quote:Op maandag 5 september 2005 19:20 schreef B_BOY het volgende:
begint het nerd-virus toe te slaan?>

Dat kan héél lang durenquote:Op maandag 5 september 2005 19:22 schreef Imberr het volgende:
ik krijg ms een slang![]()
zodra mijn moeder t goed vind tenminste![]()

lijkt me ook jaquote:

2 tegen 1 dus ... dat moet wel lukkenquote:Op maandag 5 september 2005 19:24 schreef Imberr het volgende:
[..]
lijkt me ook ja![]()
![]()
nja, anders ga ik zeuren om een hagedis of leguaan![]()
het is eig. t idee van de vriend van men moeder

Waarom niet gewoon iets aaibaars?quote:Op maandag 5 september 2005 19:24 schreef Imberr het volgende:
[..]
lijkt me ook ja![]()
![]()
nja, anders ga ik zeuren om een hagedis of leguaan![]()
het is eig. t idee van de vriend van men moeder

omdat ik geen konijn oid magquote:Op maandag 5 september 2005 19:26 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon iets aaibaars?
Lijkt mij veel leuker. Of een papegaai, zoals in het andere topic gepost is![]()

damn. maarja tis nu vast te laat.quote:

slang + konijn = smullen.quote:Op maandag 5 september 2005 19:27 schreef Imberr het volgende:
[..]
omdat ik geen konijn oid mag
en een papegaai is niet echt mijn ding![]()
![]()

Slangen.quote:Op maandag 5 september 2005 19:22 schreef Imberr het volgende:
ik krijg ms een slang![]()
zodra mijn moeder t goed vind tenminste![]()

quote:Op maandag 5 september 2005 19:28 schreef B_BOY het volgende:
[..]
slang + konijn = smullen.
voor de slang dan
quote:

quote:Op maandag 5 september 2005 17:18 schreef brainster het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat jaguarized gisteravond op MUZ, flikte Wat luister je nu? oude stijl deel 796 , dat is pas postopkrikken.
Merk ik hier nou een beetje matennaaierij? Dat topic staat in MUZ. In dat topic is het de bedoeling dat je de titel + artiest post van het nummer dat je op dat moment afspeelt. Dat al die liedjes 2 minuten duren kan ik ook niet hebben. Het zijn allemaal soundtracks en nummer uit films, die duren sowieso nooit lang. Bovendien heb ik je dat gisteren ook al vertelt en toen kon je er nog om lachen dus ik snap niet waar ik deze naaierige actie nou weer aan verdiend heb. En ja dat ik de 10.000 wilde halen was logisch, dat was met nog 150 posts te gaan ook wel makkelijk te halen. Dat had ik overigens ook wel gehaald als ik niet in MUZ had gepost. Kijk maar eens naar Dr_Flash, Dolle_hond, Tha_T en weet ik wie niet meer.quote:Op maandag 5 september 2005 17:20 schreef brainster het volgende:
[..]
Maar om de 2 minuten posten welke muziek je op hebt staan...
En hij wilde gister de 10000 posts halen dacht ik zo.
Dat gedoe over regeltjes die in de OP zouden moeten komen met betrekking tot die smilieposts en icoontjes in de OP heb ik ook al eens besproken met ijsmeis 31 augustus. Dat wilde ze eerst nog even met Brechtje en Conflict overleggen of we er iets van in Wiki moest zetten. Tot op heden niks van gehoord dus ga ik er vanuit dat we er niks bij in hoeven te zetten.quote:Op maandag 5 september 2005 17:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Alleen vraag ik me af, komt na het opkrippen opkrikken en icoontjes in de OP nog wat?
Ik blijf erbij dat ik vind dat het wel een beetje beaamt moet worden door de MOD's hier, want jammer genoeg zeggen die er niets van.

Wat?quote:Op maandag 5 september 2005 19:34 schreef taart het volgende:
Heb weer eens wat gekocht wat ik niet kon laten liggen

vertel?quote:Op maandag 5 september 2005 19:34 schreef taart het volgende:
Heb weer eens wat gekocht wat ik niet kon laten liggen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |