Ze was vorige week wel in de douche. Ingrid wilde douchen maar deed dit niet omdat Tanja eronder was. Dido (dacht ik) vroeg waarom ze dat niet wou maar het antwoord was vaag.quote:Op maandag 5 september 2005 15:15 schreef wickie het volgende:
ligt het nou aan mij of douched tanja nooit... niet dat ik het wil zien maar ze ziet er ook zo viezig uit. en ik zie haar eigenlijk nooit in de badkamer, of hebben ze bij BB bedacht dat dat niet door de beugel kan een naakte (zwangere) tanja, wat opzich heel begrijpelijk is
Mwoah. Tanja heeft de muisvriendelijke muizenvallen gesloopt omdat ze het dierenmishandeling vindt, Lieske heeft nog niet gepoetst en we wachten nog steeds op de nieuwe weekopdracht...quote:Op maandag 5 september 2005 15:28 schreef TRiXeS het volgende:
Hey mensen... is er al iets spannends gebeurd?
Gisteren toevallig nog, toen heb ik ook ff 2 x gekeken of ik het wel goed zag.quote:Op maandag 5 september 2005 15:24 schreef jalla het volgende:
iemand menno al eerder zien roken in huis of loop ik hopeloos achter?
Dat is typisch Chantal. Vooral overdag: je ziet 'r niet, je hoort 'r niet.quote:Op maandag 5 september 2005 15:31 schreef jalla het volgende:
kan chantal exit die voegt echt niks toe, zit nu al tijd bij dat spelletje en iedereen heeft nu wel wat gezegd behalve chantal
Toch zal ze uit strategisch oogpunt nog even wat verdrietige mensjes moeten gaan troosten ofzo.quote:Op maandag 5 september 2005 15:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is typisch Chantal. Vooral overdag: je ziet 'r niet, je hoort 'r niet.
Maar zij hoort en ziet álles.
je kan nog wel een uurtje hoorquote:Op maandag 5 september 2005 15:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Heb net een uurtje in de zon gelegen en nu ga ik weer lekker BB volgen.
Ik denk vandaag maar wanneer precies weet ik ook nietquote:Op maandag 5 september 2005 15:46 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Middag, ik log net weer in.
Maar ik heb niets gemist zie ik.
Wanneer komt de weekopdracht?
Gun ze nog het mooie weer man. Programma duurt nog 3 maanden. Zomer is bijna afgelopen.quote:Op maandag 5 september 2005 15:47 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Mooi weer is goed voor leuke plaatjes, maar niet voor het programma. Veel regen lijkt me dan beter.
net zo'n spin als Tanja dus... afwachtend in haar webquote:Op maandag 5 september 2005 15:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is typisch Chantal. Vooral overdag: je ziet 'r niet, je hoort 'r niet.
Maar zij hoort en ziet álles.
met een fikse korrel zout nemen, dus, voortaan, die tranen en doodwensquote:Op maandag 5 september 2005 15:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Gisteren kon ze met niemand levellen en wou ze dood.
En vandaag is ze de ultra-blije bewoner.
Ja dat denk ik ookquote:Op maandag 5 september 2005 15:54 schreef haarb0l het volgende:
Misschien z'n zender en is het een geintje...?
Hij zal wel met die Josti bellen, die neemt een banaan nog op als -ie overgaat namelijkquote:Op maandag 5 september 2005 15:54 schreef scanman01 het volgende:
Rikkert zit intussen gezellig te bellen ....
[afbeelding]
WTF
yupquote:Op maandag 5 september 2005 15:54 schreef haarb0l het volgende:
Misschien z'n zender en is het een geintje...?
Zit die met zijn zender aan zijn oor?quote:Op maandag 5 september 2005 15:54 schreef scanman01 het volgende:
Rikkert zit intussen gezellig te bellen ....
[afbeelding]
WTF
De moeder van Tanjaquote:Op maandag 5 september 2005 15:56 schreef Sealord het volgende:
wie was dat nou op die foto die Rob had?
klopt, zat helaas geen audio bijquote:Op maandag 5 september 2005 15:56 schreef Peekaboo het volgende:
mijn geluid deed het even niet toen ik rikkert zag bellen
Alleen weet Chantal m.i. het gif wat beter te doseren. Ze laat zich niet gaan, gaat over medebewoners geen dingen roepen als 'slet' of 'sloerie'.quote:Op maandag 5 september 2005 15:51 schreef milagro het volgende:
[..]
net zo'n spin als Tanja dus... afwachtend in haar web![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |