Aha.quote:Op maandag 5 september 2005 21:09 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Dat is station Wilhelminaplein op de Kop van Zuid.
Handig, mensen die zo op de hoogte zijn.quote:Op maandag 5 september 2005 21:11 schreef ScudRaket het volgende:
Station Blijdorp wordt dat, als aansluiting op Randstadrail.
het nieuwe leek mij idd ook erg mooi. Je ziet het altijd op de beukelsdijk, bij het groothandelsgebouw staat zo'n bord.quote:Op maandag 5 september 2005 21:15 schreef ScudRaket het volgende:
Het blijft staan, maar vraag niet hoe, maar wat er komt wordt heel mooi. Iets anders dan dat jaren '50 beton
Nee hoor, blijft niet staan. Komt een compleet nieuwe hal. En dat is maar goed ook. Ouwe rotzooi.quote:Op maandag 5 september 2005 21:15 schreef ScudRaket het volgende:
Het blijft staan, maar vraag niet hoe, maar wat er komt wordt heel mooi. Iets anders dan dat jaren '50 beton
Lullige is, dat als dit mij voorbij komt razen, dat het me niet eens meer opvaltquote:
Boeiend.quote:Op maandag 5 september 2005 22:48 schreef dribbel79 het volgende:
@ TS : Zou je de TT niet es veranderen?? Je hebt obvious een probleem met het GVU of het OV in Utrecht, niet met de stad zelf...![]()
Ik zie anders genoeg zwarte koppen, haast geen blonde.quote:Op maandag 5 september 2005 14:47 schreef SHERMAN het volgende:
Had het gemerkt ja.
Echt een chaos gewoon.
Zou een best bloedbad kunnen worden als enkele moslim idioten er achter komen hoeveel jongeren er staan als er zoiets gebuerd.
*opa verteld modus / aan*quote:Op maandag 5 september 2005 14:28 schreef EdwardSeepers het volgende:
Verdomme, twee ongelukken in Utrecht, en de GVU zit nog steeds met hun kop bij een vakantierooster.
Ze weten toch dat er 25.000 Studenten vandaag de hort op gaan in Utrecht, richting school, de universiteit of weet ik veel waarheen?
Maar nee hoor, er rijdt een busje per kwartier voorbij!
Mijn vriendin zit lekker vast, dat terwijl ik vandaag wat leuks wilde gaan doen.![]()
Over het algemeen niets mis mee hoor, het OV in Utrecht, sterker nog; je hoeft NOOIT te wachten op een bus, maar dit:
[afbeelding]
Hadden ze kunnen voorspellen, en voorkomen door wat meer bussen in te zetten.
"Now i'm a whole minute late!"quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:21 schreef Vitalogy het volgende:
Seriously easy going
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |