abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30299189
Ik wil communicatiewetenschappen gaan doen maar wel via het NTI of LOI zodat ik kan blijven werken. Ik ben 21 jaar en ik vraag mijzelf af of ik dan nog recht heb op stufi. Ik heb nog niet eerder stufi ontvangen voor HBO niveau en ik weet dat het ik het zou krijgen als ik zou gaan studeren aan een school.

Dus mijn vraag : zou ik stufi kunnen ontvangen?
... te zijn bij die warme, natte, christelijke, lauwe, binnebroekse, rukkerrrr; Rick Felderhof. En dat je 'm dan een paar dagen mag martellen door 'm uit te schelden voor vunzig glijmiddel, gereformeerde kutvoyeur en luizige artiestenvlo...
pi_30299260
quote:
Op maandag 5 september 2005 20:48 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ik wil communicatiewetenschappen gaan doen maar wel via het NTI of LOI zodat ik kan blijven werken. Ik ben 21 jaar en ik vraag mijzelf af of ik dan nog recht heb op stufi. Ik heb nog niet eerder stufi ontvangen voor HBO niveau en ik weet dat het ik het zou krijgen als ik zou gaan studeren aan een school.

Dus mijn vraag : zou ik stufi kunnen ontvangen?
Nee, staat ook op de sites van het NTI en LOI.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_30299307
Aha. Kut.
... te zijn bij die warme, natte, christelijke, lauwe, binnebroekse, rukkerrrr; Rick Felderhof. En dat je 'm dan een paar dagen mag martellen door 'm uit te schelden voor vunzig glijmiddel, gereformeerde kutvoyeur en luizige artiestenvlo...
  maandag 5 september 2005 @ 20:53:10 #4
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30299358
komt omdat t geen voltijd is btw
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_30303215
Maar stel je haalt een LOI HBO studie, en je hebt nog schuld bij de IB-groep. Word dan je studiegeld ook kwijtgescholden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')