Dus jij denkt dat de Qtek 9100 de T-Mobile MDA Compact II is?quote:Op maandag 5 september 2005 14:28 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
http://www.pocketinfo.nl/artikel/4149
Het gaat om de Compact II hè, niet om de eerste versie.quote:Op maandag 5 september 2005 15:04 schreef Ultralaser het volgende:
Hmm dat duurt nog wel een tijdje voor dat die 9100 te koop is. De T-mobile compact is de de S110. De Qtek 9100 is namelijk nog niet te koop
Klopt niet.quote:Op maandag 5 september 2005 15:11 schreef Ultralaser het volgende:
effe ter aanvulling via google
http://www.kelkoo.nl/b/a/sbs/100020213/14159501.html
De Qtek 2020 dus
De MDA II is al opgevolgd door de III en nu door de proquote:Op maandag 5 september 2005 16:58 schreef dady het volgende:
Volgens mij wordt de Qtek 9100 de MDA II.
Ik bedoel MDA Compact II. Heb ik ergens gelezen, weet niet meer waar.quote:Op maandag 5 september 2005 20:14 schreef blrrrt het volgende:
[..]
De MDA II is al opgevolgd door de III en nu door de pro![]()
misschien engadget.com? Lijkt me niet onwaarschijnlijk, het was wel een toestel met een scherm aan de zijkant. Duurt nog wel even voordat die er is, duitsland heeft hem nog niet en t-mobile heeft vandaag nieuwe toestellen gepresenteerd (sda2)quote:Op maandag 5 september 2005 21:46 schreef dady het volgende:
[..]
Ik bedoel MDA Compact II. Heb ik ergens gelezen, weet niet meer waar.
En de MDA Proquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:45 schreef Rapaille het volgende:
[..]
misschien engadget.com? Lijkt me niet onwaarschijnlijk, het was wel een toestel met een scherm aan de zijkant. Duurt nog wel even voordat die er is, duitsland heeft hem nog niet en t-mobile heeft vandaag nieuwe toestellen gepresenteerd (sda2)
Dit weet de klantenservice niet overigensquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:32 schreef Rapaille het volgende:
Uit betrouwbare bron hoorde ik dat t-mobile zelf 15-10 opgeeft dat het toestel komt. Juist omdat die datum zo specifiek is verwacht ik ook dat het dan echt komt. Hoorde iets over de naam Mda prodigy. Ligt dus beetje in hetzelfde straatje als mda pro, alleen weet ik dit niet zeker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |