quote:Op maandag 5 september 2005 21:25 schreef Imberr het volgende:
ik nu wel
maar ik ga nog wat bapao in de magnetron gooien
niet dat je ff iets zegt op msn hequote:Op maandag 5 september 2005 21:41 schreef -Mo- het volgende:
Bob...gefeliciteerd met je nieuwe baan!!!!![]()
![]()
![]()
Bezorgings Ontmaagding Broeder
Hey mijn beroepsgeheim wat doe jequote:Op maandag 5 september 2005 21:41 schreef -Mo- het volgende:
![]()
![]()
Wat moet ik me daarbij voorstellenquote:Op maandag 5 september 2005 21:41 schreef -Mo- het volgende:
![]()
![]()
Ja hálló... ik ben nét terug.... was van plan om meteen te gaan hardlopen, maar ik zeg altijd eerst ff wat tegen de oranje balkjes beneden...quote:Op maandag 5 september 2005 21:42 schreef Imberr het volgende:
[..]
niet dat je ff iets zegt op msn he![]()
Ja Bob...vertel het ons...quote:Op maandag 5 september 2005 21:43 schreef brainster het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
kan je toch nog wel iets zeggen tegen je lievelingsmeisje uit geleen?quote:Op maandag 5 september 2005 21:44 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja hálló... ik ben nét terug.... was van plan om meteen te gaan hardlopen, maar ik zeg altijd eerst ff wat tegen de oranje balkjes beneden...
Alleen...ik heb moeite om weg te gaan van Bob, mijn broeder....
Baggerpost: banquote:Op maandag 5 september 2005 21:41 schreef MaRySe het volgende:
Zo.
Het valt me eerlijk gezegd érg van je tegen dat je geen oranje balkje bij mij ben toen ik terug kwamt...quote:Op maandag 5 september 2005 21:46 schreef Imberr het volgende:
[..]
kan je toch nog wel iets zeggen tegen je lievelingsmeisje uit geleen?![]()
![]()
![]()
Jij hebt 2 posts achterelkaar...quote:
Weet je zeker dat zijn lievelings meisje bent?quote:Op maandag 5 september 2005 21:46 schreef Imberr het volgende:
[..]
kan je toch nog wel iets zeggen tegen je lievelingsmeisje uit geleen?![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |