K_man, deze hint maakt het wel heel makkelijk.quote:Op maandag 5 september 2005 21:22 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
nee ook niet
HINT #1: Als antwoord op deze quote zal hij waarschijnlijk zeggen dat het een zuigende opmerking is
Wie o wie traint hier de biceps? (in 2003, danquote:Ga je gewoon met gewichten trainen? En alleen je biceps? Ik train biceps met 2x 3 kg, maar ik doe lange series met weinig gewicht, niet om grote spierballen of veel kracht te krijgen, maar voor een beetje strakke armen. 15 kilo lijkt me vrij veel voor iemand die begint, maar misschien kun je het beter aan een jongen vragen (iets realistischer). Sowieso is het wel prettig om iets te hebben waarvan je de gewichten kunt vervangen. Dan heb je er ook iets aan als je geen beginner meer bent.
Die is vanaf heden ook geen vaak gezien gast meerquote:Op maandag 5 september 2005 21:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ja, is leuk voor in de OP.![]()
Jammer dat Diego geen icoontje heeft.
Inderdaad... maar jij zou toch ook komen helpen?quote:Op maandag 5 september 2005 21:46 schreef Vogue het volgende:
hee in dit tempo komt er natuurlijk geen topic vol he!
Arrogant bedrijf? Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op maandag 5 september 2005 21:53 schreef Vogue het volgende:
Ik had vanmiddag een nutteloos sollicitatiegesprek in Diemen.. Had eigenlijk ook vantevoren "nee" moeten zeggen... Maarja, ik vind het ook zo lullig om het af te blazen.. Ze hadden 2 maanden geprobeerd me te bereiken.. Maar ok.. het ging dus om een flutfunctie en jeeeee, wat een arrogant bedrijf zeg! Maar in ieder geval vonden ze me niet commercieel genoegIk vond het eerder een opluchting dan een teleurstelling
Volgens mij niet.quote:
Een bedrijf dat mijns inziens een beetje te weinig aandacht heeft voor persoonlijke ontwikkeling en een beetje te veel voor het commerciele belang gaat..quote:Op maandag 5 september 2005 21:54 schreef Douwe het volgende:
[..]
Arrogant bedrijf? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |