Het mag de naam nauwelijks dragen.quote:Op maandag 5 september 2005 16:00 schreef Falco het volgende:
De tieten van Dido vallen helaas zo tegenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
precies, zij doet het over en weer, ze geeft beide partijen een iets andere versie vh verhaal, zonder echt kwaad te spreken, maar door haar versie gaat de een wel anders denken over en doen tegen de ander, en staan er problemen door haar toedoen, maar ze krijgt er niet de schuld van, totdat de 2 anderen hun verhalen naast elkaar leggen en hun bron, Chantal, vermelden.quote:Op maandag 5 september 2005 15:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Alleen weet Chantal m.i. het gif wat beter te doseren. Ze laat zich niet gaan, gaat over medebewoners geen dingen roepen als 'slet' of 'sloerie'.
Tanja wordt, sinds ze op die toer ging, met andere ogen bekeken. Eigenlijk heeft zij een beetje de schuld gekregen van het voorval, terwijl Chantals aandeel minstens zo groot was, alleen geniepiger.
Gelukkig lopen, hangen, zitten de dames in bikini. Dat maakt het nog draagbaarquote:Op maandag 5 september 2005 16:07 schreef Peekaboo het volgende:
vermoeiend hoor, naar al dat gehang kijken
Had je je ook maar voor Big Brother moeten opgeven.quote:Op maandag 5 september 2005 16:09 schreef Peekaboo het volgende:
iedereen is keihard aan het werk, en zei zitten daar maar een beetje.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop