Ze hadden gewoon weer rijk en arm moeten doen. Dan hadden ze nu op houten schotjes in de zon kunnen liggenquote:Op maandag 5 september 2005 15:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ze hebben wel een luizenleven in dat BB huis..
Haat-liefde-relatie, am I right?quote:Op maandag 5 september 2005 15:09 schreef jalla het volgende:
joost is niet te beschrijven, omg wat een &*^*&^(^(&^ (ja wat daar moet staan kan ik dus niet goed onder woorden brengen)
fantastische gast.quote:Op maandag 5 september 2005 15:09 schreef jalla het volgende:
joost is niet te beschrijven, omg wat een
Hijkskraan en n stuk touwquote:
dr zijn wel meer dingen die de dames niet begrijpenquote:Op maandag 5 september 2005 15:10 schreef wickie het volgende:
in de keuken zijn ze op zoek naar blikken ragout, chantal en linda begrijpen niet waar het heen is
quote:Op maandag 5 september 2005 15:11 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Hijkskraan en n stuk touw
Haar haar ziet er altijd een beetje vettig uitquote:Op maandag 5 september 2005 15:15 schreef wickie het volgende:
ligt het nou aan mij of douched tanja nooit... niet dat ik het wil zien maar ze ziet er ook zo viezig uit. en ik zie haar eigenlijk nooit in de badkamer, of hebben ze bij BB bedacht dat dat niet door de beugel kan een naakte (zwangere) tanja, wat opzich heel begrijpelijk is
Komt net uit de vriezerquote:Op maandag 5 september 2005 15:14 schreef Sealord het volgende:
Ligt daar nou kip op het aanrecht? Lekker morgen heeft iedereen een salmonellatje te pakken
dat vind ik nou uit, ze ziet er altijd wat smerig uit, en komt nooit in de badkamerquote:Op maandag 5 september 2005 15:17 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Haar haar ziet er altijd een beetje vettig uit![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 15:20 schreef Sealord het volgende:
Tja ze kan niet roken in de douche he, vandaar
heb haar 1 keer zien douchen, maar dat is al een tijdje terug.quote:Op maandag 5 september 2005 15:15 schreef wickie het volgende:
ligt het nou aan mij of douched tanja nooit... niet dat ik het wil zien maar ze ziet er ook zo viezig uit. en ik zie haar eigenlijk nooit in de badkamer, of hebben ze bij BB bedacht dat dat niet door de beugel kan een naakte (zwangere) tanja, wat opzich heel begrijpelijk is
Ja, maar hij rookt heel af en toequote:Op maandag 5 september 2005 15:24 schreef jalla het volgende:
iemand menno al eerder zien roken in huis of loop ik hopeloos achter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |