daar kom je goed wegquote:Op dinsdag 6 september 2005 08:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb ik me vanochtend verdorie pisnijdig zitten maken om de bussen die niet op tijd reden, waardoor ik 8 minuten te laat op mijn werk was (wat ook grotendeels mijn eigen schuld was, daar niet van), blijkt dat er nog niemand is
En dus ook niemand opmerkt dat ik te laat ben
Wat kan het leven toch simpel zijnEn brood van huis mee vandaag, want 11 euro op een dag aan lunch dat hou ik echt niet lang vol
Flessiequote:Op dinsdag 6 september 2005 08:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb ik me vanochtend verdorie pisnijdig zitten maken om de bussen die niet op tijd reden, waardoor ik 8 minuten te laat op mijn werk was (wat ook grotendeels mijn eigen schuld was, daar niet van), blijkt dat er nog niemand is
En dus ook niemand opmerkt dat ik te laat ben
Wat kan het leven toch simpel zijnEn brood van huis mee vandaag, want 11 euro op een dag aan lunch dat hou ik echt niet lang vol
Ja is ook zo, maar ik was aan de late kant, dus dacht even "snel" met de bus te gaanquote:Op dinsdag 6 september 2005 08:52 schreef buzzer het volgende:
[..]
daar kom je goed weg
Het is toch lekekr wandel/fietsweer ?
quote:
werk jij nu ook op een school ?quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Als je ziet wat er allemaal zomaar over straat mag lopen tegenwoordig...Dan denk je: "Daar wil ik ook mijn deel van!"
![]()
quote:
Werkplek- en systeembeheerquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:04 schreef dolle_hond het volgende:
wat doe je daar voor werk, behalve vleeskeuring en kantine-test?
ah oke...quote:
doe ik ook altijdquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:54 schreef Sjowhan het volgende:
Ik neem me lunch trouwens ook altijd mee, het geld wat je betaald aan een lunch in de kantine is vaak zo hoog dat je er zelf 3 broden van kan kopen in de supermarkt als je zou willen
39cent per brood bij Appie Heijnquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:54 schreef Sjowhan het volgende:
Ik neem me lunch trouwens ook altijd mee, het geld wat je betaald aan een lunch in de kantine is vaak zo hoog dat je er zelf 3 broden van kan kopen in de supermarkt als je zou willen
mwoa daar was de sfeer op de afdeling ook prima hoor, maar hier loopt gewoon veel lekkerder neukkijkvlees rondquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:47 schreef buzzer het volgende:
[..]
ah oke...
lijkt me een stuk prettiger dan waar je hiervvor zat
quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mwoa daar was de sfeer op de afdeling ook prima hoor, maar hier loopt gewoon veel lekkerder neukkijkvlees rond![]()
Oh ja en het werk is ook leuker, want nou loop ik gewoon een beetje door het pand overal mensen echt te helpenmensen die blij zijn met wat ik doe
in plaats van klappen vangen aan de telefoon. Dat is echt zulk zwaar ondergewaardeerd zaaddodend KUThoerenwerk
Je moet het daar maar normaal vinden om als voetveeg behandeld te worden
Als iets knopjes heeft en het doet niet wat de gebruiker verwacht, in de breedste zin van de woorden, dan is het JOUW schuld en moet het NU opgelost worden. Nou, geloof me, dat heb je na ruim 3½ jaar echt wel meer dan gezien hoor
dat moet dan ff thuis hequote:Op dinsdag 6 september 2005 12:53 schreef dolle_hond het volgende:
blijft er nog wel tijd over om je post-aantallen hoog te houden?
ik heb daar al het volgende over gepost:quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat moet dan ff thuis he
Jank vandaag ff naar de 100k toe en blijf dan ff van mijn 250+ streak AF wil je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |