Ik hoop Geneeskunde te gaan doen. En anders weet ik het nog niet, wel iets in de Gezondheidszorg.quote:Op maandag 5 september 2005 23:14 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Studeren is relaxt (meestal)Ook al moet ik nog 3 vakken halen van vorig jaar, maar daar gaat t nu even niet over
Al een idee wat je gaat studeren?
Mietje, ik half 7.. en ik lig er niet vroeg in vandaag dat weet ik al zekerquote:Op maandag 5 september 2005 23:15 schreef mister_dog het volgende:
ik ga slape moet morge 7 uur op ciao
Owjah, ken wel aantal mensen die dat ook doen. Niks voor mij persoonlijk. Ook al heb ik geen problemen met bloed en alles, vanavond nog zo'n operatie zitten kijken dat een heel been open ging om er een staaf metaal in vast te schroevenquote:Op maandag 5 september 2005 23:16 schreef Nory het volgende:
[..]
Ik hoop Geneeskunde te gaan doen. En anders weet ik het nog niet, wel iets in de Gezondheidszorg.![]()
Haha, dat is wel mooi om te zien ja. Toch zie ik liever gezonde mensen enzoquote:Op maandag 5 september 2005 23:18 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Owjah, ken wel aantal mensen die dat ook doen. Niks voor mij persoonlijk. Ook al heb ik geen problemen met bloed en alles, vanavond nog zo'n operatie zitten kijken dat een heel been open ging om er een staaf metaal in vast te schroeven
Trustequote:Op maandag 5 september 2005 23:22 schreef Nory het volgende:
Maar ik ga ook mijn bedje in nuWelterusten allemaal
![]()
Truste.quote:Op maandag 5 september 2005 23:22 schreef Nory het volgende:
![]()
Trustenquote:Op maandag 5 september 2005 23:22 schreef Nory het volgende:
![]()
Nog 36 minutenquote:
Dat laatste slaat nog op mij ookquote:Op maandag 5 september 2005 23:27 schreef Imberr het volgende:
ik ga ook slapen
truste pubers, tieners and everything else![]()
Dan maar in onzin, als Maryse dat goed vindt. IJsmeis zal niet blij zijn met nog een Maryse topic.quote:Op maandag 5 september 2005 23:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
35 minuten nog, maakt brainster nog een apart topic aan?
Zoals ik al zei: laat die ander dan per direct op slot gooien, desnoods door conflict ofzoquote:Op maandag 5 september 2005 23:28 schreef brainster het volgende:
[..]
Dan maar in onzin, als Maryse dat goed vindt. IJsmeis zal niet blij zijn met nog een Maryse topic.![]()
Verzoekje is geplaatst in het feedback topic. (want ijsmeis en brechtje zijn niet op msn)quote:Op maandag 5 september 2005 23:30 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: laat die ander dan per direct op slot gooien, desnoods door conflict ofzo
Woeiquote:
Ah joh, lekker belangrijkquote:Op maandag 5 september 2005 23:33 schreef erikkll het volgende:
owik had 't vandaag nog met imberr over charmed. nu lees ik 't topic en zie dat t hier is besproken
nu lijkt 't net of ik 't uit 't topic had
IJsmeis is bij mij niet weer op msn gekomen sinds 31 augustus.quote:Op maandag 5 september 2005 23:32 schreef brainster het volgende:
[..]
Verzoekje is geplaatst in het feedback topic. (want ijsmeis en brechtje zijn niet op msn)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |