Ik dacht al dat ik vast wel iemand zou plezieren met die captures van hemquote:Op maandag 5 september 2005 14:21 schreef schatje het volgende:
[..]
De meneer die daarnaast ligt anders ook![]()
.
quote:Op maandag 5 september 2005 14:32 schreef beaverhausen het volgende:
Chantal tegen Rob: "moet jij eens zeggen wat jij er van vindt"
Probeer hem maar eens tegen te houden.
Nee, we hebben hier besloten haar iets positiever te benaderenquote:Op maandag 5 september 2005 14:32 schreef EmjaY het volgende:
Is er inmiddels al een keertje bijgehouden hoeveel kankerstokjes The Belly oprookt op een gemiddlede dag?![]()
tot nu toe heeft ze er 3 gehad als het goed is.quote:Op maandag 5 september 2005 14:32 schreef EmjaY het volgende:
Is er inmiddels al een keertje bijgehouden hoeveel kankerstokjes The Belly oprookt op een gemiddlede dag?![]()
Elisha Cuthbertquote:Op maandag 5 september 2005 14:33 schreef jalla het volgende:
Morpheus2002 (Moderator FP) - maandag 5 september 2005 @ 14:32
ff off topic, wie is die vrouw/meisje wat in je avatar staat>?
We? Nu klink je net als Robquote:Op maandag 5 september 2005 14:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, we hebben hier besloten haar iets positiever te benaderen![]()
Ow?quote:Op maandag 5 september 2005 14:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
dat is Elisha Cuthbertquote:Op maandag 5 september 2005 14:33 schreef jalla het volgende:
Morpheus2002 (Moderator FP) - maandag 5 september 2005 @ 14:32
ff off topic, wie is die vrouw/meisje wat in je avatar staat>?
Goh, wie zien we daar. Natte..... en Ralph.quote:Op maandag 5 september 2005 14:34 schreef BigBro000 het volgende:
badkamer
wie is "we"?quote:Op maandag 5 september 2005 14:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
ow, wel suf dat ik dat dan niet weet, maar kijk dus zelden tvquote:Op maandag 5 september 2005 14:36 schreef Darklight het volgende:
Is Elisha, van de serie 24
Die kop, die neusgatenquote:Op maandag 5 september 2005 13:51 schreef scanman01 het volgende:
Rob vertelt dat zijn oudste broer een alcohol probleem heeft.
Tanja zit alles te observeren.
[afbeelding]
quote:Op maandag 5 september 2005 14:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik vast wel iemand zou plezieren met die captures van hem
Oh guttegut zeg. Dit is een slowchat topic, hier roep je gewoon wat je denkt.quote:Op maandag 5 september 2005 14:34 schreef Peter6000 het volgende:
Ik denk dat het iemand is die met wat begeleiding een goede moeder kan worden, en dat ze zich alleen voelt, en dat het knap is dat ze zich in het huis kan handhaven (ook al is dat zeker niet de goede plek voor haar).quote:Op maandag 5 september 2005 14:41 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh guttegut zeg. Dit is een slowchat topic, hier roep je gewoon wat je denkt.
Politiek correct doen we maar in de officiele topics.![]()
Bedoel je Backgammon? Hier vind je veel uitlegquote:Op maandag 5 september 2005 14:44 schreef BigBro000 het volgende:
kent iemand de spelregels van het spelletje dat gespeeld wordt
Nog even geduldquote:Op maandag 5 september 2005 14:46 schreef Falco het volgende:
Jongens, tijd voor de weekopdracht!
Ach iets langer kan geen kwaad toch?quote:Op maandag 5 september 2005 14:48 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Maar we wachten al zo laaaaaaaaaaaang........![]()
Tanja maakt gewoon geen fans door te roken terwijl ze zwanger is.quote:Op maandag 5 september 2005 14:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk dat het iemand is die met wat begeleiding een goede moeder kan worden, en dat ze zich alleen voelt, en dat het knap is dat ze zich in het huis kan handhaven (ook al is dat zeker niet de goede plek voor haar).
En iedere keer als haar naam klinkt, is er op een forum een soort collectieve haat, bijna alsof je populair wordt hier, als je Tanja afzeikt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |