Het moet juist allemaal wel kwaat kunnenquote:Op maandag 5 september 2005 19:16 schreef jalla het volgende:
[..]
nee gelukkig niet,
maar beetje vastigheid op zo,n dag kan geen kwaad denk ik
Nadeel van zo`n gezamenlijke avondmaaltijd is, dat je het als kijker niet meer kan volgen, omdat er 13 mensen door elkaar heenpratenquote:Op maandag 5 september 2005 19:17 schreef jalla het volgende:
2 of iig 1 keer per dag met de groep samen eten lijkt me vrij normaal, ook voor programma en de kijkers
Stream 4 is gewoon doodquote:Op maandag 5 september 2005 19:19 schreef Luchtbel het volgende:
Wat is er op stream 4 wat ik schijnbaar niet mag zien?
jaaaaaaaaaaaaa jaa , het is heel normaalquote:Op maandag 5 september 2005 19:19 schreef jalla het volgende:
als ik met groep in een huis woonde, lijkt een keer per dag samen eten me heel normaal, maar is misschien tik uit studentenleven watbik heb overgehouden
maar toch, als je samen woont met groep, is toch normaal dat je 1 keer per dag samen eet of ben ik nu echt uit de tijd?
Heb jij gestudeerdquote:Op maandag 5 september 2005 19:19 schreef jalla het volgende:
als ik met groep in een huis woonde, lijkt een keer per dag samen eten me heel normaal, maar is misschien tik uit studentenleven watbik heb overgehouden
[offtopic] een gemiddelde van 343 posts per dag, vind ik best wel een prestatiequote:Op maandag 5 september 2005 19:19 schreef jalla het volgende:
maar toch, als je samen woont met groep, is toch normaal dat je 1 keer per dag samen eet of ben ik nu echt uit de tijd/ouderwets?
als jij kookt, schuif ik wel aan hoorquote:Op maandag 5 september 2005 19:19 schreef jalla het volgende:
maar toch, als je samen woont met groep, is toch normaal dat je 1 keer per dag samen eet of ben ik nu echt uit de tijd/ouderwets?
Ow God je hebt je geregistreerd om hier te komen trollen , gaat heen mensquote:Op maandag 5 september 2005 19:24 schreef jalla het volgende:
een gezamelijke maaltijd zou goed zijn voor de groepsdynamiek ii blijf erbij
Maak je niet zo druk, straks blijf je er in.quote:Op maandag 5 september 2005 19:24 schreef jalla het volgende:
een gezamelijke maaltijd zou goed zijn voor de groepsdynamiek ii blijf erbij
wtf hoezo trollenquote:Op maandag 5 september 2005 19:25 schreef Bep het volgende:
[..]
Ow God je hebt je geregistreerd om hier te komen trollen , gaat heen mens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |