Pharell | maandag 5 september 2005 @ 19:21 |
En dan vooral de prestaties... ![]() ![]() quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nou kan je lullen wat je wil maar wat een uber prestaties zeg... ![]() Niet veel mensen hebben zoveel geld voor een auto over maar als ik het had.. (plus wat extra voor de brandstof ![]() ![]() bron: www.autoweek.nl | |
M5 | maandag 5 september 2005 @ 19:29 |
extreem goede prestaties, maar voor dat geld kun je veel andere auto's kopen die ook snel genoeg zijn. | |
Youp | maandag 5 september 2005 @ 19:30 |
eerder zeiden ze dat het 0-300 was in 11 seconden ![]() overigens heb je voor dat geld ook een McLaren F1 die misschien een iets lagere top heeft (hoewel 38* ook niet misselijk is) maar wel 10x zo hard door de bocht kan ![]() ![]() | |
Klonk | maandag 5 september 2005 @ 19:31 |
om de 400 kilometer tanken met een tank van 100 liter ![]() | |
Mad-Matt | maandag 5 september 2005 @ 19:31 |
door al dat vermogen en al die snelheid is hij wel enorm lelijk vervormd :S No offence, maar ik vind hem lelijk, doe mij de Porsche 9ff maar ![]() http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?cache=no&ID=3595 | |
Pharell | maandag 5 september 2005 @ 19:31 |
over the top dus? ![]() | |
M5 | maandag 5 september 2005 @ 19:33 |
quote:way over. maar wel in stijl. serieus, doe mij maar een gallardo, f430, en nog wat van dat soort spul bij elkaar, dan één bugatti. | |
Youp | maandag 5 september 2005 @ 19:39 |
hij heeft zeker stijl en klasse, maar dat is niet iets dat ik zoek in een wagen met DIE prestaties... | |
ook_gek | maandag 5 september 2005 @ 19:41 |
ding is snel ja op rechte stukken. In de bochten valt het dood. Een Mclarren F1 die al jaren ouder is presteert nog stukken beter en dat maar een berg pk,s minder. | |
M5 | maandag 5 september 2005 @ 19:58 |
quote:bron? | |
Pharell | maandag 5 september 2005 @ 20:04 |
wat zou nou de gedachte van VW er achter zijn dan? ze verdienen er geen moer mee.. heeft alleen maar geld gekost dus wat willen ze nou dan? | |
vosss | maandag 5 september 2005 @ 20:07 |
Nou, dat alles slaan qua benzineverbruik valt anders zat mee. De mijne slurpt ook met gemak op de snelweg 1 op 4 en dan doe ik nog niet eens gek ![]() | |
Steijn | maandag 5 september 2005 @ 20:10 |
quote:Je doet nieuwe kennis op door het ontwikkelen en ze kunnen zeggen dat ze de snelste auto ter wereld gemaakt hebben. Dat zal wel iets impliceren over de kwaliteit van de auto's van VW. Dat zullen ze er wel mee willen bereiken. ![]() | |
M5 | maandag 5 september 2005 @ 20:10 |
quote:prestige project, image builder. en zitten genoeg technologische ontwikkelingen achter waar ze bij wat betaalbaardere auto's ook nog wel wat aan hebben. DSG bak voor motoren met veel koppel (huidige DSG is 350 Nm max dacht ik), etc. Verder zullen ze met een prijs van 1 miljoen ex belastingen ook niet heel veel verlies er op lijden. | |
Jill-RMC | maandag 5 september 2005 @ 20:18 |
HEBBEN!!! | |
_Administr8or_ | maandag 5 september 2005 @ 20:21 |
Ik vind het geen mooie wagen. | |
yup | maandag 5 september 2005 @ 20:21 |
Tot de 200 houd een Hayabusa van 15.000 euro ofzo je bij, dat wel ![]() ![]() Sterker nog, Hayabusa doet 0-200 in 7.2 seconden ![]() | |
Youp | maandag 5 september 2005 @ 20:27 |
quote:en 200-300 zal ook nog wel wat sneller gaan ![]() ![]() | |
ook_gek | maandag 5 september 2005 @ 20:28 |
quote:zoek maar op internet staat er genoeg over. En er zijn ook 2 filmpjes 1 waar er 2 gewoon wat rond rijden op een baantje ergens. En 1 waar ze echt flink het gas open draaien. Als je dan ziet dat een Carrega GT die bak totaal zoek rijd in de bochten zonder nog gek te doen zegt al genoeg. HIj kan ook heel moeilijk bij komen op de rechte stukken omdat die carrera GT zo veel tijd wint in de bochten. En ook een F1 rijd hem helemaal zoek. Rechte stukken kan die bugatti niet bij komen. En in de bochten al helemaal niet. ALs je ziet dat die F1 gewoon lekker wielspin houd in z'n 2de 3 de 4 versnelling en dan nog die bugatti zoek rijd zegt dat genoeg. En moet je na gaan dat die F1 veel ouder is en minder PK heeft ![]() | |
Mikkie | maandag 5 september 2005 @ 20:31 |
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. - [ Bericht 92% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 14:34:57 ] | |
Mikkie | maandag 5 september 2005 @ 20:32 |
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. - [ Bericht 86% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 14:34:57 ] | |
Don_Tom | maandag 5 september 2005 @ 20:32 |
quote:Echter, van een bugatti val je niet af.... | |
3rno | maandag 5 september 2005 @ 20:37 |
quote: ![]() ik vind 'm trouwens best aardig (heb 'm "live" gezien in een show-opstelling in Berlijn), maar inderdaad: ALS ik het geld zou hebben dat zou ik eerder een dikke Porsche of Ferrari kopen. Dan maar iets minder qua specs. | |
Youp | maandag 5 september 2005 @ 20:38 |
quote:ding is 10 jaar lang de snelste auto ter wereld geweest ![]() ![]() ![]() bmw power ![]() ![]() | |
Youp | maandag 5 september 2005 @ 20:39 |
quote:ghostrider rijdt met ver in de 400pk op een busa zonder kuip ![]() ![]() ![]() | |
Tom | maandag 5 september 2005 @ 20:50 |
quote:Wat een bullshit weer, maar dat zijn we gewend van jou. Ze waren em tot voorkort nog aan het testen, het zal ook echt geen simpel klusje zijn om 1000pk goed op de weg te krijgen. Dat vereist heel wat uren testen en afstellen. Of die Bugatti dus echt goed door de bochten komt kun je nu nog niet eens weten. Wacht eerst maar eens af tot er wat meer informatie vrijkomt. En dat zeg ik niet omdat ik die Bugatti geweldig vind, ik zou 1/10e van het geld een Sagaris halen en daar tien keer zoveel fun mee hebben. Het zal de kopers van dat ding ook niet gaan om hard door de bocht te gaan, die kopen wel iets anders zoals een F430 CS (zodra die uitkomt), TVR, Ascari, GT3 RS of iets dergelijks. Zo'n Bugatti staat straks gewoon bij een handjevol verzamelaars, en daarna zul je het alleen terugzien in wat autoboeken. Snap alleen niet dat de meningen al gevormd zijn bij auto's zonder dat er ook maar iemand een meter mee gereden heeft. Post dan niets. | |
Mikkie | maandag 5 september 2005 @ 20:56 |
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. - [ Bericht 94% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 14:34:57 ] | |
M5 | maandag 5 september 2005 @ 21:01 |
quote:ja joh, en die bugatti zat echt op de limiet zeker ![]() ik wacht wel tot ik een serieuze test zie van een betrouwbare bron. | |
ninja-mod | maandag 5 september 2005 @ 21:13 |
Ik snap uberhaupt niet dat iedereen nu gaat lopen blaten dat de mclaren F1 zoveel beter is dan de veyron. Uiteraard was de F1 een krankzinnige auto en is het design mooi maar de auto heeft z'n tijd gehad. Inmiddels heeft ie plaats moeten maken voor toppers als de aero 8T van SSC en de CCR van koenigsegg. ( die beide ook nog eens stukken goedkoper zijn dan zowel veyron als de F1 ) Qua performance is er nog heel wat te scoren ; koenigsegg schokte met de CC8S al genoeg door even veel pk's te produceren als de F1 deed alleen dan wel met 4 cylinders minder en slechts 1 supercharger. Dat deden ze met de CCR nog eens dunnetjes over alleen produceert die nog eens 150pk meer. Daar hield het echter niet mee op want SSC deed het 'onmogelijke' en knalde zo 900 pk uit eveneens een 8 cylinder met supercharger. De veyron is een waanzinnige auto al is het inderdaad door de kostenpost en de uitstraling wel een prestigeproject geworden. We moeten echter niet vergeten dat Bugatti het begrip supercar weer heeft herschreven ; enkel en alleen knallen met de bestaande techniek is goed maar er was meer mogelijk. Dat is wat men heeft laten zien. Tuurlijk is het waarschijnlijk zo dat men binnenkort een v10 of v12 bouwd waar nog meer uit komt dan uit de v16 die in de veyron ligt maar tot die tijd is dit vooralsnog de no.1 | |
Hugster | maandag 5 september 2005 @ 21:17 |
Idd Mark, wat je daar nou loopt te brallen slaat echt als een pik op een pak boter ![]() | |
Youp | maandag 5 september 2005 @ 21:46 |
quote:de F1 is atmosferisch hoor ![]() ![]() | |
Five_Aces | maandag 5 september 2005 @ 21:57 |
quote:Kanttekening is daarbij dat aantal cilinders geen hol uitmaken, het gaat meer om de inhoud. En de F1 was N/A zonder turbo's of wat ook. Maargoed is ook maar net waarvoor je kiest. Over een Veyron die niet dichterbij komt bij een F1 op de straights: 1138 KG met 629 PK is 1.81 KG per PK 1880 KG met 1001 PK is 1.88 KG per PK Ding pakt gewoon zijn voordeel op zijn gewicht terwijl de Veyron voor puur kracht gaat. Die 1138 tov 1880 betekend ook dat het in feite makkelijker is om zo'n ding door de bocht te jagen, maar de Veyron zal een onderstel hebben wat door electronica veel geavanceerder is dan die van de F1. | |
tupolev141 | maandag 5 september 2005 @ 22:41 |
Aangezien dat ding toch niet bedoeld is om er bochtjes mee te pakken zal het mij worst wezen of ie een Carrera GT of McLaren F1 eruit rijdt. De hardste actie die de meeste van deze auto's gaan zien is een katoenen doekje voor het oppoetsen in de garage van een oliesjeik. Wat ik persoonlijk jammer vind: De achterkant doet zo volkswagen aan. Met die ronde achterlichten | |
Sterke_Yerke | maandag 5 september 2005 @ 23:04 |
Ah kut heb ik net die ferarri enzo gekocht komt deze uit ![]() | |
Mastroianni | maandag 5 september 2005 @ 23:59 |
quote:Enzo klanten kopen deze er gewoon bij. | |
Richie_Rich | dinsdag 6 september 2005 @ 01:21 |
quote:Precies, Waarschijnlijk is de Veyron gemiddeld genomen de 15e auto van de koper ofzo. Naast Range Rovers, Porsches, Ferrari's, Mercedessen e.d. | |
InTrePidIvity | dinsdag 6 september 2005 @ 01:24 |
Vanaf het begin was ik al gefascineerd door dit project, en het is er nu ze er eindelijk is zeker niet minder op geworden ![]() Misschien staar ik me een beetje blind op de prestaties, maar 0-100 in 2,5 sec. is toch echt ongehoord snel ![]() 0-300 binnen 17 seconden is al helemaal absurd, zeker als je nagaat dat een nieuwe Fiat Panda dan net op de 100 zit ![]() Moet je er natuurlijk wel bij zeggen dat de Panda een motorinhoud heeft die 7 keer in de W16 past ![]() En dan die styling, die is ook gewoon meesterlijk! Stijl in ieder hoekje, zo gedetailleerd als het maar kan ![]() Ik zie hier mensen zeggen die liever een paar andere auto's zouden kopen voor hetzelfde geld, maar ik zou zonder twijfel een miljoen op tafel leggen als ik het over zou hebben. Ik denk dat er de komende 10 jaar geen nieuwe modellen (= geen doorontwikkelde modellen) op de markt komen die even (of zelfs verbeterende) verpletterende cijfers kunnen waarmaken. En ik ben benieuwd wanneer de serieuze autojournalistiek zich aan een rondje mag wagen, en dan met name Top Gear... Daar zit ik echt al jaren op te wachten, wat zou het oordeel zijn! Wat een wagen ![]() | |
MrSkyline | dinsdag 6 september 2005 @ 01:50 |
ik vind m niet mooi, maar ik heb er een paar filmpjes van, daaaaaaaaaaaaaaaaaaamn wat een fcking lekker geluid, 4 turbos die een brommend zoemend geluid produceren en dat bevredigende geluid van de dumpvalves als je t gas los laat, met op de achtergrond de subtiele doch ageressieve brom van de 16 cylinders wat veranderd in een fel gejank als hij in de hogere toeren word gejaagd. ![]() ![]() ![]() | |
Rev- | dinsdag 6 september 2005 @ 02:48 |
heb een filmpje met deze auto... incar beelden ook is 21mb heeft iemand upload ruimte ofzo? | |
StefanP | dinsdag 6 september 2005 @ 03:45 |
Mwoah, imposante cijfers, maar hij doet me niks. Ziet er stoer uit, maar is zo vreselijk duur en weegt zo vreselijk veel, dat het niet te vergelijken valt met een beetje porsche turbo. Geen hond die hem koopt zal er ook echt mee gaan rijden, en ik vermoed dat als dat wel het geval is, dat er veel stuk zal gaan. | |
Taxi | dinsdag 6 september 2005 @ 08:44 |
Ok. Ik heb deze schoonheid op de brug en uit elkaar mogen aanschouwen (alweer een tijdje geleden...). Motor kunnen bekijken, you name it. Wat een fantastische auto en dan met name die motor is een staaltje van zeer hoogstaande techniek. En nu beginnen bij mij de twijfels. Hoe zat het nu ook alweer met die motor? Let bij de onderstaande pics ff op de cilinderbanken. De onderste pic is de uiteindelijke motor (dacht ik). En die bovenste dan? Ben een beetje de weg aan het kwijtraken, geloof ik... Zijn er fouten gemaakt bij deze sites ![]() Wie weet er meer van? ![]() Site ![]() Site [ Bericht 100% gewijzigd door Taxi op 06-09-2005 09:22:38 ] | |
beschuit | dinsdag 6 september 2005 @ 08:55 |
knap blok inderdaad, maar wát een vulgaire pauperbak zeg... echt niet my cup of tea :/ | |
zoalshetis | dinsdag 6 september 2005 @ 09:00 |
wel mijn cup of tea! nog ff doorsparen. | |
M5 | dinsdag 6 september 2005 @ 09:35 |
quote:de bovenste pic is van een hele vroege concept van de Veyron, toen men probeerde met een ongeblazen 18 cylinder te komen. dat idee heef het niet gehaald. wel een aparte blok configuratie, met 3x een 6-inlijn, die onder 2x een hoek van 60 graden aan elkaar gebouwd zijn. onderste pic is het uiteindelijke blok, met 2x een VR-8 die onder een hoek van ca. 72 graden met elkaar een W-16 vormen. (VR-8 is dus een V-8 met één cylinder kop). | |
Fulcrum_X | dinsdag 6 september 2005 @ 09:41 |
quote:4 wielen zijn voor mietjes ![]() | |
GiSH | dinsdag 6 september 2005 @ 10:01 |
![]() ik heb er vorige maand nog naast staan te kwijlen (vw dealer in Berlijn).. met 1 teiltje had ik niet genoeg... | |
wh00t | dinsdag 6 september 2005 @ 10:42 |
Sorry hoor maar zo raar is het niet wat ook_gek zegt... Je kan het toch heel logisch beredeneren? ![]() Ik kan even niet de specs vinden van de 'normale' McLaren F1 dus pak even de F1 LM. Een Bugatti Veyron weegt 1550kg en een McLaren F1 LM 1062 kg bij een vrijwel gelijke bandenmaat (Bugatti Veyron 245 - 335 tegen McLaren F1 LM 275 - 345), hiermee is eigenlijk al genoeg gezegd... Vergelijk de Nordschleife tijden van een McLaren Mercedes SLR maar eens met een Carrera GT! Nee, anders.. Vergelijk de McLaren Mercedes SLR maar eens met een BMW M3 CSL. Natuurlijk had laatstgenoemde de speciale Michelin 'cupbanden' maar dan nog; slechts de helft van het vermogen van een SLR! http://www.rsportscars.com/eng/cars/bugatti_veyron.asp http://www.rsportscars.com/eng/cars/mclaren_f1lm.asp Het zijn eigenlijk 2 totaal verschillende auto's. De McLaren F1 was een uitgebalanceerde race pur sang waarbij het niet om de specs ging maar om de performance. De Bugatti Veyron past beter in het huidige denkpatroon van de gemiddelde mens. "It's all about numbers"... Veel pk's dùs het is een superauto. (kijk maar naar de ontwikkelingen rond de AMG, RS en M modellen). [ Bericht 2% gewijzigd door wh00t op 06-09-2005 10:48:19 ] | |
MrSkyline | dinsdag 6 september 2005 @ 14:08 |
http://members.home.nl/th(...)%20track%20test.mpeg | |
MrSkyline | dinsdag 6 september 2005 @ 14:12 |
quote:klopt, bij bugatti gaat t altijd om de nummertjes, ze plakken namelijk niet voor niets 4 turbos op dat ding, net als de eb110. de mclaren was ontworpen als een racewagen waar een straatversie van kwam, de bugatti is puur pimpstatus. en wat dat betrefd schieten ze midden in de roos ![]() | |
blink142 | dinsdag 6 september 2005 @ 14:19 |
valt me vies tegen, in 17 tellen naar 300 km, ik weet niet waar m is, er was skyline die in 8 seconden naar 300 km ging, dat op totaalgewicht van 1800 kg. dankzij z,n onderstel Kan m niet ff terugvinden, maar het was een r33 of een r34 | |
ThaFreak | dinsdag 6 september 2005 @ 14:26 |
quote:en dat is vast een streetlegal productie auto he ![]() | |
GiSH | dinsdag 6 september 2005 @ 14:33 |
quote:whhaaa.. audi TT onderdelen prijken op een bugatti ![]() ![]() | |
blink142 | dinsdag 6 september 2005 @ 14:35 |
offtopic [ Bericht 50% gewijzigd door Tjabbo op 07-09-2005 09:18:34 ] | |
MrSkyline | dinsdag 6 september 2005 @ 14:42 |
quote:dat was een HKS R33 dragracer, niet streetlegal, retesnel, en t motorblok houd t slechts een paar km vol, dus 17 seconden naar de 300 is best ziek als je nagaat dat deze auto ook gewoon 1500 km kan rijden zonder problemen (ja ok, 25x tanken onderweg, maar das dan ook alles ![]() ow en trouwens, die r33 reed niet op benzine, maar op nitromethaan, en heeft zowieso t dubbele aantal pks als dat van de bugatti. | |
M5 | dinsdag 6 september 2005 @ 14:56 |
quote:dat was in een 2003 pre-productie showmodelletje. ik denk dat er nu wel wat anders op zit ![]() | |
Richie_Rich | dinsdag 6 september 2005 @ 17:47 |
quote: ![]() | |
GiSH | dinsdag 6 september 2005 @ 17:53 |
quote:toch makelijk zo'n magazijn, waar je kan uit graaien | |
Quitter | woensdag 7 september 2005 @ 00:36 |
quote:Wat?! In 8 seconden, dat is dus zo ongeveer 2,5 sec seconden per 100 km/h. Dat is van 200 naar 300 echt niet te doen... | |
Steijn | woensdag 7 september 2005 @ 01:19 |
offtopic [ Bericht 97% gewijzigd door Tjabbo op 07-09-2005 09:18:01 ] | |
dubidub | woensdag 7 september 2005 @ 08:31 |
quote:Dan komen je oogballen bij je poepert eruit man ![]() Maar over de Veyron, ik vind het wel een leuk wagentje. | |
beschuit | woensdag 7 september 2005 @ 09:05 |
offtopic [ Bericht 58% gewijzigd door Tjabbo op 07-09-2005 09:17:47 ] | |
Tjabbo | woensdag 7 september 2005 @ 09:17 |
Houden we het even ontopic? het gaat hier over de veyron ![]() | |
Fiets-toeter | woensdag 7 september 2005 @ 09:26 |
Brute bak zeg! ![]() | |
blink142 | donderdag 8 september 2005 @ 16:48 |
quote:10 cylinders en 2 turbo's minder, en 5500 cc minder, en ook nog 9 seconden sneller. DAT vind ik knapper. | |
M5 | donderdag 8 september 2005 @ 17:24 |
quote:Alleen rijdt een drag racer op slicks met speciale samenstelling, is de motor+uitlaat+transmissie dusdanig getuned dat het niet legaal is op de gewone weg. Als je de zaken zo met elkaar gaat verglijken kun je van alles zeggen dat het langzaam is of tegenvalt, want er is altijd wel iets dat sneller is. ![]() Voorlopig is de Bugatti één van de snelste straat auto's ter wereld en officeel de auto met het meeste vermogen. Dat het uit grote motor komt doet er niets aan af. | |
ook_gek | donderdag 8 september 2005 @ 18:13 |
quote:Waar gaat het over ![]() | |
yup | donderdag 8 september 2005 @ 18:14 |
Vetron. Zo moest dat ding heten. ![]() | |
alsem | donderdag 8 september 2005 @ 18:20 |
quote:hoezo dat? dan lijkt het teveel op vetrol ![]() | |
Dr_Flash | dinsdag 13 september 2005 @ 09:14 |
Ook die spoiler die boven de 200 km/h een remklep wordt is vrij vet ![]() ![]() Auto Motor und Sport | |
FunnyName | dinsdag 13 september 2005 @ 09:28 |
quote:Hoho, de Dauer 962 is nog altijd sneller dan beide.. | |
_Drake_ | dinsdag 13 september 2005 @ 09:46 |
Waarom zijn de achterlichten van een golf ![]() | |
M5 | dinsdag 13 september 2005 @ 10:05 |
quote:welke golf heeft 4 losse ronde achterlichten dan ![]() | |
FunnyName | dinsdag 13 september 2005 @ 10:30 |
quote:Omdat een race auto geen achterlichten nodig heeft ![]() | |
Dr_Flash | dinsdag 13 september 2005 @ 10:59 |
quote:Niet? De achterlichten zijn het enige wat je ooit van dit ding ziet man ![]() | |
yup | dinsdag 13 september 2005 @ 14:00 |
quote:Volgens mij zijn er maar 5 ofzo van dat ding gebouwd hoor ![]() | |
M5 | dinsdag 13 september 2005 @ 14:10 |
quote:productie stond geplant voor 50 stuks, volgens de website van dauer zijn er 13 verkocht. maar die website is een paar jaar oud. | |
FunnyName | dinsdag 13 september 2005 @ 15:09 |
quote: Dus? Het blijft een produktie auto ![]() | |
ninja-mod | dinsdag 13 september 2005 @ 19:46 |
De aero 8T van SSC heeft dat ook ; top van 400 precies bij 900 pk uit een v8 met 1 supercharger. Toch zie ik 'm niet als echte concurrent aangezien er maar 25 van gemaakt zullen worden. www.sscautos.com | |
ee-04 | donderdag 15 september 2005 @ 17:19 |
Wat is het toch een ongelooflijk ziek monster ![]() | |
peacetaker | donderdag 15 september 2005 @ 18:24 |
zijn de remmen, de banden en de stuurinrichting nu eindelijk gefixed bij dat ding dan? laatste wat ik ervan heb gehoord was dat ze eindelijk zover waren dat de motor stopte met smelten als ze hem hadden gestart maar nog wel wat problemen hadden met de juiste remmen/banden en stuurinrichting te vinden | |
Furb | donderdag 15 september 2005 @ 18:28 |
quote:valt me nog mee... ik moet elke 400km tanken met een tank van 70 liter! en das maar een 1.3 met 200pk | |
M5 | donderdag 15 september 2005 @ 18:46 |
quote:al die berichten over problemen zijn al oud. minstens een jaar. | |
Pharell | donderdag 15 september 2005 @ 18:50 |
heeft iemand em al gespot? (in het wild dus)![]() | |
peacetaker | donderdag 15 september 2005 @ 18:51 |
quote:dat vraag ik toch niet ![]() ik vraag alleen of dat dat al is opgelost.. | |
M5 | donderdag 15 september 2005 @ 18:53 |
quote:ja dus. | |
yup | donderdag 15 september 2005 @ 19:09 |
quote:Holy fuck. Dat is werkelijk bizar ![]() ![]() Ben ik blij dat ik 600+ km haal met 60 liter ![]() | |
FunnyName | vrijdag 16 september 2005 @ 11:28 |
Ja maar dan moet je wel het heerlijke ronken van een Wankel missen.. |