Ja precies, wel een duidelijk verhaal. Ik begrijp niet wat zo'n vrouw dan denkt. Je hebt toch geen relatie? Oh ja ik was nog vergeten te vertellen dat ze mij ook nog een smsje had gestuurd dat iemand haar had gevraagd of ze iets wilde drinken. Ze vertelde achteraf iemand waarmee ze in een ver verleden het bed heeft gedeeld. Ik vroeg waarom ga je niet lekker biertje pakken, gezellig. Ze had die kerel al afgewimpeld. Vervolgens reageerde ze erg teleurgesteld omdat ik die opmerking maakte. Het begint voor mij nu wel duidelijk te worden dat ze wel erg hard van stapel loopt. Gelukkig heb jij er veel ervaring mee..quote:Op donderdag 8 september 2005 12:08 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Yep, hier sluit ik me volledig bij aan. Eerst elkaar maar 'ns in het echt ontmoeten en dan zie je daarna wel weer verder. Ongeacht hoe goed het nu klikt, jullie komen er pas echt achter als jullie een keer afspreken. Dat van die SMS-jes klinkt ook bekend. Een tijdje terug had ik vrij intensief contact met een meisje die me dan ook SMS-jes ging sturen als "Ik stuur je nog een SMS-je voordat je uitgaat, zodat ik in je gedachten blijf". Met andere woorden : Haal het niet in je hoofd om met anderen aan te pappen!Da's uiteindelijk ook niks geworden, trouwens.
Jij hebt mijn gastenboek echt door zitten nemen hahahaquote:Op donderdag 8 september 2005 12:21 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
En niet alleen de lichaamstaal, maar met name de onbewuste opsnuiving van geurtjes![]()
Ik zal voor het gemak maar aannemen dat je mij bedoelt.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:41 schreef Mickeys het volgende:
1e. Ik vind het jammer dat nu iemand zichzelf verloochend en zich vervolgens bij de grote groep gaat mengen om maar aan een one-night stand te komen? Blijf jezelf, er komt echt wel iemand ooit op je pad. Zelf ben ik 1 van de weinige vrouwen dan die ook naief is en niet met jan en alleman date. Het doel om dan maar met iedereen het bed of de bank te moeten delen staat mij niet aan, maar omdat er vrij weinig mannen naar mijn gading op de site staan ga ik mij niet mengen bij de grote meute... ik pas!
Ah joh, je moet nu ook niet alles tot in den treure proberen te analyseren, daar word je ook niet echt gelukkig van. Daarbij, omdat ik nu een paar keer zoiets heb meegemaakt, wil nog niet zeggen dat het bij jou dan ook zo moet gaan. Ik zou je wel willen aanraden om zo snel mogelijk een afspraak te maken, gewoon doen!quote:Op donderdag 8 september 2005 12:33 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Ja precies, wel een duidelijk verhaal. Ik begrijp niet wat zo'n vrouw dan denkt. Je hebt toch geen relatie? Oh ja ik was nog vergeten te vertellen dat ze mij ook nog een smsje had gestuurd dat iemand haar had gevraagd of ze iets wilde drinken. Ze vertelde achteraf iemand waarmee ze in een ver verleden het bed heeft gedeeld. Ik vroeg waarom ga je niet lekker biertje pakken, gezellig. Ze had die kerel al afgewimpeld. Vervolgens reageerde ze erg teleurgesteld omdat ik die opmerking maakte. Het begint voor mij nu wel duidelijk te worden dat ze wel erg hard van stapel loopt. Gelukkig heb jij er veel ervaring mee..
Ze had net weer gebeld, ik had het haar gevraagd. Ze zegt dat ze een grapje had gemaakt. Ik zei dat ik dat niet geloofde en dat je er iets mee probeerde te zeggen. Zegt ze ja misschien wel![]()
Het klopt dat ik jou bedoelde, maar vergeet niet... ik val normaliter altijd op foute mannen.. hoe ik ze er altijd uitpik.. ik weet het niet... maar daarmee ga ik geen andere strategie neerzetten of er het bijltje bij neergooienquote:Op donderdag 8 september 2005 12:59 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Ik zal voor het gemak maar aannemen dat je mij bedoelt.
Je punt is duidelijk, ik kan me goed voorstellen dat mijn houding als "selling out" overkomt. Het is echt niet zo dat ik met Jan en alleman ga daten om maar aan m'n gerief te komen, mocht je dat denken. Ik heb alleen een stuk minder vertrouwen gekregen in iemands goede intenties, na drie keer vrijwel hetzelfde te hebben meegemaakt. Dat wil nog niet zeggen dat ik nu denk dat iedereen dan maar meteen zo is. Ik vind het alleen knap dat ík ze eruit weet te pikken.![]()
yours yours yoursquote:Op donderdag 8 september 2005 13:07 schreef Syrena het volgende:
Hier nog eentje die consequent foute kerels uitzoekt hoor...eh zocht...
Maar ik denk (bijna) zeker te weten nu een normaal exemplaar te pakken te hebben
Mine mine mine mine mine...
Ja je hebt gelijk, heeft met mijn werk te maken denk ik. Denk soms teveel na, goed advies. En ga ik ook zeker doen. Maar ik denk wel dat je kritisch moet zijn, maar moet dit inderdaad niet teveel doen.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:01 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Ah joh, je moet nu ook niet alles tot in den treure proberen te analyseren, daar word je ook niet echt gelukkig van. Daarbij, omdat ik nu een paar keer zoiets heb meegemaakt, wil nog niet zeggen dat het bij jou dan ook zo moet gaan. Ik zou je wel willen aanraden om zo snel mogelijk een afspraak te maken, gewoon doen!
quote:Op donderdag 8 september 2005 13:10 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk, heeft met mijn werk te maken denk ik. Denk soms teveel na, goed advies. En ga ik ook zeker doen. Maar ik denk wel dat je kritisch moet zijn, maar moet dit inderdaad niet te ver doorvoeren.
quote:Op donderdag 8 september 2005 13:10 schreef Mickeys het volgende:
[..]
yours yours yours
als het maar niet me collega is
Ik weiger te geloven dat ik op foute vrouwen val.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:01 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Het klopt dat ik jou bedoelde, maar vergeet niet... ik val normaliter altijd op foute mannen.. hoe ik ze er altijd uitpik.. ik weet het niet... maar daarmee ga ik geen andere strategie neerzetten of er het bijltje bij neergooien
Is dat wat je je voorhoudt? of ben je ineens een soort koele kikker geworden? Ik word nog steeds teleurgesteld, zie ook eerdere posts van mij in de eerdere topics... Helaas zie ik mijzelf niet veranderen in een kille trien... maar misschien is dat ook wel omdat ik dat niet wilquote:Op donderdag 8 september 2005 13:16 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Ik weiger te geloven dat ik op foute vrouwen val.De types waarmee ik gedate hebben waren allemaal verschillend, de grootste overeenkomst die ze hadden, was dat ze zich alle aandacht wel goed lieten bevallen. Dat ik er op dat moment iets anders instond, dat was dan dikke, vette pech voor mij. Maar ik heb er wel van geleerd, ben iets minder naief geworden en misschien had ik dat wel hard nodig. Het helpt in ieder geval wel in de zin dat ik niet meer zo snel teleurgesteld zal zijn bij dit soort dingen.
piewwww.... nee niet Venlo.. das te ver voor mequote:Op donderdag 8 september 2005 13:16 schreef Syrena het volgende:
[..]
Andervrouws mailcontacten blijf ik vanaf
werkt ie in Venlo? Nee! Pfoeoeoeoee ...![]()
Nee, dat is niet wat ik mezelf voorhoud, zo ervaar ik het nu gewoon. Zie het als een vorm van zelfbescherming. Een koele kikker zal/wil ik nooit worden, dat hoeft ook niet. Maar ik ben iets té vaak als "het broertje" geeindigd, daar heb ik het zo langzamerhand ook wel een keer mee gehad.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:24 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Is dat wat je je voorhoudt? of ben je ineens een soort koele kikker geworden? Ik word nog steeds teleurgesteld, zie ook eerdere posts van mij in de eerdere topics... Helaas zie ik mijzelf niet veranderen in een kille trien... maar misschien is dat ook wel omdat ik dat niet wil
Kan dan alleen maar zeggen.. zij zijn jou niet waardquote:Op donderdag 8 september 2005 13:52 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Nee, dat is niet wat ik mezelf voorhoud, zo ervaar ik het nu gewoon. Zie het als een vorm van zelfbescherming. Een koele kikker zal/wil ik nooit worden, dat hoeft ook niet. Maar ik ben iets té vaak als "het broertje" geeindigd, daar heb ik het zo langzamerhand ook wel een keer mee gehad.
Ach, zo zwaar vat ik 't zelf allemaal niet op. De paar leuke contacten die ik eraan heb overgehouden, maakten het allemaal toch al meer dan de moeite waard. Dus maak je over mij geen zorgen, ik ben nog lang niet verloren...quote:Op donderdag 8 september 2005 14:01 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Kan dan alleen maar zeggen.. zij zijn jou niet waard
Uiteindelijk is hetgeen je krijgt geen toeval maar onstaat uit hoe jij je opstelt. Pech en toeval bestaat dan ook niet, het is hoe jij in het leven staat. Vaak, bedoel jou daar niet mee, zijn mensen die elke keer ellende meemaken en daarin blijven hangen ongelukkig. Als je jezelf positief opstelt en probeert te leren van de dingen die je hebt meegemaakt komt het altijd wel goed.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:24 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Is dat wat je je voorhoudt? of ben je ineens een soort koele kikker geworden? Ik word nog steeds teleurgesteld, zie ook eerdere posts van mij in de eerdere topics... Helaas zie ik mijzelf niet veranderen in een kille trien... maar misschien is dat ook wel omdat ik dat niet wil
telkens kan ook zijn dat ik er al snel achter kom dat ik de mannen niet bij mij vind passen, of als mannen de opening maken (zeker op een datingsite) en ik geef een berichtje terug ze niet eens meer de moeite nemen om te reageren... soms lezen ze het berichtje niet eens... hoe stom en achterlijk is dat?quote:Op donderdag 8 september 2005 14:49 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Uiteindelijk is hetgeen je krijgt geen toeval maar onstaat uit hoe jij je opstelt. Pech en toeval bestaat dan ook niet, het is hoe jij in het leven staat. Vaak, bedoel jou daar niet mee, zijn mensen die elke keer ellende meemaken en daarin blijven hangen ongelukkig. Als je jezelf positief opstelt en probeert te leren van de dingen die je hebt meegemaakt komt het altijd wel goed.
Hierbij geldt dat je de schuld óók bij jezelf moet leggen. Analyseren waar het niet goed ging en positief verder gaan zonder rancune of boosheid op jezelf. Denk dat Ladiz wel reeel is, als je verwachtingen hebt en deze komen niet uit, dan ga je de volgende keer een dergelijke ervaring anders beleven. Het is toch ook een kwestie van zelfbescherming, kan het mij volledig voorstellen.
Als ik nu gekwetst zou worden en uiteindelijk blijkt dat ik 1 van de velen ben, dan voel ik mij knap klote. Je leert er dan vervolgens wel weer van zodat je je minder kwetsbaar opstelt en je verwachtingen minder hoog inzet.
Maar om terug te komen dat jij steeds teleurgesteld wordt kan ook best wel met jezelf te maken hebben. Het kan niet zo zijn, dat iedereen jou altijd teleursteld. You get what you derserve.
Ik doel dan hoofdzakelijk op levensgeluk, niet ziekten ed.
Heb ik ook, na al de reacties gelezen te hebben in deze topicreeks, wil ik geen betaald abonnement meer nemen bij een datingsite. Er stonden echter een drietal erg leuke dames op. Ik heb ze een standaardberichtje gestuurd, omdat ik geen zin heb om voor drie berichten waarop je toch niks hoort, 20 euro te dokken. Een van hen had 'm gelezen, en twaalf seconden daarna lag er al een geen-interessebericht op de mat. De andere twee hebben 'm niet eens gelezen.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:21 schreef Mickeys het volgende:
[..]
telkens kan ook zijn dat ik er al snel achter kom dat ik de mannen niet bij mij vind passen, of als mannen de opening maken (zeker op een datingsite) en ik geef een berichtje terug ze niet eens meer de moeite nemen om te reageren... soms lezen ze het berichtje niet eens... hoe stom en achterlijk is dat?
verder heb ik nog 'maar' 3 relaties gehad waarvan 1 huwelijk... vind dat ik het nog netjes doe
Tuurlijk maar ik val je ook niet aan, ken je achtergronden ook niet. Ik heb zelf nog maar 1 vaste relatie gehad, weliswaar 4 jaar maar toch. Ik weiger mij druk te maken als mensen niet reageren om een berichtje. Waarschijnlijk hebben ze dan al een chat maatje en nemen ze niet de moeite om te reageren. Zelf betrap ik mij daar ook op, krijg regelmatig een bericht en vergeet soms wat terug te sturen. Ik wil het gedrag niet goed praten, maar je moet het wel in perspectief blijven plaatsen. Het blijft een datingsite. Hoge verwachtingen moet je dan ook niet koesteren, dan kom je er bedrogen uit.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:21 schreef Mickeys het volgende:
[..]
telkens kan ook zijn dat ik er al snel achter kom dat ik de mannen niet bij mij vind passen, of als mannen de opening maken (zeker op een datingsite) en ik geef een berichtje terug ze niet eens meer de moeite nemen om te reageren... soms lezen ze het berichtje niet eens... hoe stom en achterlijk is dat?
verder heb ik nog 'maar' 3 relaties gehad waarvan 1 huwelijk... vind dat ik het nog netjes doe
Ik heb met meedere niet geheel onaantrekkelijke dames gesproken en het probleem is dat zij zoveel berichten krijgen dat is niet meer normaal. Ik reageer niet eens meer, heb ik in het begin 3x gedaan. Als ze jouw profiel leuk vinden reageren ze vanzelf wel. Dan maar passief, het is toch maar 1 grote kermis.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:34 schreef Metropolis het volgende:
Als ik overigens een bericht had teruggekregen, had ik wel een abonnement afgesloten. Maar kennelijk word je als achterlijk beschouwd als je een standaardbericht stuurt. 't Zal allemaal wel.
Inderdaad, bij mij gebeurt het nauwelijks, maar het gebéurt wel. Gewoon afwachtenquote:Op donderdag 8 september 2005 15:48 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Als ze jouw profiel leuk vinden reageren ze vanzelf wel. Dan maar passief, het is toch maar 1 grote kermis.
Klinkt bekend...quote:Op donderdag 8 september 2005 15:48 schreef Chewbacca het volgende:
Ik heb met meedere niet geheel onaantrekkelijke dames gesproken en het probleem is dat zij zoveel berichten krijgen dat is niet meer normaal. Ik reageer niet eens meer, heb ik in het begin 3x gedaan. Als ze jouw profiel leuk vinden reageren ze vanzelf wel. Dan maar passief, het is toch maar 1 grote kermis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |