Ze hebben hun 2e kind gehad. Dus het kan wel
Unspoken words were understood
pi_30523515
quote:
Op maandag 12 september 2005 21:01 schreef GF het volgende:
2e kind
Zo ver wil ik nou ook weer niet gaan.
  maandag 12 september 2005 @ 21:28:25 #70
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_30524294
quote:
Op maandag 12 september 2005 20:58 schreef DeHovenier het volgende:
Net zoals vrouwen uit Rusland.

Laatst zat de verpakking niet goed dicht
Had je misschien een tweedehandsje .
pi_30524325
Lijkt me dat er wel een groot verschil tussen Taiwan/Thailand en Japan/Kore/Hong Kong. Of heeft de TS het over Aziatische vrouwen in NL ?
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_30529797
quote:
Op maandag 12 september 2005 21:29 schreef Roi het volgende:
Lijkt me dat er wel een groot verschil tussen Taiwan/Thailand en Japan/Kore/Hong Kong. Of heeft de TS het over Aziatische vrouwen in NL ?
TS wilt gewoon een aziatische neuken maar durft er niet voor uit te komen en doet alsof hij geinteresseerd in hun cultuur is. En "hun" cultuur bestaat niet want zoals jij al zegt de verschillen tussen de landen zijn te groot.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_30892755
Ik moest lachen toen ik dit topic zag..

Keer in een gekke bui (+ veel bier ) weddenschap aangenomen. Waren drie Chinezen bij ons in de discotheek, zie je hier nooit, dus ja, ik kreeg twee kratten bier van twee vrienden als ik één van die Chinezen zou zoenen.. Kan je vertellen.. dat lukt je nooit.. daar schijnt het zo te zijn dat de bruidsschat groter is als de vrouw maagdelijker is oid.. Op het einde ging het dan ook niet serieus meer, maar was wel lachen..

Één van die Chinezen zei "bier" (ze konden geen Nederlands), dus ik dacht dat ze bedoelde dat ze bier wou en dat ze de rest vd zin niet kon zeggen ofzo.. dus ik geef dr bier, ze kotste het bijna uit.. Met z'n drieën namen ze steeds een slok.. dus ik denk.. wtf Hoor ik ff later dat ze Beer heet.. spreek uit: bier..

Kan er nu nog steeds hard om lachen
pi_31710085
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 23:25 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Als je meiden wilt versieren kun je beter naar Z-Amerika zijn waar de meiden wat eerder op de man naar keuze zal afstappen!
Goed dat je dit hier ooit gepost hebt, want nu weet ik dat jij een ervaringsdeskundige bent. Kun je iets meer in detail treden over het versieren van Zuid-Amerikaanse vrouwen?
pi_31730139
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 23:00 schreef thabit het volgende:

[..]

Goed dat je dit hier ooit gepost hebt, want nu weet ik dat jij een ervaringsdeskundige bent. Kun je iets meer in detail treden over het versieren van Zuid-Amerikaanse vrouwen?
Daar moet je wel minstens een bloedhond uit de hel voor zijn.. ben je dat niet, dan ben je vrijwel kansloos..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')